Παντελίδης: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι»

Δίκαια χαρακτήρισε την νίκη του Λεβαδειακού, επί του ΠΑΣ Γιάννινα, Σάββας Παντελίδης. Ο τεχνικός του Λεβαδειακού, δήλωσε ικανοποιημένος από την εμφάνιση των ποδοσφαιριστών του:  

Παντελίδης:  «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι»

«Κερδίσαμε δίκαια. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου για την πολύ καλή εμφάνιση. Ό,τι δε μας έδωσε το ποδόσφαιρο στα προηγούμενα ματς, μας το έδωσε σήμερα. Σήμερα ήμασταν πολύ καλοί και ο ΠΑΣ Γιάννινα πολύ κακός. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την εικόνα μας αλλά πρέπει να ρίξουμε τους τόνους. Έπαιξε ρόλο και η μία επιπλέον μέρα που είχαμε για ξεκούραση.

Ρωτήθηκε, αν ήθελε να δώσει την απάντηση για παλαιότερη απομάκρυνση του, από τον ΠΑΣ Γιάννινα:

«Όχι, δεν ισχύει , ότι είχα κίνητρο για να απαντήσω στον ΠΑΣ. Είμαι περήφανος που πέρασα από τον ΠΑΣ και σήμερα πανηγύριζα μόνο για την ομάδα μου."