«Força Benfica!»

Ενθουσιασμένοι για την κρίσιμη αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό στο Τσάμπιονς Λιγκ είναι οι άνθρωποι της Μπενφίκα.

«Força Benfica!»

Αυτό φάνηκε και από τον τρόπο που... περιμένουν το παιχνίδι με τους Πειραιώτες στο «Γ. Καραϊσκάκης» για την τέταρτη αγωνιστική της φάσης των ομίλων της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης.

«Σήμερα είναι το ματς του Τσάμπιονς Λιγκ! Πάμε Μπενφίκα», ήταν το τουίτ στον επίσημο λογαριασμό της πορτογαλικής ομάδας στο τουίτερ.

Δείτε το τουίτ των ανθρώπων της Μπενφίκα:

COMMENTS