Ξεκίνημα στο Καυτανζόγλειο

Το Καυτανζόγλειο αποτέλεσε τον πρώτο «σταθμό» του Άρη για τη νέα σεζόν, καθώς εκεί έγινε σήμερα το πρωί (29/08, 10.00) η επίσημη «πρώτη».

Ξεκίνημα στο Καυτανζόγλειο

Ο Βαγγέλης Αλεξανδρής είχε στη διάθεσή του τους Έλληνες παίκτες της ομάδας, Χρήστο Ταπούτο, Δημήτρη Βεργίνη, Μιχάλη Τσαϊρέλη, Αλέξανδρο Βασιλειάδη, Λευτέρη Μποχωρίδη και Αλέξανδρο Βεζένκοφ, συν αρκετούς «βοηθητικούς» από το εφηβικό τμήμα.

COMMENTS