Τέλος τα τρόλεϊ μετά από επτά δεκαετίες - Τι αλλάζει στα ΜΜΜ το επόμενο καλοκαίρι

Τέλος τα τρόλεϊ μετά από επτά δεκαετίες - Τι αλλάζει στα ΜΜΜ το επόμενο καλοκαίρι

O Κωνσταντίνος Κυρανάκης, στον προγραμματισμό προβλεπόταν η αγορά νέων οχημάτων, κάτι που αναιρέθηκε, καθώς το δίκτυο χρειάζεται να αναβαθμιστεί, κάτι που έχει αυξημένο κόστος

Έπειτα από 70 χρόνια στους δρόμους του λεκανοπεδίου, τα τρόλεϊ ετοιμάζονται να περάσουν στην ιστορία. Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε το πρωί της Παρασκευής (1/8) στον ΣΚΑΪ ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, τα τρόλεϊ θα αποχαιρετήσουν το λεκανοπέδιο σύντομα.

O Κωνσταντίνος Κυρανάκης, στον προγραμματισμό προβλεπόταν η αγορά νέων οχημάτων, κάτι που αναιρέθηκε, καθώς το δίκτυο (καλώδια και στύλοι) χρειάζεται να αναβαθμιστεί, κάτι που έχει αυξημένο κόστος.

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό, μετά από έρευνα και συνεκτιμήσεις της υφιστάμενης κατάστασης, αποφασίστηκε το σταδιακό τέλος των τρόλεϊ σε δύο φάσεις:

απομάκρυνση καλωδίων και στύλων σε Αθήνα και Πειραιά, εκτός από βασικούς κεντρικούς δρόμους όπως η Συγγρού, όπου θα ενισχυθούν τα δρομολόγια,

προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία θα αντικαταστήσουν πλήρως τα τρόλεϊ.

Όπως δήλωσε ο κ. Κυρανάκης, οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ θα απορροφηθούν στα λεωφορεία.

Τι αλλάζει σε ΜΜΜ

Ο υπουργός αναφερόμενος στη λειτουργία των ΜΜΜ τις ημέρες του καύσωνα, ο αναπληρωτής υπουργός τόνισε ότι, παρότι αρκετά νεότερα βαγόνια στον ΗΣΑΠ διαθέτουν κλιματισμό, αυτός δεν αποδίδει πάντα, καθώς «ο κόσμος ανοίγει τα παράθυρα, δεδομένου ότι οι συρμοί δεν κινούνται υπόγεια».

Μάλιστα, επισήμανε ότι «στο Μετρό στη Γραμμή 2 και 3 από τους 52 συρμούς που είναι σε λειτουργία, οι 32 έχουν κλιματισμό».

«Δεσμεύομαι προσωπικά ότι αυτό είναι το τελευταίο καλοκαίρι που τη (σ.σ ζέστη στα ΜΜΜ) βιώνουμε. Κατ’ αρχάς, καλό είναι κάποια στιγμή να ζητήσετε τον λόγο απ’ αυτούς που παρήγγειλαν μετρό χωρίς κλιματισμό. Γιατί αυτά δεν παραγγέλθηκαν τους 4 μήνες που είμαι εγώ στο υπουργείο. Παραγγέλθηκαν πριν κάποιες δεκαετίες. Στην Ελλάδα λοιπόν, κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να παραγγείλει συρμούς πολλών εκατομμυρίων, χωρίς κλιματισμό. Καλό είναι να ζητηθεί ο λόγος και απ’ αυτούς, κάποια στιγμή – θα πάμε σε μέτρα ανακαίνισης συρμών. Δηλαδή θα βγαίνουν απ’ το δίκτυο κάποιοι συρμοί – αυτό μπορεί να επηρεάσει τη συχνότητα, θέλω να είμαι καθαρός. Όταν παίρνεις μια απόφαση και λες “θα βγάλω έναν συρμό για να τον ανακαινίσω”, γιατί πρέπει να πάρεις μια απόφαση και να πεις “χρειάζεται κλιματισμό; Ναι, χρειάζεται”. Πρέπει να το βγάλω απ’ τη λειτουργία, να τον ανακαινίσω, να του αλλάξω και τα μηχανολογικά του και να τον ξαναβάλω. Αυτό λοιπόν θα γίνει. Στον ΗΣΑΠ έχουμε συρμούς απ’ το 1980», είπε ο κ. Κυρανάκης.

 



Μεταγραφές, Παναθηναϊκός: Έρχεται Αθήνα ο Μπούτα
Μεταγραφές, Παναθηναϊκός: Έρχεται Αθήνα ο Μπούτα
Μεταγραφές, ΠΑΟΚ: Σε επαφές με Κρουζ Αζούλ για Γιακουμάκη
Μεταγραφές, ΠΑΟΚ: Σε επαφές με Κρουζ Αζούλ για Γιακουμάκη
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου: Στα ημιτελικά 50μ. ύπτιο ο Χρήστου
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου: Στα ημιτελικά 50μ. ύπτιο ο Χρήστου
ΝΒΑ: Επέκταση συμβολαίου 150 εκατ. δολαρίων για τον Μπρίτζες στους Νικς
ΝΒΑ: Επέκταση συμβολαίου 150 εκατ. δολαρίων για τον Μπρίτζες στους Νικς
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved