Άρσεναλ: Με… μπατίκ στην Ινδονησία (photos+video)
Για την περιοδεία της στην Ασία αναχώρησε η Άρσεναλ με πρώτο σταθμό την Τζακάρτα της Ινδονησίας.
Μάλιστα, οι παίκτες των «κανονιέρηδων» θέλησαν να μπουν για τα καλά στο κλίμα φορώντας τις παραδοσιακές στολές της χώρας από μπατίκ. Ο Αρσέν Βενγκέρ πήρε μαζί του 24 ποδοσφαιριστές της ομάδας για την προετοιμασία ενόψει της καινούριας σεζόν της Πρέμιερ Λιγκ.
Δείτε το βίντεο και τις φωτογραφίες:
Photo 1/8
Photo 2/8
Photo 3/8
Photo 4/8
Photo 5/8
Photo 6/8
Photo 7/8
Photo 8/8