Χλεμπ: «Δεν μετάνιωσα που δεν υπέγραψα στον Ολυμπιακό»

Μπορεί ο Αλεξάντερ Χλεμπ να βρέθηκε μια ανάσα από τους ερυθρόλευκους, ωστόσο όπως υποστήριξε, μιλώντας στο ρωσικό Τύπο, δεν μετάνιωσε που το «φλερτ» με τους «ερυθρόλευκους» δεν κατέληξε σε γάμο.

Χλεμπ: «Δεν μετάνιωσα που δεν υπέγραψα στον Ολυμπιακό»

«Δεν μετανιώνω για κάτι. Δεν μετάνιωσα που δεν συμφώνησα με τον Ολυμπιακό ή άλλες γνωστές ομάδες. Για μένα δεν είχε νόημα να συνεχίσω στην Μπαρτσελόνα», τόνισε αρχικά ο Λευκορώσος μεσοεπιθετικός, για να καταλήξει σχετικά με την απόφασή του να υπογράψει στην Κρίλια Σοβέτοφ:

«Eίμαι ιδιαίτερα χαρούμενος με τη νέα προοπτική που μου ανοίχθηκε. Έχω μεγάλη επιθυμία να παίξω ποδόσφαιρο και να δείξω ότι μπορώ ακόμα να προσφέρω».