Άρχισαν τα… όργανα!
Οι κακές εμφανίσεις της Ρόμα έχουν προκαλέσει την δυσαρέσκεια των οπαδών των «τζαλορόσι», οι οποίοι… επισκέφτηκαν τους παίκτες στο προπονητικό κέντρο!
Σύμφωνα με την Corriere dello Sport περίπου 50 οπαδοί των Ρωμαίων βρέθηκαν στην Τριγκόρια (το προπονητικό κέντρο της Ρόμα), θέλοντας να διαμαρτυρηθούν στους παίκτες και το προπονητικό τιμ της ομάδας για την κακή πορεία, η οποία κορυφώθηκε με την ήττα εντός έδρας από την Σαχτάρ με 3-2 για το Champions League.
«Είστε άχρηστοι», ανέφεραν τα πανό που κρατούσαν οι τιφόζι της Ρόμα, με τους παίκτες της ομάδας να μην τολμούν καν να… ξεμυτίσουν!