Τσιμίκας: «Δεν ήμασταν κουρασμένοι, ήμασταν έτοιμοι»

O Κώστας Τσιμίκας αναφέρθηκε στην αξία της νίκης μετά την επικράτηση επί της ΑΕΚ με 2-0.

Τσιμίκας: «Δεν ήμασταν κουρασμένοι, ήμασταν έτοιμοι»

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στη Nova

Για τη νίκη: «Αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα, δείξαμε χαρακτήρα. Δεν ήμασταν κουρασμένοι, ήμασταν έτοιμοι, η ΑΕΚ ήθελε διαφορετική αντιμετώπιση. Παίξαμε πάρα πολύ καλά με τη Μπάγερν αλλά χάσαμε, σήμερα δεν παίξαμε τόσο καλά και νικήσαμε. Το παν είναι οι τρεις βαθμοί.

Για τις εμφανίσεις του: «Προσωπικά δουλεύω καθημερινά και προσπαθώ να είμαι συγκεντρωμένος. Η χρονιά στη Δανία και την Ολλανδία με βοήθησαν πάρα πολύ, αισθάνομαι έτοιμος και πάρα πολύ καλά που παίζω στον Ολυμπιακό».


Για τη μάχη της κορυφής

Για την ΑΕΚ: «Η ΑΕΚ έβαλε πάνω - κάτω τους ίδιους παίκτες, έχει ποιοτικούς παίκτες κυρίως μπροστά. Σε ένα ντέρμπι θα κάνει και ο αντίπαλος φάσεις, όμως δεν δεχτήκαμε γκολ, αυτό μας αρέσει πολύ και ήταν στόχος μας».

COMMENTS