Ετό: «Είμαι πολίτης του κόσμου»

Ο Σαμουέλ Ετό συνεχίζει την καριέρα του στο κρύο Νταγκεστάν της Ρωσίας και τόνισε πως είναι χαρούμενος από την υποδοχή που του επεφύλαξαν οι φίλοι της Ανζί.

Ετό: «Είμαι πολίτης του κόσμου»

«Είμαι πολίτης του κόσμου. Έφυγα από το Καμερούν με ένα μόνο όνειρο: να γίνω ποδοσφαιριστής. Αυτή τη στιγμή το μόνο πράγμα που με απασχολεί είναι να είμαι χαρούμενος όπου βρίσκομαι. Πραγματικά θέλω να πω ότι αποτελεί ευχάριστη έκπληξη για εμένα ο τρόπος που με καλωσόρισαν εδώ», δήλωσε ο Καμερουνέζος σταρ.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε επίσης πως ο Ετό αμείβεται με 20 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, χρήματα τα οποία όσο να’ναι, παίζουν τον ρόλο τους…