Ψύχραιμος ο Κάρλος

Ο Ρομπέρτο Κάρλος μίλησε για την ρατσιστική επίθεση που δέχθηκε στον αγώνα της Ανζί με την Ζενίτ.

Ψύχραιμος ο Κάρλος

«Δεν ένιωσα καθόλου άνετα με αυτό που έγινε. Είμαι 37 ετών και έχω ζήσει και έχω δει τα πάντα. Δεν θα ταραχτώ όμως επειδή είδα μια μπανάνα», σχολίασε αρχικά ο Βραζιλιάνος άσος στον οποίο πετάχτηκε μια μπανάνα από έναν ανεγκέφαλο οπαδό της Ζενίτ.

«Τέτοια συμπεριφορά είναι απαράδεκτη. Είμαι σίγουρος πως η ομάδα θα κάνει τα πάντα για να βρει αυτόν που το έκανε. Είναι ο μόνος τρόπος για να λυθεί το πρόβλημα».

Από την πλευρά της η ρωσική ομοσπονδία απείλησε την Ζενίτ πως θα παίξει κεκλεισμένων των θυρών αν οι κατηγορίες της Ανζί επαληθευτούν.