Ξεκούραση 1,5 μήνα μετά στην Καλλιθέα

Για πρώτη φορά έπειτα από 1,5 μήνα πήραν ρεπό οι ποδοσφαιριστές της Καλλιθέας.

Ξεκούραση 1,5 μήνα μετά στην Καλλιθέα

Στο φιλικό παιχνίδι του Σαββάτου (04/02) ο Νίκος Παντέλης έκανε δοκιμές απέναντι στην ομάδα Νέων και έμεινε ικανοποιημένος από την επιθετική λειτουργία. Φυσικά, ενόψει πρωταθλήματος δεν μπορεί να υπολογίζει στον Ρουσάκη, ενώ ελπίδες συμμετοχής, εάν ξεκινήσει η Football League το προσεχές Σαββατοκύριακο, συγκεντρώνει ο Παριανός.

Σημειώνεται ότι οι «κυανόλευκοι» πήραν για πρώτη φορά ρεπό την Κυριακή (05/02) έπειτα από περίπου 1,5 μήνα.