Μπορούν να μπουν διόδια στο κέντρο της Αθήνας; Ο πρόεδρος των Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων απαντά

Μπορούν να μπουν διόδια στο κέντρο της Αθήνας; Ο πρόεδρος των Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων απαντά

Στο τραπέζι το ενδεχόμενο πληρωμής διοδίων για την είσοδο στο κέντρο της Αθήνας – Τι λέει στο Newsbomb.gr ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ), Παναγιώτης Παπαντωνίου

Ακούνητα οχήματα στον Κηφισό. Ακινητοποιημένα στις γέφυρες της Λ. Κηφισίας. Φρακάρισμα στα φανάρια της Λ. Αλεξάνδρας. Ασφυξία στο Σύνταγμα. Εικόνες που είχαμε ξεχάσει, επανήλθαν, για να κάνουν ακόμη πιο δύσκολη την καθημερινή μετακίνησή μας. Μετά το τέλος των lockdown η κίνηση στην πρωτεύουσα δείχνει χειρότερη από ποτέ. Το σενάριο περί διοδίων στο κέντρο της Αθήνας θα φέρει περισσότερη κίνηση στην πρωτεύουσα ή θα βοηθήσουν στην αποσυμφόρηση;

Τα σενάρια περί διοδίων

Στο τραπέζι των συζητήσεων βρίσκεται το ενδεχόμενο πληρωμής διοδίων για την είσοδο στο κέντρο της Αθήνας, μέτρο που ισχύει σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, όπως έκανε γνωστό ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής. Παράλληλα σε ό,τι αφορά τον δακτύλιο στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, ο κ. Καραμανλής είπε πως θα τεθεί σε ισχύ κανονικά από τις 25 Οκτωβρίου και έδωσε διευκρινίσεις για τη λειτουργία του. Συγκεκριμένα, είπε ότι θα κινούνται ελεύθερα τα υβριδικά και euro 6 οχήματα, ενώ επεσήμανε ότι θα υπάρξει μείωση άνω του 50% στις άδειες που είχαν δοθεί μέχρι τώρα για ελεύθερη μετακίνηση στο δακτύλιο.

Ωστόσο η είδηση για ενδεχόμενο πληρωμής διοδίων για την είσοδο στο κέντρο της Αθήνας έχει προκαλέσει σχόλια και αντιδράσεις και μόνο στο άκουσμά του. Το Newsbomb.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ), ο Παναγιώτης Παπαντωνίου ο οποίος μας ανέφερε: «το μέτρο αυτό κινείται στην σωστή κατεύθυνση αλλά χρειάζεται προσοχή στο πώς θα εφαρμοστεί ώστε να μην δημιουργηθούν κοινωνικοί αποκλεισμοί. Θα πρέπει να γίνει με τον πιο δίκαιο τρόπο».

Και πρόσθεσε: «θεωρώ επίσης ότι ο δακτύλιος με τα “μονά - ζυγά” που εφαρμόζεται τα τελευταία 40 χρόνια θα πρέπει να αναπροσαρμοστεί. Θα πρέπει να μπουν νέα κριτήρια. Όμως θα πρέπει να υπάρξει ισορροπία στο ποια θα είναι αυτά τα κριτήρια και ποια θα είναι η πολιτική τιμολόγησης. Ο Δακτύλιος είναι ένα μέτρο περιορισμού της κυκλοφορίας. Θα πρέπει λοιπόν να εξετάσουμε ξανά σε τι βαθμό πρέπει να περιοριστεί η κυκλοφορίας για να έχει αποτελέσματα».

Διαβάστε περισσότερα στο Newsbomb.gr



Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αττική λόγω Ολυμπιακής Φλόγας
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αττική λόγω Ολυμπιακής Φλόγας
Τι ισχύει με τις νέες ταυτότητες
Τι ισχύει με τις νέες ταυτότητες
Λίβερπουλ: Θέλει Σλοτ στη θέση του Κλοπ ο Φαν Ντάικ
Λίβερπουλ: Θέλει Σλοτ στη θέση του Κλοπ ο Φαν Ντάικ
Euroleague: Ρεκόρ καριέρας ο... διαστημικός Κώστας Σλούκας - Ένα βήμα πριν το Final 4 η Ρεάλ
Euroleague: Ρεκόρ καριέρας ο... διαστημικός Κώστας Σλούκας - Ένα βήμα πριν το Final 4 η Ρεάλ
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved