Και τώρα τοπικό ντέρμπι

Ο Νίκος Βετούλας κράτησε τη θέση του στον πάγκο του Απόλλωνα και πλέον κοιτάει το επόμενο παιχνίδι απέναντι στην Ολυμπιάδα.

Και τώρα τοπικό ντέρμπι

Ο Ελληνας τεχνικός κατάφερε να νικήσει την αγωνιστική που μας πέρασε τον Πανελευσινιακό και η ηρεμία επανήλθε στις τάξεις της ομάδας της Πάτρας. Πλέον ο Βετούλας καταστρώνει τα σχέδια του για το τοπικό ντέρμπι της Πάτρας, όπου το ντέρμπι έχει ξεκινήσει από νωρίς. Μην ξεχνάμε ότι ο Απόλλωνας ζήτησε εισιτήρια για το συγκεκριμένο παιχνίδι, αν και δύσκολα θα πάρει.