Παναθηναϊκός: «Τρελαμένοι» στα αποδυτήρια!

Το μόνο πράγμα που συζητούσαν στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού μετά το ματς, ήταν φυσικά τα πέναλτι που δε δόθηκαν στους «πράσινους».

Μάριος Βλαβιανός
Παναθηναϊκός: «Τρελαμένοι» στα αποδυτήρια!

Ο Μακέντα και ο Μπουζούκης μιλούσαν για το τι έγινε στις φάσεις που πρωταγωνίστησαν και φυσικά πήραν… φωτιά τα κινητά, με όλους να βλέπουν ξανά τις φάσεις και να ακολουθούν οι ανάλογες αντιδράσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο Leoforos.gr