Ελληνικό: Πέρασε από τον Άγιο Δημήτριο

Νικηφόρα πέρασε από το κλειστό του Αγίου Δημητρίου το Ελληνικό, κερδίζοντας με 74-64 τον τοπικό Κρόνο.

Ελληνικό: Πέρασε από τον Άγιο Δημήτριο

Οι γηπεδούχες είχαν τον έλεγχο στο πρώτο ημίχρονο, στην επανάληψη όμως οι παίκτριες της Ελένης Καπογιάννη έκαναν την ανατροπή, φθάνοντας στην κατάκτηση του «διπλού». Πρώτη σκόρερ αναδείχθηκε η Τάνια Χαλιβέρα, με 17 πόντους, ενώ από τις ηττημένες η Νατάσα Γκοτζή είχε 23 πόντους.

Διαιτητές: Αποστολίδης, Μανουσόπουλος.
Δεκάλεπτα: 19-16, 33-27, 47-47, 64-74.
Κρόνος Αγ. Δημητρίου (Παππάς): Γκοτζή 23 (1), Εμμανουηλίδου, Κωνσταντίνου, Σμιθ 18, Μίχου 6, Ξάνθου 9, Βαλαντάση, Νικολαΐδου 8.
Ελληνικό (Καπογιάννη): Σταμάτη 5 (1), Ευμορφοπούλου, Αξιοπούλου 3 (1), Τσουκαλά 10, Μπαλτά 14 (4), Χαλιβέρα 17 (3), Σπαθάρη 6 (2), Μπακάλη 2, Μπροκ 11, Βόννη 2, Μουρντ 4.