Δεύτερη στην Ουάσινγκτον η Στεφανίδη

Η νεαρή επικοντίστρια πέρασε τα 4,26μ. στο μίτινγκ Husky Classic της Ουάσινγκτον.

Ρούλα Κεφάκη
Δεύτερη στην Ουάσινγκτον η Στεφανίδη

Τη δεύτερη θέση στο μίτινγκ του πανεπιστημιακού πρωταθλήματος των ΗΠΑ, με την επωνυμία «Husky Classic», που διεξήχθη στην Ουάσινγκτον, κατέλαβε η Κατερίνα Στεφανίδη.

Η νεαρή επικοντίστρια, που σπουδάζει στο πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, είχε καλύτερο άλμα 4,26μ., όσα και η Αμερικανίδα Τόρι Πένα. Η Στεφανίδη προσπάθησε να περάσει τα 4,36μ., όπου όμως είχε τρεις αποτυχημένες προσπάθειες.