Βόλεϊ γυναικών: Στον τελικό ο Παναθηναϊκός

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Παναθηναϊκού επιβλήθηκε με 3-0 σετ της ΕΑΠ στον ημιτελικό του τουρνουά «Black and White» στην Πάτρα.

Γεράσιμος Λυμπέρης
Βόλεϊ γυναικών: Στον τελικό ο Παναθηναϊκός

Οι «πράσινες» του Γιώργου Δερμάτη ήταν ανώτερες σε όλη την διάρκεια του αγώνα και δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στον αντίπαλο.

Η εξέλιξη των σετ ήταν η εξής: 25-12, 25-17, 25-14

Σε ότι αφορά τους πόντους που πέτυχαν οι αθλήτριες του ΠΑΟ ήταν οι εξής: Χουντέκοβα 10, Κοσμά 15, Νείκοβα 4, Κασδοβασίλη 3, Τσιτσιγιάννη 4, Χαντάβα 9, Μεταξά 9, Σάντσες 8 ενώ λίμπερο ήταν οι Λεωνίδου και Τζαφέρη.

Ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει στον αυριανό τελικό του τουρνουά τον Απόλλωνα Πατρών που επιβλήθηκε του Απόλλωνα Καλαμάτας.