Μίλησε στους παίκτες ο Βαλβέρδε

Τον κώδωνα του κινδύνου στους παίκτες του Ολυμπιακού έκρουσε ο Ερνέστο Βαλβέρδε στο περιθώριο της κυριακάτικης (30/10) προπόνησης των «ερυθρόλευκων», με αφορμή φυσικά όλα όσα έγιναν στο χθεσινό (29/10) ματς με τον ΟΦΗ.

Αντώνης Άγας
Μίλησε στους παίκτες ο Βαλβέρδε

Ο 47χρονος Ισπανός τεχνικός δεν έμεινε ικανοποιημένος από το τελικό αποτέλεσμα επισημαίνοντας στους παίκτες του ότι δεν είχαν τις κατάλληλες αντιδράσεις στις φάσεις των δύο γκολ του ΟΦΗ, ενώ γενικότερα η ομάδα δεν διαχειρίστηκε σωστά το υπέρ της αποτέλεσμα.

Ο Βαλβέρδε σε γενικές γραμμές είπε περίπου όλα όσα είπε και στους εκπροσώπους του Τύπου μετά το τέλος της αναμέτρησης του «Γ. Καραϊσκάκης», ότι δηλαδή αυτή η ισοπαλία με τον τρόπο που ήρθε για τον Ολυμπιακό μοιάζει με… ατύχημα, ενώ έθεσε άπαντες προ των ευθυνών τους τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Πρέπει να διορθώσουμε τα λάθη μας και να δείξουμε μεγαλύτερη αυτοσυγκέντρωση στις στημένες φάσεις».

Ο Ισπανός προπονητής, εξάλλου, προσπάθησε ν’ ανυψώσει το ηθικό των παικτών του ενόψει της αναμέτρησης με τη Μπορούσια Ντόρτμουντ, το βράδυ της προσεχούς Τρίτης (1/11, 21:45), καθώς το 2-2 με τον ΟΦΗ και κυρίως ο τρόπος, με τον οποίο οι Κρητικοί «έκλεψαν» την ισοπαλία όντας στο 73’ πίσω στο σκορ με 2-0, αποτέλεσε πλήγμα στην ψυχολογία των «ερυθρόλευκων»…

Αξίζει ωστόσο, να επισημανθεί ότι ο Βαλβέρδε δεν είχε ιδιαίτερη κατ’ ιδίαν συζήτηση με τον Φράνκο Κοστάντσο, ο οποίος φέρει μεγάλη ευθύνη στην φάση του γκολ του Βαγγέλη Μάντζιου (2-1, 73’), κάτι που ίσως γίνει, πάντως, σύντομα…

Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις κυριότερες ειδήσεις της ημέρας και μέσα από τη σελίδα σας στο Facebook, κάντε LIKE στο Onsports πατώντας ΕΔΩ