Παναθηναϊκός: Έβαλαν «πλάτη» Ουζουνίδης-Σαραβάκος

Ένα μικρό οικονομικό ποσό έδωσαν οι Μαρίνος Ουζουνίδης και Δημήτρης Σαραβάκος στο προσωπικό της ομάδας.

Γιώργος Κυριακόπουλος
Παναθηναϊκός: Έβαλαν «πλάτη» Ουζουνίδης-Σαραβάκος

Οι δύο «σημαίες» του ΠΑΟ έδειξαν ευαισθησία και υπομονή σε αυτή τη δύσκολη στιγμή της ομάδας και συνέδραμαν οικονομικά. Σύμφωνα με την εφημερίδα Έθνος οι έδωσαν από 250 ευρώ σε φροντιστές, φυσικοθεραπευτές, μάγειρες και στον οδηγό.

Διαβάστε περισσότερα στο Leoforos.gr