Ρόσι: Τρέχει δίπλα στο σπίτι του... αλλά δεν αγχώνεται!

Ένα καλό αγώνα για χάρη των φίλων του θέλει να κάνει ο Βαλεντίνο Ρόσι, στην πίστα του Μουτζέλο, σύμφωνα με τα όσα είπε στη συντέντευξη Τύπου.

Ρόσι: Τρέχει δίπλα στο σπίτι του... αλλά δεν αγχώνεται!

"Ο πρώτος αγώνας στο Κατάρ ήταν καλός, αλλά από τότε δυσκολευόμαστε αρκετά. Περιμέναμε να ήμασταν καλύτεροι. Αυτό το Σ/Κ είναι ξεχωριστό... οι φίλαθλοι, η πίστα! Το κίνητρό μου να τερματίσω μπροστά είναι μεγάλο. Πρέπει όμως να δουλέψουμε σκληρά για να βελτιώσουμε την ταχύτητά μου και τη δυναμική μου. Πλέον στο MotoGP πρέπει να δώσεις το 100% σε όλες τις διαδικασίες και περισσότερο από το 100% στον αγώνα". Ερωτηθείς για το αν πιστεύει ότι οι πρωτοκλασάτοι αναβάτες είναι πλέον σε διαφορετικό επίπεδο, αποκρίθηκε: "Δεν θέλω να πω και δεν είναι η θέση μου να πω για το αν αυτοί είναι σε άλλο επίπεδο. Είναι σίγουρα ένα πιο εξελιγμένο μοντέλο! Ο τρόπος οδήγησης της μοτοσυκλέτας έχει αλλάξει αρκετά και πλέον χρειάζεται να κάνεις διαφορετικά πράγματα...", για να προσθέσει κάπως πικρόχολα: "... που είναι δύσκολο για έναν "ηλικιωμένο οδηγό" σαν κι εμένα".