Στα... χασομέρια η Σεντ Ετιέν

Η Νις «έπεσε» από την κορυφή της βαθμολογίας στο σαμπιονά...

Στα... χασομέρια η Σεντ Ετιέν

Αν και είχε την ευκαιρία, με νίκη επί της Μονπελιέ σήμερα στο «Σταντ ντε λα Μοσόν», να «πιάσει» εκ νέου τη Μονακό στο... ρετιρέ, αναδείχθηκε ισόπαλη 1-1, με αποτέλεσμα οι Μονεγάσκοι να απολαμβάνουν πλέον τη... μοναξιά της κορυφής. Στο μεταξύ με πέναλτι του Αμουμά στο 3ο λεπτό των καθυστερήσεων, η Σεντ Ετιέν επικράτησε 1-0 της Μπαστιά.