«Υπερβολικό και ύποπτο το πρόστιμο»

O Σύνδεσμος Φιλάθλων Ηλυσιακού προχώρησε σε μία ανακοίνωση με δύο σημαντικά θέματα στο περιεχόμενό της.

«Υπερβολικό και ύποπτο το πρόστιμο»

Στο κείμενο αυτής εκφράζεται πρώτα η έκπληξη για το ύψος του πρόστιμου που επιβλήθηκε στον σύλλογο της Αθήνας, εξαιτίας των επεισοδίων που είχαν λάβει χώρα στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Ελπιδοφόρο, και επίσης απευθύνεται κάλεσμα στους φιλάθλους να μείνουν κοντά στην ομάδα με ευπρεπή τρόπο και να την προστατεύσουν από τυχόν τέτοιου είδους φαινόμενα στο μέλλον.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Σ.Φ Ηλυσιακού:

«Πιστεύουμε πως όλοι θα έχετε πληροφορηθεί για το πρόστιμο που μας επιβλήθηκε για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Ελπιδοφόρο. Για όσους δεν το έμαθαν, είναι 6.250 ευρώ. Η άποψη μας είναι ότι το συγκεκριμένο πρόστιμο είναι υπερβολικό και ύποπτο, καθώς η ομάδα του Ελπιδοφόρου δεν πλήρωσε ούτε ευρώ, παρόλο που οι φίλαθλοι της τα ξεκίνησαν όλα... Πάντως, από εδώ και πέρα, μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να προστατεύσουμε εμείς οι ίδιοι την ομάδα μας, αφού όπως όλοι ξέρετε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχουν και με τα οποία θα μπορούσαμε να κάνουμε μία πολύ καλή μεταγραφή. Ολοι κοντά στην ομάδα με στόχο την παραμονή, αλλά πάνω απ' όλα να την προστατεύσουμε γιατί όλοι μας θέλουμε το καλό της».

COMMENTS