Ανακοίνωσε τέσσερις η ΑΕΚ

Την απόκτηση των Τζόλο, Γκιζογιάννη, Στούκα και Κοψαύτη ανακοίνωσε η ομάδα Μπάσκετ της ΑΕΚ.

Ανακοίνωσε τέσσερις η ΑΕΚ

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Το Τμήμα Μπάσκετ της ΑΕΚ ανανέωσε την συνεργασία του για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο με τον αθλητή Βαγγέλη Τζόλο. Με 3 ακόμα νέες μεταγραφές των Ανδρόνικου Γκιζογιάννη για 2 χρόνια, Γιώργου Κοψαύτη και Γιάννη Στούκα για 1 χρόνο αντίστοιχα, προχωράμε στο χτίσιμο της νέας ομάδας μας. Ευχόμαστε όλοι μαζί να οδηγήσουν το τμήμα σε μία επιτυχημένη αγωνιστική χρονιά».

COMMENTS