Πρωτοχρονιά στο Περιστέρι

Στο γήπεδο του Περιστερίου πέρασαν το πρώτο απόγευμα του 2012 οι παίκτες του Ατρομήτου, συνεχίζοντας την προετοιμασία τους για το ματς της Τετάρτης με τον Ολυμπιακό.

Κώστας Ζοργιός
Πρωτοχρονιά στο Περιστέρι

{textlink02}

Το πρόγραμμα προπόνησης επικεντρώθηκε σε ασκήσεις φυσικής κατάστασης και δίτερμα στο μισό γήπεδο και το ευχάριστο είναι ότι δεν προέκυψε κάποιο απρόοπτο. Κανονικά γυμνάσθηκε εκ νέου και ο Σωκράτης Φυτανίδης (φωτό)

COMMENTS