Την Κυριακή (22/05) ο τελικός
Ο ουσιαστικός στόχος που ήταν η άνοδος στην Football League έγινε πράξη για την Παναχαϊκή και την Αναγέννηση Επανομής, ωστόσο την Κυριακή (22/05) θα αναμετρηθούν για το ποιος θα είναι ο υπερπρωταθλητής για την σεζόν που ολοκληρώθηκε.
Οι δύο ομάδες θα κοντραριστούν σε έναν αγώνα γοήτρου για την Football League 2, που θα διεξαχθεί στο γήπεδο των Πατρινών και θα αρχίσει στις 20:00. Επίσης, ο πρόεδρος των Αχαιών, Αλέξης Κούγιας, προανήγγειλε πως θα υπάρξει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου σε 3,8 εκατ. ευρώ.