Πρόταση για το βοηθητικό η Παναχαϊκή

Σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση της Δευτέρας (8/8) στο Δημαρχείο Πατρέων, ανάμεσα στον Δήμαρχο Γιάννη Δημαρά και τους  κ.κ. Τσαρτόλια και  Παπαθωμά.

Πρόταση για το βοηθητικό η Παναχαϊκή

Μάλιστα, οι δυο εκπρόσωποι της ΠΑΕ Παναχαϊκής κατέθεσαν πρόταση, ζητώντας το βοηθητικό στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο, προκειμένου να μπορεί να το χρησιμοποιεί για τις προπονήσεις η ανδρική ομάδα, αλλά και να γίνει η έδρα της ομάδας Νέων ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στην Football League.

O κ.Δημαράς, από την πλευρά του, δεσμεύτηκε ότι θα το προτείνει στο Δημοτικό Συμβούλιο και τις προσεχείς ημέρες θα απαντήσει.