Ολυμπιακός: Στο αεροδρόμιο ο Μαρινάκης

Την αποστολή του Ολυμπιακού θα υποδεχθεί ο Βαγγέλης Μαρινάκης στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».

Γιώργος Κυριακόπουλος
Ολυμπιακός: Στο αεροδρόμιο ο Μαρινάκης

Οι «ερυθρόλευκοι» επιστρέφουν τα ξημερώματα της Μεγάλης Πέμπτης (17/4) από την Θεσσαλονίκη, μετά το επεισοδιακό επαναληπτικό της Τούμπας και ο πρόεδρος της πειραϊκής ΠΑΕ θα πάει στον αερολιμένα Αθηνών, προκειμένου να υποδεχθεί την αποστολή του Ολυμπιακού.

Πάντως, δεν έχει ξεκαθαρίσει αν θα τοποθετηθεί για τα όσα έγιναν στο μακεδονικό γήπεδο.