«Φρενίτιδα» για το ματς με Άγιαξ!

«Αμόκ» επικρατεί στις τάξεις των οπαδών του Παναθηναϊκού για ένα εισιτήριο της αναμέτρησης της Πέμπτης (15/09) με αντίπαλο τον Άγιαξ.

«Φρενίτιδα» για το ματς με Άγιαξ!

Τα 9.000 εισιτήρια που θα κυκλοφορήσουν είναι δεδομένο πως θα… αφανιστούν σε λίγες ώρες και το πιθανότερο είναι να μην βγουν καν στα εκδοτήρια της Λεωφόρου αλλά να εξαντληθούν από το διαδίκτυο.

Διαβάστε περισσότερα στο leoforos.gr

COMMENTS