Έστειλαν το υπόμνημα

Η ΕΟΚ βρίσκεται στο πλευρό των ομάδων της Β’ και της Γ’ Εθνικής και το πρωί της Τρίτης απέστειλε το υπόμνημα στην γενική γραμματεία.

Έστειλαν το υπόμνημα

Αυτό που ζητάει η ομοσπονδία είναι οι επιχορηγήσεις παρελθόντων ετών για τη Β', αλλά και τη Γ' εθνική κατηγορία, καθώς η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο για τις περισσότερες ομάδες, αν όχι όλες. Τις επόμενες ημέρες θα υπάρξουν εξελίξεις στο συγκεκριμένο θέμα, καθώς δεν παίρνει κανέναν για περαιτέρω αναβολή.

COMMENTS