Μακράκης: «Ας αποφασίσουν οι υπεύθυνοι»

Στη διοίκηση του Εργοτέλη έριξε το… μπαλάκι ο Γιώργος Μακράκης, μετά τη μεγάλη νίκη της ομάδας του επί του Πορφύρα.

Μακράκης: «Ας αποφασίσουν οι υπεύθυνοι»

Οι Κρητικοί αντιμετωπίζουν σημαντικά οικονομικά προβλήματα, αν και οι παίκτες τους δεν δείχνουν να πτοούνται, συνεχίζοντας σε αμείωτο βαθμό τη φετινή προσπάθειά τους. Ο προπονητής τους δήλωσε υπερήφανος για τους παίκτες του, οι οποίοι αποδεικνύουν σε κάθε αγώνα τους πως πονούν την ομάδα περισσότερο από κάθε άλλον.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Είμαι περήφανος που δουλεύω με αυτά τα παιδιά που αγαπούν την ομάδα περισσότερο από κάποιους Εργοτελίτες. Ας αποφασίσουν οι υπεύθυνοι τι θέλουν να κάνουν με το τμήμα».

COMMENTS