Πρόβλημα με τα ελαστικά στο WRC
Το ράλι Σουηδίας είχε τρία κύρια χαρακτηριστικά. Νέα αυτοκίνητα νέους πρωταγωνιστές οδηγοί και ένα παλιό πρόβλημα: Τα κατεστραμμένα ελαστικά.
Δεν είναι η πρώτη φορά, που οι αγωνιζόμενοι στο ράλι Σουηδίας έχουν πρόβλημα με τα κατεστραμμένα ελαστικά. Από τα χρόνια των group A αυτοκινήτων οι ομάδες όλο και κάτι είχαν να πουν για λάστιχα που κόβονταν σα να «μαχαιρώθηκαν».
Φέτος το φαινόμενο έγινε περισσότερο έντονο αφού θύμα των κατεστραμμένων ελαστικών έπεσε ο Σεμπαστιάν Λέμπ αλλά και αρκετοί πρωταγωνιστές. Ήταν επίσης και η πολύ καλή απόδοση της δεύτερης εταιρίας DMACK Tyres (η οποία προμηθεύει λάστιχα τους ιδιώτες και τις μικρότερες ομάδες). Έτσι οι μεγάλες ομάδες δεν έμειναν και με τις καλύτερες εντυπώσεις από τα ελαστικά της Michelin.
«Είχαμε κάποια κλαταρίσματα στη Σουηδία και δεν ξέρουμε τι θα γίνει στο Μεξικό. Δεν μου αρέσει να εξελίσσεται το πρωτάθλημα στην τύχη εξαιτίας των ελαστικών, αλλά ακόμη δεν ξέρουμε τίποτα», τόνισε ο μάνατζερ της Citroen, Ολιβιέ Κεσνέλ, ο οποίος είδε τον πρώτο οδηγό του (Λέμπ) να χάνει χρόνο, λόγω του κατεστραμμένων ελαστικών.
Στο στρατόπεδο της Michelin δεν ανησυχούν αφού πιστεύουν, πως η Σουηδία είχε ιδιαίτερες συνθήκες: «Ξέρουμε το προϊόν μας ξέρουμε την εξέλιξη, που έχει υποστεί και είμαστε σίγουροι για την απόδοση των ελαστικών μας. Από την άλλη, επιστρέφουμε μετά από πέντε χρόνια και έχουμε περιθώρια βελτίωσης. Είμαστε καλοί στην παραγωγή ελαστικών, αλλά δεν είμαστε ο Θεός» είπε εκπρόσωπος της Michelin.