Βγήκε το Δ.Σ. στον Γάζωρο

Εκλέχθηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο του Εθνικού Γαζώρου , το οποίο θα αποφασίσει την πορεία της ομάδας την επόμενη σεζόν.

Βγήκε το Δ.Σ. στον Γάζωρο

Παράλληλα θα εκλέγει μια επιτροπή που να φροντίσει την μετατροπή της ομάδας σε ΤΑΠ. Στο 13μελές συμμετέχουν οι εξής: Γιώργος Καλαποτλής, Νίκος Καλοποτλής, Ευστάθιος Τσιαμπάζης, Ευδόκιμος Σαρηπαρόγλου, Χρήστος Μέγκλας, Γιώργος Γιαννακούδης, Γρηγόρης Πεχλιβάνης, Δημήτρης Πασχαλίδης, Αθανάσιος Ζιχναλής, Αλέξανδρος Σκορδάς, Αθανάσιος Νούσκαλης, Παναγιώτης Δεστάλης και Σταύρος Αναλυτής.