Focus στην κοινωνική δικτύωση

Focus στην κοινωνική δικτύωση


Ένα νέο τρόπο βρήκε η Ford για να προβάλει το νέο Focus. Δημιούργησε ένα test drive για bloggers αλλά και με άτομα με ισχυρή επιρροή στην κοινωνική δικτύωση.

Οι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος σε οδηγικές προκλήσεις που ήταν βασισμένες σε τέσσερεις θεματικές ενότητες – αρχίστε να οδηγείτε ταχύτερα, ασφαλέστερα, οικολογικότερα και πιο έξυπνα – για να μπορέσουν να αντιληφθούν γρήγορα το αυτοκίνητο και την τεχνολογία του.


Οι διάσημοι οδηγοί αγώνων Τζάστιν Μπέλ και Τάνερ Φάουστ ήταν εκεί, έτοιμοι να ενημερώσουν και να προσφέρουν συναρπαστικό θέαμα στην πίστα υψηλών ταχυτήτων.  Το στοιχείο του συναγωνισμού που υπήρχε στις προκλήσεις βοηθούσε τους συμμετέχοντες να κερδίζουν ακόμα περισσότερα χρήματα για το φιλανθρωπικό σκοπό που είχαν επιλέξει.

Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, η Ford προσέφερε πάνω από 400.000 δολάρια για φιλανθρωπικούς σκοπούς. 20 ακόμα άτομα με ισχυρή επιρροή σε κοινωνικά μέσα – δημοσιογράφοι του internet και bloggers – επιλέχθηκαν ειδικά από τη Ford για συμμετοχή.

Ανάμεσά τους ήταν η Τζαστίν Έζριακ ή «iJustine» σύμφωνα με τους πολυάριθμους οπαδούς της. Η 26χρονη Αμερικανίδα έχει πάνω από ένα εκατομμύριο οπαδούς στο Twitter και στο YouTube και διατηρεί ένα πολύ δημοφιλές blog. Ένα από τα βίντεο που τράβηξε για το event κέρδισε διακρίσεις στο YouTube σε 18 χώρες. H Justine δήλωσε: «Το κοινό μου λατρεύει την τεχνολογία, ξέρω λοιπόν ότι θα ενθουσιαστεί, κι εγώ απόλαυσα τρομερά την οδήγηση των νέων αυτοκινήτων.


Μία ακόμα δημοφιλής προσωπικότητα ήταν ο Tom Stone, δημοσιογράφος του internet στο περιοδικό Men’s Health στη Βρετανία ο οποίος δήλωσε: «Αυτή η πρωτοβουλία είναι πρωτοποριακή. Όλοι μαθαίνουν νέες ιδέες και νέους τρόπους - δεν υπάρχει κάτι σωστό ή λάθος αυτή τη στιγμή. Το θέμα είναι να τολμάς να δοκιμάζεις κάτι καινούργιο και να μην μένεις πίσω, κι αυτό πιστεύω είναι θαυμάσιο».


Οι συμμετέχοντες μπορεί να επιστρέφουν στα σπίτια τους, αλλά το event συνεχίζεται. Ο καθένας από τους 40 συμμετέχοντες θα παραλάβει τώρα ένα νέο Focus που θα το οδηγεί στην πόλη του για έξι εβδομάδες. Τα άτομα αυτά έχουν αναλάβει να δημιουργήσουν βίντεο και blogs με θέμα την εμπειρία τους από το αυτοκίνητο και την απήχησή του στην τοπική κοινότητα.Μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία για περαιτέρω δημοτικότητα του θέματος και συγκέντρωση δωρεών για το φιλανθρωπικό σκοπό τους.



Σοκ στο ελληνικό βόλει: Η Πέννυ Ρόγκα ανακοίνωσε ότι έχει καρκίνο
Σοκ στο ελληνικό βόλει: Η Πέννυ Ρόγκα ανακοίνωσε ότι έχει καρκίνο
ΑΕΚ: Πάνω 3.000 επισκέπτες την πρώτη εβδομάδα στο Μουσείο Ιστορίας
ΑΕΚ: Πάνω 3.000 επισκέπτες την πρώτη εβδομάδα στο Μουσείο Ιστορίας
Το MyREWARDS του opaponline.gr σε περιμένει με σούπερ ανταμοιβές
Το MyREWARDS του opaponline.gr σε περιμένει με σούπερ ανταμοιβές
Μάλλιος: «Έχουμε απαιτήσεις από τους εαυτούς μας και θέλουμε την πρόκριση»
Μάλλιος: «Έχουμε απαιτήσεις από τους εαυτούς μας και θέλουμε την πρόκριση»
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved