Το 1ο Παγκόσμιο Test Drive
Τεράστια Απήχηση στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) είχε η παγκόσμια δοκιμή του νέου Ford Focus.
Πάνω από 100 συμμετέχοντες από 13 χώρες ταξίδεψαν στην Ισπανία για το πρώτο test drive του είδους με τη συμμετοχή των social media. Σκοπός ήταν η συγκέντρωση Δωρεών για Φιλανθρωπικούς Σκοπούς με συμμετοχή από Blogs, tweets και βίντεο. Τα κλιπάκια, που αναρτήθηκαν από συμμετέχοντες σε πραγματικό χρόνο, είχαν συνολική επισκεψιμότητα 10,6 εκατομμυρίων οπαδών, ενώ ένα μόνο φιλμ προβλήθηκε ήδη 208.000 φορές.
Πάνω από 400.000 δολάρια διατέθηκαν για φιλανθρωπικούς σκοπούς κατά τη διάρκεια του τριήμερου test drive, ενώ η συγκέντρωση δωρεών θα συνεχιστεί και τις επόμενες εβδομάδες.