«Δύσκολη εβδομάδα για μας»

Ο Γιώργος Κερασοβίτης απέδωσε την ήττα από τον Πανελλήνιο στην αδυναμία της ομάδας του να διατηρήσει τον έλεγχο του ρυθμού.

«Δύσκολη εβδομάδα για μας»

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο παίκτης του Ικάρου μετά το πέρας της αναμέτρησης :

«Δε μπήκαμε δυνατά, παίξαμε κακή άμυνα και αν και κάποια στιγμή πλησιάσαμε στους 4, δε μπορέσαμε να διατηρήσουμε τον ρυθμό μας και μας έφυγε ο Πανελλήνιος. Έρχεται μια πολύ δύσκολη εβδομάδα για μας και θα πρέπει να αγωνιστούμε και να κρατηθούμε στη κατηγορία».

COMMENTS