Μόλντροου: «Πρέπει να κερδίσουμε»

Μονόδρομος είναι η νίκη για τον Άρη στην αυριανή (28/01) αναμέτρησή του με τον Πανιώνιο, στο Αλεξάνδρειο.

Μόλντροου: «Πρέπει να κερδίσουμε»

Οι Θεσσαλονικείς έχουν πλήρη επίγνωση της δυσκολίας της αποστολής τους, στόχος τους όμως δεν μπορεί να είναι άλλος από το θετικό αποτέλεσμα, όπως επεσήμανε και ο Σάμουελ Μόλντροου. Αναλυτικά τα όσα είπε..

Για τον αγώνα με τον Πανιώνιο: «Μας περιμένει μια σκληρή αναμέτρηση απέναντι στον Πανιώνιο. Πρέπει να παλέψουμε επί σαράντα λεπτά, να είμαστε συγκεντρωμένοι στην τακτική που θα μας υποδείξει ο κόουτς και να παίξουμε ως ομάδα με πολλή ενέργεια και πάθος».

Για τον Πανιώνιο και την περίοδο φορμαρίσματος που διανύει: «Οι αντίπαλοί μας διαθέτουν πολύ καλή ομάδα και αυτό πιστοποιείται από τη μέχρι τώρα πορεία τους στο πρωτάθλημα. Ο αυριανός (28/01) αγώνας, όμως, είναι πολύ σημαντικός και πρέπει να κερδίσουμε».