Μπασκετμπολίστας… μελισσοκόμος! (photos)

Μπασκετμπολίστας… μελισσοκόμος! (photos)

Το μπάσκετ αποτελεί την μεγάλη του αγάπη, την «καψούρα» του, όμως, τα τελευταία χρόνια συνάντησε το… αίσθημα του, την μελισσοκομία που τον έχει μαγέψει.

Ο λόγος για τον 38χρονο Γιώργο Λεπενιώτη, ο οποίος βρίσκεται πίσω από το νέο brand στον χώρο του μελιού με την επωνυμία «VOYNO». Στους πρόποδες της Πίνδου μέσα στα δάση και την φυσική ομορφιά τους, γεννήθηκε η ιδέα «VOUNO», από τον έμπειρο αθλητή, σε μια ανύποπτη στιγμή.  «Όραμα μας είναι να αναδείξουμε ότι πιο αγνό και καθαρό έχει να μας προσφέρει η μητέρα φύση και ο ηλιόλουστος τόπος μας» αναφέρει ο Γιώργος Λεπενιώτης που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Α2 μπάσκετ με την φανέλα της Καρδίτσας και συνεχίζει:

«Εκλεκτά προϊόντα μελισσών υψηλής θρεπτικής αξίας, με βάση το πεύκο, το έλατο, την βελανιδιά, την καστανιά, την ρίγανη, την άγρια μέντα και το θυμάρι του βουνού. Η συγκομιδή μας γίνεται με παραδοσιακές και ταυτόχρονα σύγχρονες διαδικασίες, δημιουργώντας έτσι μοναδικές γεύσεις και υπέροχα αρώματα. Με αυτό τον τρόπο όλες οι ευεργετικές ιδιότητες του μελιού, από την καρδιά της φύσης μεταφέρονται στην καρδιά ενός βάζου γεμάτο από μεράκι και εκλεκτές ποικιλίες».

Ο Γιώργος Λεπενιώτης έχει ξεκινήσει την καριέρα του από τον Δαναό Τρικάλων, ενώ συνέχισε την καριέρα του στον ΑΣ Τρικάλων, την Ολύμπια Λάρισας (αγωνίστηκε στην Α1), τα Τρίκαλα, τον Φοίνικα Λάρισας και τον ΓΣ Λάρισας, πριν μετακινηθεί στην Καρδίτσα με την οποία αγωνίζεται στο δεύτερο τη τάξη πρωτάθλημα της χώρας.

Φίλοι του ήταν εκείνοι που του μετέδωσαν το «μικρόβιο» της μελισσοκομίας, έκανε τα πρώτα… μαθήματα και μετά κόλλησε. Όσο για το λογότυπο της εταιρείας, αυτό δημιουργήθηκε ένα απόγευμα. «Πίνοντας τον καφέ μου το σχεδίασα σε μια χαρτοπετσέτα και αυτό ήταν όλο», εξηγεί ο καλαθοσφαιριστής-μελισσοκόμος, δείχνοντας ότι αν μη τι άλλο πολλά πράγματα αποτελούν έμπνευση της στιγμής χωρίς να χρειάζεται κάποια ειδική επεξεργασία.

«Σε όποιον το έδειξα του άρεσε και αυτό ήταν όλο» συνεχίζει ο 38χρονος αθλητής και καταλήγει: «Το προϊόν που δημιουργούμε θέλουμε να είναι άριστης ποιότητας και γι’ αυτό ασχολούμαστε και με την τελευταία λεπτομέρεια, ώστε το κάθε βάζο να περιέχει όλα εκείνα τα μοναδικά στοιχεία ενός μελιού άριστης ποιότητας.
Ασφαλώς και θέλει να αναπτύξει την εταιρεία του και να την μεγαλώσει, αλλά θέλει να κάνει σταθερά βήματα, ώστε το προϊόν που θα βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων και των Delicatessen να παραμένει το ίδιο ποιοτικά.

5 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Ηλίας Βρεττός: Οι πρώτες εικόνες από το τροχαίο και η κατάσταση της υγείας του – Τι λέει ο μάνατζερ
Ηλίας Βρεττός: Οι πρώτες εικόνες από το τροχαίο και η κατάσταση της υγείας του – Τι λέει ο μάνατζερ
Παναθηναϊκός Superfoods: Βήμα… τετράδας
Παναθηναϊκός Superfoods: Βήμα… τετράδας
Survivor 2: Όργια… στο Twitter με κλίκα «Μαχητών» και Σπυροπούλου
Survivor 2: Όργια… στο Twitter με κλίκα «Μαχητών» και Σπυροπούλου
Ολυμπιακός: Κρίσιμες ώρες στο Λιμάνι
Ολυμπιακός: Κρίσιμες ώρες στο Λιμάνι
Απόφαση - «βόμβα» για τις θέσεις πάρκινγκ στις πιλοτές των πολυκατοικιών!
Απόφαση - «βόμβα» για τις θέσεις πάρκινγκ στις πιλοτές των πολυκατοικιών!
ΣΟΚ: Νεκρή η παρουσιάστρια και δημοσιογράφος Καρολίνα Κάλφα
ΣΟΚ: Νεκρή η παρουσιάστρια και δημοσιογράφος Καρολίνα Κάλφα
Τριήμερο στη Σκύρο για τον Πρωθυπουργό και την οικογένεια του
Τριήμερο στη Σκύρο για τον Πρωθυπουργό και την οικογένεια του
Εξέλιξη - σοκ στην άγρια δολοφονία 48χρονου στις Σέρρες – Ανατριχίλα από τα νέα στοιχεία
Εξέλιξη - σοκ στην άγρια δολοφονία 48χρονου στις Σέρρες – Ανατριχίλα από τα νέα στοιχεία

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης