Βόμβα στα γραφεία!

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα ekorinthos.gr, άγνωστοι τοποθέτησαν εκρηκτικό μηχανισμό στα γραφεία της ΕΠΣ Κορίνθου, χωρίς ευτυχώς να υπάρξει έκρηξη.

Χρήστος Γιαννούλης
Βόμβα στα γραφεία!

Όπως αναφέρεται, οι Αστυνομικές Δυνάμεις και η Ασφάλεια Κορίνθου κατάφεραν να απενεργοποιήσουν έγκαιρα τον μηχανισμό και δεν υπήρξε ζημιά ή τραυματισμοί, αφού δεν έγινε καν έκρηξη. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως ο μηχανισμός αποτελείτο από ένα μπιτόνι με εύφλεκτη ουσία, μια κροτίδα και ένα φιτίλι….

Η αστυνομία πάντως, για κάθε ενδεχόμενο, είχε αποκλείσει για αρκετή ώρα την περιοχή γύρω από τα γραφεία της ΕΠΣ Κορίνθου…