Άρης-Παναθηναϊκός 1-3: Πέρασε από τη Θεσσαλονίκη

Τα «φίνα κορίτσια» επικράτησαν 3-1 του Άρη στη Θεσσαλονίκη και επέστρεψαν στις νίκες

Γεράσιμος Λυμπέρης
Άρης-Παναθηναϊκός 1-3: Πέρασε από τη Θεσσαλονίκη

Μετά την εντός έδρας ήττα από τον ΑΟ Θήρας ο Παναθηναϊκός ήθελε να επιστρέψει στις νίκες και το κατάφερε μιας και επικράτησε 3-1 σετ εκτός έδρας του Άρη.

Διαβάστε περισσότερα στο Leoforos.gr