Έχει το αντίδοτο, χρειάζεται τα υλικά

Δημοσίευση: Τετάρτη, 04 Μαίου 2011 15.43

Χαίρετε κύριοι,

Το τέλος της σειράς του el clasico βρίσκει την Μπαρτσελόνα πρωταθλήτρια, στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ και την Ρεάλ κυπελλούχο με πολλά παράπονα από την διαιτησία.

Από τον τρόπο που σφύριζε ο Ντε Μπλέκερε έγινε φανερό πως η UEFA ενοχλήθηκε από τις υπερβολικές δηλώσεις του Μουρίνιο και θέλησε να του στείλει ένα μήνυμα. Βάσει της εικόνας  των 4 παιχνιδιών κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει πως η Μπαρτσελόνα παραμένει πολύ καλύτερη ομάδα από την Ρεάλ.

Σε αυτή την σειρά αγώνων φάνηκε όμως πως ο Μουρίνιο βρήκε ένα συγκεκριμένο αμυντικό πλάνο, το οποίο δημιουργεί προβλήματα στην ανάπτυξη των Καταλανών. Η λογική της τακτικής του βασίστηκε στον τρόπο που αναπτύσσεται η ομάδα του Γκουαρδιόλα, προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί το γεγονός πως δεν επιχειρούν ποτέ μακρινές μεταβιβάσεις.

Ο Μουρίνιο, λοιπόν, έκοψε το γήπεδο στα δύο. Δεν έχω ξαναδεί ποτέ ομάδα να πρεσάρει τόσο ψηλά  και ταυτόχρονα η άμυνά της να βρίσκεται κάτω από την σέντρα. Γνώριζε πως στην λογική των Καταλανών δεν υπάρχει η μακρινή μεταβίβαση έτσι μπορούσε να αφήσει κενό χώρο μεταξύ των γραμμών χωρίς να του στοιχίσει.

Παράλληλα, κατάφερε βγάζοντας πολλούς παίκτες στα μαρκαρίσματα, να δυσκολέψει το passing game των αντιπάλων, το οποίο βασίζεται σε πολλές γρήγορες κοντινές πάσες στον μικρό χώρο. Φυσικά δεν έφτανε από μόνη της μια εντολή για να κάνει την ζωή δύσκολη των Καταλανών.

Παρότι στο ρόστερ του ο Μουρίνιο δεν έχει τα κατάλληλα υλικά για να πρεσάρει ψηλά και να κόψει την ανάπτυξη της Μπαρτσελόνα, κατάφερε να το πετύχει σε ικανοποιητικό βαθμό. Η εικόνα των παικτών του απέδειξε πως εκτός από καλός κόουτς έχει και τον τρόπο να έχει τους ενεργούς ποδοσφαιριστές του σε καλή κατάσταση.

Για τις δυνατότητές τους, η φυσική κατάσταση και η τακτική προσήλωση που έδειξαν παίκτες όπως ο Ντι Μαρία Πέπε Αλόνσο Μαρτσέλο και ο Ρονάλντο ακόμη ήταν εξαιρετικές.

Φυσικά το γεγονός αυτό το πιστώνεται ο προπονητής και το επιτελείο του. Μπορεί να ενόχλησε αλλά στα υπέρ της ομάδας του ήταν που κατάφερε να πάει τα παιχνίδια πολύ στο mind game. Με αυτό τον τρόπο χάλασε την συγκέντρωση των αντιπάλων και πήγε τα παιχνίδια σε μια μορφή που μείωνε την ποιότητά τους. Το επίπεδο είχε χαμηλώσει και αυτό επέτρεπε στους παίκτες του να είναι ανταγωνιστικοί και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι θα γινόταν αν ο Πέπε δεν έπαιρνε την κόκκινη κάρτα.

Οι άνθρωποι της Ρεάλ, όμως, δεν δικαιούνται να διαμαρτύρονται για την διαιτησία του Μπερναμπέου, καθώς η αμυντική προσέγγιση του Μουρίνιο είχε μέσα πολύ ξύλο και ήταν αναμενόμενο να χάσει με κόκκινη κάρτα ποδοσφαιριστή του σε ένα από τα δύο νοκ - άουτ παιχνίδια.

Πέρα από το γεγονός πως ήθελε με το ξύλο και τον τσαμπουκά να χαλάσει την συγκέντρωση των Καταλανών ήταν και αναγκαίο να διδάξει «έξυπνο» ξύλο τους παίκτες του για να μην εκτεθούν, καθώς πίεζαν ψηλά, οπότε δεν είχαν την δυνατότητα να χάσουν από τον έλεγχό τους αντίπαλο.

Βλέπετε, πλην του Ντι Μαρία (στα αμυντικά καθήκοντά του σαν εξτρέμ έχει γίνει πολύ καλός) στο ρόστερ δεν υπάρχει άλλος επιθετικογενής ποδοσφαιριστής να μπορεί να πρεσάρει σε υψηλό επίπεδο. Από τον Μουρίνιο λείπει πολύ ένας χαφ που παίζοντας μπροστά από τους 2 αμυντικούς μέσους μπορεί να πρεσάρει όπως ο Σνάιντερ.

Δέχτηκε κριτική επειδή χρησιμοποίησε τον Πέπε μπροστά από τους αμυντικούς μέσους. Την κριτική αυτή, όμως, την έκαναν όσοι δεν κατάλαβαν τι επιχείρησε ο Πορτογάλος. Ο Πέπε δεν έπαιξε σε αυτήν την θέση για να κάνει παιχνίδι. Ο Ζοσέ ήξερε πως ό,τι και να κάνει την μπάλα θα την είχαν οι Καταλανοί.

Ακόμα και την Τρίτη που στο Καμπ Νου χρησιμοποίησε την πιο επιθετικογενή του ενδεκάδα και οι Καταλανοί έκαναν ένα από τα πιο επιπόλαια παιχνίδια τους, η κατοχή για την Ρεάλ ήταν μόλις 36%. Ο Πέπε λοιπόν έπαιζε σε αυτήν την κομβική θέση για να αποδώσει το πρεσάρισμα ψηλά επειδή δεν έχει κανένα καθαρό επιτελικό χαφ με την δυνατότητα να βγαίνει επιθετικά και με ενέργεια πάνω στις παγίδες.

Παράλληλα, με την επιλογή του να μην ξεκινήσει στο Καμπ Νου τον Οζίλ έδειξε πως δεν έμεινε ευχαριστημένος από τον τρόπο που κάλυψε την δεξιά του πλευρά στο Μπερναμπέου. Με λίγα λόγια ο Μουρίνιο στο μυαλό του είχε ένα αγωνιστικό πλάνο,  το οποίο στην πράξη βραχυκύκλωσε τους Καταλανούς. Μπορεί ο ίδιος να έχει βρει το άλλοθι που του πρόσφερε η αποβολή του Πέπε και κυρίως η διαιτησία του Ντε Μπλέκερε, αλλά ο ίδιος γνωρίζει πως το καλοκαίρι πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες προσθήκες, ώστε να μην χρειάζεται να διδάσκει τους παίκτες του.. πολεμικές τέχνες, για να κοντράρει την Μπαρτσελόνα.

Ο Μουρίνιο την πρώτη του χρονιά στη Μαδρίτη έβαλε τις βάσεις, κάνοντας ξανά μεγάλο ποδοσφαιρικό σύλλογο την Ρεάλ, βάζοντάς την στους «4» του Τσάμπιονς Λιγκ και βρίσκοντας τον τρόπο να βραχυκυκλώσει την ανάπτυξη της Μπαρτσελόνα. Από εδώ και πέρα, χρειάζεται τα κατάλληλα υλικά για να κοντράρει στα ίσια την ομάδα του Γκουαρδιόλα.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

18 σχόλια
  • LEON ONLY PAS Τρίτη, 10 Μαίου 2011 18:38 Συντάχθηκε από LEON ONLY PAS

    ΦΙΛΕ johnnieboy13 ΟΙ ΠΑΣΕΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΝΤΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑΤΙ ΜΑΡΚΑΡΑΝΕ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΗΣ ΜΠΑΡΤΣΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΑΝΕ ΚΑΘΕ ΤΡΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΤΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΗΣ ΡΕΑΛ ΜΟΝΟ ΜΕ ΞΥΛΙΚΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΗΣ ΜΠΑΡΤΣΑ. ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΑ ΕΥΝΟΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΤΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΞΑΛΟΥ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΙΘΜΟΙ ΤΗΣ ΜΠΑΡΤΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΜΗ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ(ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ Ο ΣΚΟΥΦΑΛΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΙΑΛΜΑ ΣΤΟ 2-0 ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΠΡΟΧΘΕΣ;ΟΜΟΡΦΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ)ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΠΑΡΤΣΑ ΑΠΛΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;

  • johnnieboy13 Κυριακή, 08 Μαίου 2011 22:27 Συντάχθηκε από johnnieboy13

    Γραψτα ρε mouriniake γιατι με τετοια διαιτησια και στοχοποιηση που εφαγαν Ρεαλ και Μουρινιο φετος ουτε την υπομονη να γραψουμε τα αυτονοητα που βλεπουμε και ξερουμε δεν εχουμε..οι ιδιοι που τον κατηγορουν οτι παιζει αντιποδοσφαιρο επευφημουν τον Φεργκιουσον που παιζει με αντεπιθεσεις ακομα και με μικρες ομαδες της premiership..
    @Leon..τις πασες (πισω απο τη σεντρα) που αλλαξαν οι καταλανοι τις μετρησες..τα κερδισμενα ανυπαρκτα φαουλ-βουτιες φαινεται δεν προλαβες..

  • mouriniakos Κυριακή, 08 Μαίου 2011 11:10 Συντάχθηκε από mouriniakos

    Πρέπει να διαχωρίζουμε την όποια αντιπάθεια έχουμε για τον άνθρωπο Μουρίνιο και να επικεντρωνόμαστε στον προπονητη. Θα ήθελα να επισημανώ 3 πράγματα.
    1. Ο Μουρίνιο είναι προπονητής ποδοσφαίρου, όχι οπαδός. Άρα λογοδοτει στον εργοδότη του, που τον πληρώνει. Όπου κι αν πήγε πέτυχε στην αποστολή του και αποδείχθηκε άξιος της εμπιστοσύνης αυτών που τον επέλεξαν. Άρα καταρχάς είναι διαχρονικά αξιόπιστος!
    2. Είναι πολυ μεγάλο λάθος ότι οι ομάδες του Μουρίνιο δεν παίζουν ποδόσφαιρο. Όλες οι ομάδες του στο 95% των παιχνιδιών έπαιξαν από ικανοποιητικό έως πολύ καλό ποδόσφαιρο. Άρα κρίνουμε το 95%, όχι το 5%. Πέρα από την απίστευτη Μπαρτσα, ομάδα που προσωπικά πιστεύω θα μείνει στην ιστορία ως η κορυφαία όλων των εποχών διαχρονικά, ποιες ομάδες στην Ευρώπη παίζουν το σούπερ ποδόσφαιρο σε σειρά ετών; Μία, δύο, τρεις; Η Μαντσεστερ παίζει το φοβερό ποδόσφαιρο; Όχι βέβαια! Πριν 10 χρόνια με Μπεκαμ -Κιν- Σκοουλς και Γκιγκς ναι, τώρα πια παίζει και αυτή για το αποτέλεσμα. Μόνο η Άρσεναλ ξεχωρίζει κάθε χρόνο σταθερά για την ποιότητα, όχι όμως όταν έρχονται τα δύσκολα. Άρα...Ο Μουρίνιο έπαιξε με απόλυτη σκοπιμότητα κακό ποδόσφαιρο σε ένα 5% των ματς και κυρίως εναντίον της Μπάρτσα. Και γι αυτό ειναι ο καλύτερος. Γιατί βλέπει και είναι ρεαλιστής. Εφόσον δεν έχει ακόμα τα όπλα να χτυπήσει στα ίσα την Μπάρτσα, οφείλει να βρει εναλλακτικές. Ο κάθε γραφικός πρώην ποδοσφαιριστής ή παράγοντας μπορεί να βγαίνει να λέει ό,τι θέλει, ο Μουρίνιο όμως υπερασπίζεται τα συμφέροντα της ομάδας που τον πληρώνει, όχι την...τέρψη του κάθε Κρόιφ, ο οποίος μιλάει εκ του ασφαλούς. Οι πρόσφατες εξάρες της Ρεάλ με Βαλένθια και Σεβίλλη δείχθουν πως όταν ο Μουρίνιο βλέπει ότι η ομάδα του υπερέχει μπορεί να κερδίσει εντυπωσιακά, όταν βλέπει πως υστερεί το παλεύει αλλιώς. Τί πιο λογικό και υπεύθυνο από αυτό;
    3. Μέγα λάθος η άποψη πως ο Μουρίνιο όπου πήγε έγινε μάγκας με το πορτοφόλι κάποιων! Σε όσες ομάδες πήγε, δεν ζητούσε superstar, τα καλύτερα ονόματα της αγοράς αλλά φερέλπιδες και συχνά άσημους νέους παίχτες. Για την Πόρτο δεν το συζητάμε καν. Στην Τσέλσι ποιους πήρε; Τον Τσεχ, τον Ρόμπεν, 20σαρηδες, τον Ντρογκμπά από τη Μαρσέιγ πριν γίνει σταρ. Αυτός τους ανέδειξε. Θα μπορούσε να ζητήσει απο τον Αμπράμοβιτς τους τότε μεγάλους παίκτες της εποχής. Όσο για τον Σεφτσενκο και τον Μπαλακ τού τους φόρτωσε το boss, γι αυτό και δεν έπιασαν. Στην Ίντερ πήρε την πρώτη χρονιά κανένα και τη δεύτερη τον διωγμένο από Μπάγερν Λούσιο (όχι κανένα Φερντιναντ), τον άπραγο στη Ρεάλ Σνάιντερ (όχι κανένα Κακά), τα εργαλεία Μότα και Μιλίτο απο τη...Τζένοα και τον Ετό επειδή τού έκοψε σε αντίθεση με τον Γκουαντιόλα να τον ανταλλάξει με τον πολύ πιο σταρ Ιμπρα. Και ο Γκουαντιολα την πάτησε!Στη Ρεάλ φέτος πήρε τον φθηνό 32αρη Καρβάλιο (όχι τον Τέρι), τον άγνωστο μέχρι το καλοκαίρι Κεντίρα (όχι τον σταρ Μασεράνο), τον πιτσιρικά Οζίλ(όχι τον πολύ Φάμπρεγκας), τον πιτσιρικά Ντι Μαρία (όχι τον διάσημο Βίγια) κτλ. Συμπέρασμα: Δεν αγοράζει ήδη superstar, αλλά γίνονται τέτοιοι στα χέρια του και ανεβαίνει η τιμή τους στο ποδοσφαρικό χρηματιστήριο.
    Αυτό που πέτυχεμε την Πόρτο ήταν απίστευτος άθλος. Κατόρθωμα μεγάλο ότι έκανε την ανύπαρκτη Τσέλσι υπερδύναμη (και θα είχε παρει και το CL αν δεν περνούσε στον τελικό η Liverpool με ανύπαρκτο γκολ το 2005 και στα πέναλτι το 2007). Φοβερή επιτυχία το CL με την τεράστια looser ομάδα Ιντερ. Και με τη Ρεάλ το γεγονός ότι κέρδισε από την πρώτη χρονιά τελικό απέναντι στην μεγάλη Μπάρτσα και της έβγαλε το λάδι στα υπόλοιπα πρόσφατα ματς είναι μεγάλη υπόθεση. Και μην ξανακούσω για τους παιχταράδες που έχει στη Ρεάλ. Η Ρεάλ έχει πάρα πολύ καλό υλικό για όλη την Ευρώπη αλλά υστερεί φανερά σε σχέση με τη Μπάρτσα θέση με θέση. Μόνο οι Κασίγιας, Ρονάλντο και ίσως Μαρσέλο είναι καλύτεροι από τους αντίστοιχους Βαλντές, Πέδρο, Αντριάνο. Στα 8/11 υπάρχει διαφορά από μικρή έως μεγάλη. Τεράστιο λοιπόν το κίνητρο του Μουρίνιο να τα καταφέρει για άλλη μια φορά και να σπάσει την αυτοκρατορία της τεράστιας Μπάρτσα...

  • VforVendetta Σάββατο, 07 Μαίου 2011 19:51 Συντάχθηκε από VforVendetta

    sonicnergy εχεις απολυτο δικιο σ'αυτο που ειπες το οτι ο μουρινιο δεν ξερει να να φτιαχνει ομαδες που να κερδιζουν επειδη αυτες ειναι καλυτερες και μην μου πειτε για μπατζετ και αηδιες σε ολες τις ομαδες που πηγε μετα την πορτο ειχε αν οχι το μεγαλυτερο ενα απο τα μεγαλυτερα μπατζετ! Για μενα πρωσοπικα θεωρω οτι ο Sir τσιχλας ειναι καλυτερος ολων την τελευταια 15ετια!

  • τασος7 Σάββατο, 07 Μαίου 2011 14:14 Συντάχθηκε από τασος7

    πιστεψε με θα γελουσαν και οι πετρες αν ο Πικε επαιζει στην Αγγλια η' στην Ιταλια.Παντα ειμουν υπερ του Ετο,δν εβλαψε ποτε κανενα,απλα δν ταιριαζει για το Γκουαρδιολα.το 2006 το πηρε λογω του Ροναλντινιο-Ετο-ζιουλι(δν θελω να ειμαι εριστικος αλλα και σε εκεινον τον ημιτελικο ακυρωθηκε κανονικο γκολ του Σεβτσενκο στο καμπ νου μετα το 0-1 στο Μεατσα),και δν επαιζε το παιχνιδι κατοχης που παιζει τωρα.εγω μιλησα για τισ χρονιες 2006-2007-2008 που δν πηγαινε καλα.παντως θα διαρκεσει αλλα 2 χρονια πιστευω..

  • LEON ONLY PAS Σάββατο, 07 Μαίου 2011 12:57 Συντάχθηκε από LEON ONLY PAS

    ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΦΙΛΕ ΤΑΣΟ7 ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ 2006 ΠΗΡΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝ ΛΙΓΚ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ....ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΣΚΕΤΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ Ο ΠΙΚΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΠΕΡ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΜΠΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΕΟΣ(ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ Ο ΣΕΡ ΑΛΕΞ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΑΣΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ).ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΚΑΤΟΧΗ ΜΠΑΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΟΧΗ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΛΕΝΧΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΤΟ Η ΜΠΑΡΤΣΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΙΔΕ Ο ΠΕΠ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ 90 ΛΕΠΤΑ ΕΝΩ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΜΕΤΡΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΥΣΤΕΡΕΙ Ο ΕΤΟ(ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΠΑΧΑΛΟ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ) ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΩΣ ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ....

  • tasos7 Σάββατο, 07 Μαίου 2011 04:11 Συντάχθηκε από tasos7

    LEON ONLY PAS@ δεν ειναι κακο να παιξεις αμυντικα απεναντι στην καλυτερη ομαδα του κοσμου(δν αμφιβαλλουμε γιαυτο).απο τα υπολοιπα που αναφερεις εχω να σου πω οτι 1)ο ετο στεριωσε στη Μπαρτσα(τρεμπλ το 2009)-ασχετα αν δν αρεσε στο Γκουαρδιολα 2) η κατοχη της μπαλας δν σημαινει τπτ,κανουν περισσοτερη κατοχη στην αμυνα για να μν απειλουνται,δν κανουν κατοχη για να επιτιθενται συνεχεια(να σου θυμισω οτι και στο Σταμφορντ Μπριτζ ειχαν 70% κατοχη και δν εκανα φαση περαν του γκολ,αντιθετα η Τσελσι ειχε πολλες παραπανω φασεις) 3)δν ειναι οτι παιζουν 10 χρονια μαζι(πριν το 2009 ηταν η ιδια ακριβως ομαδα που ειναι τωρα,και δν μπορουσε να νικησει ουτε τη ρεαλ),το συστημα που παιζουν ειναι αυτο που τους κανει να αποδιδουν τοσο καλα,σε αντιθετη περιπτωση παικτες σαν τους Μπουσκετσ,Πικε δν θα ειχαν θεση σε ομαδα υψηλου επιπεδου.το οτι ειναι 10 χρονια μαζι απλα βοηθεια στο να εχουν πολυ καλη χημεια μεταξυ τους.δεν αμφιβαλει κανεις παντως οτι η Μπαρτσα των τελευταιων 3 χρονων ειναι η καλυτερη ομαδα που εχει περασει,εινα υπερβολικα αποτελεσματικη.

  • LEON ONLY PAS Παρασκευή, 06 Μαίου 2011 22:56 Συντάχθηκε από LEON ONLY PAS

    ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΑΣΟ7 ΤΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΟΥΡΙΝΙΟ;ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΝΟΥΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ;ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΑΤΑΛΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΕΑΛ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΜΠΑΡΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ 10-15 ΜΑΖΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10-14 ΧΡΟΝΙΑ. ΠΑΙΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ (ΔΕ ΣΤΕΡΙΩΣΕ ΟΥΤΕ ΙΜΠΡΑΙΜΟΒΙΤΣ ΟΥΤΕ ΕΤΟ!!!!)ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΟΝΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ, ΜΕ ΚΑΤΟΧΗ ΜΠΑΛΑΣ 65%ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΤΣ, ΚΑΙ ΜΕ 750 ΠΑΣΕΣ ΜΕΣΟ ΟΡΟ (ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟ ΕΙΧΕ 860 ΠΑΣΕΣ!!!!!ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ,ΧΑΖΕΨΤΕ ΟΣΟ ΚΡΑΤΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΘΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΡΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΜΟΥΡΙΝΙΟ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ....

  • tasos7 Παρασκευή, 06 Μαίου 2011 12:41 Συντάχθηκε από tasos7

    παιδια μν κατηγορειται συνεχεια τον Μουρινιο για την αμυντικη τακτιη του,τουλαχιστον για φετος.Μονο απεναντι στι Μπαρτσα το εκανε,σε ολα τα αλλα παιχνιδια παιζει επιθετικα και περνει ευκολες ωικες γιατι ειναι πολυ καλη ομαδα(οχι καλυτερη της Μπαρτσα).μονο απεναντι στη Μπαρτσα εβαλε τριτο χαφ στο κεντρο,ποτε αλλοτε.περυσι η ιντερ και με Μπαρσα και με Μπαγιερν(ακομα κ με Τσελσι) επαιξε αρκετα αμυντικα.φετος ο μουρινιο μονο απεναντι στη Μπαρτσα,μην πυροβολειτε.το πιο σημαντικο που κατεαφερε ειναι οτι,στη τακτικη,κερδισε και στα 4 παιχνδια,και αυτο ειναι το απιστευτο.στο 1-1 καταφερε να βραχυκυκλωσει τη Μπαρτσα και ακομα και 10 παικτες να ισοφαρισει(μπορουσε και να προηγηθει,ειχε τις ευκαριες).στο τελικο κυπελλου,πηγε στο 0-0 οπως ηθελε,και το κυνηγησε στη παραταση,ακι του βγηκε.στο 1ο ημιτελικο,ηθελε το 0-0 μεχρι ν βαλει τον Κακα,του βγηκε και στο καμπ νου ηθελε το 0-0 στο ημιχρονο και να ψαξουν γρηγορα γκολ στο 2ο και του βγηκε.και μν κατηγορειτε μονο τον Μουρινιο για το ξυλικη που παιζει,διοτι ειναι τακτικη Γκουαρδιολα να χτηπανε στο στηθος και να σφαδαζουν πιανοντας το κεφαλι,και ειναι τακτικη Γκουαρδιολα σε ολες τις αποφασεις διαιτητων να μαζεβονται 10 ατομα γυρω του(ακομα και ο βαλντεζ),αλλα οχι ,κεδισε το ποδοσφαιρο αφου περασε η Μπαρτσα.

  • fintelitos Πέμπτη, 05 Μαίου 2011 21:21 Συντάχθηκε από fintelitos

    paidia,oti k na kanei o mourinio kai o opoiosdhpote mourinio,uparxei kati pou mono h barca to kanei kai den polemietai me tipota!h megalh ths sholh pou vgazei olous autous tous paiktarades!!!!auto kanenas mourinio den mporei na to polemhsei!einai gegonos oti inai megalos koouts alla polu mikros anthrwpos..einai tupos pou tha tairiaze ganti akomh kai me paragwntes dikous mas opws marinakhs kai pateras kai auto gia enan sugekrimeno logo!!!epeidh den exei mathei na xanei giauto den mporese na ton aporofhsei kai h premier league opou ekei uparxei h apwthewsh tou fair play.autos kanei gia italia kai ellada,na porwnei tous mao-mao twn omadwn.to susthma tha ton xevrasei kai sthn ispania kai sthn real...thumhtheite to auto!phre mia omada 300ek.kai thn ekane na paizei san thn osasouna mesa sthn madrid...h dusareskeia tou pereth kai tou valdano einai megalh kai megalwse opws mou lene filoi apo madrid otan sto paixnidi me saragoza emfanise to kupelaki ispanias sto kentro les kai phre to c.l.poio??to kupelaki pou h real kathe xrono to paratouse epeidh den hthele na thn kourazei epipleon...den prepei na xehname epishs pws to fetino prwtathlhma to phre h barca ousiastika apo fevrouario otan kai h real exase apo ousasouna sthn pamplona kai emeine 7 vathmous pisw...eprepe na vlepate ekeino to vradu tis ekpompes sto telemadrid ti legane merenges gia auton kai ton kaka!!hthelan na paroun 2 shmantikous titlous kai panhgurizoun gia to kupellaki..san thn aek dhladh!!elpizw tou xronou na meinei gia na mas voithisei na eimaste se egrhgorsh afous ws gnwston einai to "agaphmeno"paidi ths katalinas!!!xaxaxa!!stis fhmes pou uparxoun gia anceloti sthn real anhsuxw afou ton thewrw megalo proponhth pou tairiazei apoluta sthn idea ths madrid se antithesh me ton mourinio!!twra se oti afora ton diko mas sesk pou akougetai gia real..autos nai thatan plhgma an phgaine madrid alla den nomizw pws h barca den tha kanei protash..makari narthei kathws mazi me ton bale tha kleisoume tis opoies trupes exoumelogw travmatismwn!
    euxaristw!

  • LEON ONLY PAS Πέμπτη, 05 Μαίου 2011 20:13 Συντάχθηκε από LEON ONLY PAS

    ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΑΝ Ο ΜΟΥΡΙΝΙΟ ΠΑΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΞΥΛΙΚΙ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΟΜΑΔΑ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΑΥΤΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΛΑΜΠ ΠΟΥ ΠΡΟΠΟΝΕΙ.ΟΜΑΔΑ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ 700 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΠΑΣΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 65% ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΑΤΩΠΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΞΥΛΙΚΙ ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝΟ ΝΑ ΦΑΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ.....ΛΟΓΙΚΟ...ΠΑΙΚΤΕΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΕΣ Π.Χ ΜΑΙΚΟΝ-ΣΝΑΙΝΤΕΡ-ΤΕΡΥ...ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.....ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΟΥΡΙΝΙΟ....

  • ενας υγιης γαυρος Πέμπτη, 05 Μαίου 2011 20:08 Συντάχθηκε από ενας υγιης γαυρος

    εκτος απ'το καλο ή κακο ποδοσφαιρο που μπορει να παιζει μια ομαδα,στις μερες μας μαλλον επικρατει το ποδοσφαιρο σκοπιμοτητας,το οποιο ισως και να συνδεεται με την ελλειψη παραγωγης ποιοτικων παικτων[σε σχεση με το παρελθον].ο μουρινιο βασισμενος στην αμυνα πηρε περυσι το CL,με πολλους να βγαινουν και να φωναζουν οτι παιζει αντιποδοσφαιρο και τα σχετικα...απλα θα πρεπει να σκεφτειτε οτι ο ζοζε δεν ειναι φιλαθλος αλλα επαγγελματιας προπονητης...

  • sonicenergy Πέμπτη, 05 Μαίου 2011 17:34 Συντάχθηκε από sonicenergy

    Βασικά Τσάρλυ και η Άρσεναλ στον επαναληπτικό του Κάμπ Νου έτσι δεν είχε παίξει; Άμυνα πίσω από τη σέντρα μεν, αλλά πολύ ψηλά τα στόπερ δε. Είχε γράψει και ένα άρθρο ο Θέμης νομίζω (ή... εσύ;)

  • johnnieboy13 Πέμπτη, 05 Μαίου 2011 00:08 Συντάχθηκε από johnnieboy13

    @sonicenergy..καθε μερος ειναι μερος για διαλογο! Απευθυνθηκα σε σενα απλα γιατι με σενα διαφωνω στο οτι ο Μουρινιο παιζει κακο ποδοσφαιρο..αυτο μαλιστα σημαινει οτι διαβασα τι εγραψες! Στο δια ταυτα..οταν ο Μαλκοβιτς ειχε τον Γιανγκ και εννια ξυλοκοπους κερδισε με αργες επιθεσεις και σκληρη αμυνα τον Κουκοτς και τα αστερια του ΠΑΟΚ με χαμηλο σκορ..εσυ δλδ τι θα εκανες? θα αφηνες ελευθερο τον Πρελεβιτς να βαραει τριποντα για να απολαυσει ο κοσμος μπασκετ? οταν ειχε τον ΠΑΟ του Γουιλκινς εβαλε 81 στον ημιτελικο και 67 στον τελικο στο Παρισι με την επιθεση τοτε να κρατα 30΄΄! Ενα απο τα ομορφα στα σπορ ειναι οτι μοιαζουν με τη ζωη..παλευεις με τα οπλα που διαθετεις..και καποιες φορες κερδιζεις ακομα κι οταν δεν παιζεις την καλυτερη επιθεση. Απο την αλλη δε βλεπω τιποτα ομορφο στο να επιδιωκει καποιος την προκλητικη ευνοια και να νικα τελικα με αυτην..ουτε στα σπορ ουτε στη ζωη..ισως εχουμε διαφορετικα κριτηρια για το τι μας ενοχλει..
    Υ.Γ. μακαρι να μουν μικρος..το ψευδωνυμο ειναι για να ξεγελω κι εγω τον εαυτο μου!

  • sonicenergy Τετάρτη, 04 Μαίου 2011 21:28 Συντάχθηκε από sonicenergy

    @johnnieboy13: Δεν νομίζω ότι εδώ είναι μέρος για δημόσιο διάλογο, αλλά αφού απευθύνθηκες προσωπικά σε εμένα (χωρίς λόγο), οφείλω να σου απαντήσω. Δεν είπα πουθενά ότι ο Μουρίνιο είναι κακός προπονητής. Είπα ότι οι ομάδες που φτιάχνει στηρίζονται στο "σπεκουλάρισμα" (δηλαδή στην προσπάθεια να εκμεταλλευτεί κάποιος μια κατάσταση) των αδυναμιών του αντιπάλου παρά στην επιβολή του δικού τους τρόπου παιχνιδιού. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι. Και συγνώμη κιόλας, αλλά για εμένα οι τίτλοι δεν είναι το παν. Πάνω από όλα είναι το παιχνίδι. Και επειδή με τέτοιο nickname, μάλλον είσαι σχετικά μικρός σε ηλικία (δεν το γράφω ειρωνικά αυτό) να σου πω ότι ο Μπόζινταρ Μάλκοβιτς (προπονητής του ΠΑΟ το 1996), έφτιαχνε ομάδες με δυνατούς, άτεχνους παίκτες και έπαιζε ένα μπάσκετ, όπου στηριζόταν στη σκυλίσια άμυνα, στο πολύ ξύλο στη λογική του "κάντε συνέχεια φάουλ, δεν μπορούν να τα σφυρίζουν όλα" (κάτι μου θυμίζει αυτό) και επιθέσεις στα 28-29 δλ. Και κέρδιζε τίτλους (με κάτι σκορ 48-42) και θεωρούταν μακράν ο "καλύτερος" προπονητής τότε. Και σου λέω, σε άλλους αρέσει αυτό. Εμένα όχι.
    Υ.Γ1. Για την Ίντερ και την Τσέλσι. Μου λέει ότι προσπαθώντας να παίξουν όπως επί Μουρίνιο χωρίς αυτόν τις κάνει μη αποτελεσματικές. Ωραίο ποδόσφαιρο δεν έπαιζαν ούτε πριν.
    Υ.Γ2. Όσο για τη διαιτησία κτλ, να 'χαμε να λέγαμε. Όλοι οι "μεγάλοι" ευνοούνται εκ περιτροπής. Και η Μπαρτσελόνα (που κακώς θεωρείς ότι είμαι οπαδός της) και η Ρεάλ και οι ομάδες του Μουρίνιο. Απλά για τον Μουρίνιο, θα το πω κάτι που είχε πει κάποτε ο Ιωαννίδης, "ο γάτος είναι το μόνο ζώο που σκούζει όταν είναι από πάνω".

  • johnnieboy13 Τετάρτη, 04 Μαίου 2011 19:37 Συντάχθηκε από johnnieboy13

    Τσαρλυ, η χθεσινη διαιτησια ηταν τοσο προκλητικη που νομιζω κανει την σωστη ποδοσφαιρικη σου αναγνωση να μοιαζει με ασημαντη λεπτομερεια..ξερω την παγια τακτικη σας να μην ασχολειστε πολυ με διαιτητες(και καλα κανετε) αλλα τα χθεσινα ξεπερασαν και την ελληνικη πραγματικοτητα..
    @qazercom..η αληθεια ειναι οτι χθες Πεδρο/Μεσι/Μασερανο κτλ κτλ ειχαν ενα παραπανω λογο για βουτιες..το γηπεδο ειχε νερο,πισινα σκετη..ασε που φυσαγε και πολυ :-))
    @Sonicnergy..το γεγονος οτι η Ιντερ φετος μολις ενα χρονο μετα την κατακτηση παραπαιει..οτι η Τσελσι σταματησε να ειναι η προ διετιας αητητη ομαδα που εχανε μονο αν εμενε με δεκα (απο ποιους αραγε??) και χωρις να της δινονται πεντακαθαρα πεναλτι..οτι η Πορτο μολις φετος αρχισε να ανακτα την παλια της αιγλη μ εναν προπονητη 'μαθητη' του Μουρινιο..ολα αυτα δε σου λενε τιποτα..

  • qazercom Τετάρτη, 04 Μαίου 2011 16:59 Συντάχθηκε από qazercom

    Κατι μου λεει οτι η ρεαλ θα βγαλει στην δημοσιοτητα βιντεο, που θα δειχνει οτι ο ροναλντο δεν ακουμπαει τον μασερανο στην φαση του γκολ.. περα απ'την πλακα τα σπορια τα πηρε η μπαρτσα..

  • sonicnergy Τετάρτη, 04 Μαίου 2011 16:28 Συντάχθηκε από sonicnergy

    Δηλαδή να περιμένουμε ακόμη χειρότερο ποδόσφαιρο του χρόνου; Πάντως ο Μουρίνιο στο να φτιάχνει ομάδες που σπεκουλάρουν στις αδυναμίες του αντιπάλου είναι εξπέρ. Ο τρόπος που αντιμετώπισε πέρσι η Ίντερ τη Τσέλσι, τη Μπαρτσελόνα και τη Μπάγερν, ήταν πραγματικά εκπληκτικός, καταφέρνοντας να τις κερδίσει όλες όντας χειρότερη. Στο να φτιάχνει ομάδες που κερδίζουν επειδή είναι καλύτερες έχει ένα θέμα (δεν ξέρει να το κάνει από ότι έχουμε δει τόσα χρόνια), αλλά ποιοι είμαστε εμείς να το κρίνουμε, έχει κερδίσει τα πάντα, είναι ο μάγος της προπονητικής και πάει λέγοντας.

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.