Ευχές από Αρκαδικό…

Οι παίκτες σε όλες της ομάδας της Α2 Εθνικής κατηγορίας απολαμβάνουν το ρεπό τους αυτές τις μέρες με τον Αρκαδικό να μοιράζει πασχαλινές ευχές.

Ευχές από Αρκαδικό…

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει: «Το διοικητικό Συμβούλιο, οι προπονητές και οι παίκτες του ΑΡΚΑΔΙΚΟΥ σας ευχόμαστε υγεία, ευτυχία και το Αναστάσιμο φως να φωτίζει πάντα τις καρδιές και τις ψυχές όλων μας».