Οι ψηλοί «καθάρισαν» για την Μπασκόνια πριν τον Ολυμπιακό!

Το δίδυμο των Φόιτμαν-Πουριέ φρόντισε ώστε η Μπασκόνια να εξασφαλίσει την παρουσία της στο Copa del Rey

Βαγγέλης Πάτας
Οι ψηλοί «καθάρισαν» για την Μπασκόνια πριν τον Ολυμπιακό!

Οι Βάσκοι που προσπαθούν να ξεπεράσουν το σοκ του τραυματισμού του Τόρνικε Σενγκέλια επικράτησαν 82-66 στην έδρα της Μανρέσα κι σφράγισαν και μαθηματικά την παρουσία τους στο Final-8 που φέτος θα διεξαχθεί στη Μαδρίτη.

Ο Γιοχάνες Φόιτμαν μέτρησε 15 πόντους με 5/6 δίποντα και 5/5 βολές, ενώ είχε επίσης 8 ριμπάουντ και 5 ασίστ. Όσον αφορά στον Βενσάν Πουαριέ σκόραρε 18 πόντους (8/11 δίποντα) και μάζεψε 6 ριμπάουντ.

Να θυμίσουμε ότι η Μπασκόνια θα βρεθεί την Τρίτη στο ΣΕΦ για να παίξει με τον Ολυμπιακό, ενώ την Πέμπτη θα υποδεχθεί την Γκραν Κανάρια.