Ενα... μήλο κατά της γαστρεντερίτιδας

O Νόβακ Τζόκοβιτς βρήε τρόπο να προστατευθεί από τον ιό της γαστρεντερίτιδας που θερίζει στο Indian Wells.

Ενα... μήλο κατά της γαστρεντερίτιδας

Ανέβασε την παραπάνω φωτογραφία όπου είναι μαζί με τον γυμναστή του Μάρκο και σχολιάζει: «Λένε πως οι κάτοχοι του Αpple έχουν λιγότερες πιθανότητες να κολλήσουν τον ιό. Ο Μάρκος κι εγώ αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε τα IPhone ως πρώτη γραμμή άμυνας κατά των στομαχικών διαταραχών (κι ας έχω blackberry)».

Η Φραντσέσκα Σκιαβόνε ήταν το τελευταίο θύμα της γαστρεντερίτιδας εγκαταλείποντας την αναμέτρηση του 3ου γύρου απέναντι στη Σαφάροβα . Οι τοπικές υγειονομικές αρχές υποστηρίζουν ότι ο ιός δεν μεταδίδεται από το φαγητό αλλά απ'τον αέρα και από την επαφή. Οκτώ τενίστες και τενίστριες το κατάλαβαν καλά και εγκατέλειψαν ήδη τα «πηγάδια».

COMMENTS