Ο πάγος, το κέρδος, τα αυτογκόλ και το δικό του πρωτάθλημα

Δημοσίευση: Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012 21.05

Ούτε ο ίδιος ο Παναθηναϊκός δεν μπορεί να καταλάβει, πόσο πραγματικά μεγάλη ήταν η νίκη που πήρε στα Γιάννινα. Και πόσα απίστευτα μπορεί να κερδίσει απ’ αυτή την παλικαρίσια νίκη...

Πολύ περισσότερα και από τους τρεις βαθμούς, που τον βάζουν επικεφαλής στις πιθανότητες να πάρει το πρωτάθλημα, παρ’ όλες τις αντιξοότητες που έχει μπροστά του. Ένα πρωτάθλημα, που από δω και πέρα, ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να… προσπαθήσει για να το χάσει.

Όποιος βάλει κάτω με καθαρό μυαλό το πρόγραμμα που απομένει, τις πραγματικές συνθήκες και δυνατότητες των ομάδων που διεκδικούν το πρωτάθλημα, την εικόνα που παρουσιάζουν και από κει και πέρα, λειτουργήσει μόνο με αυτά σαν κριτήρια, θα καταλάβει, πως ο Παναθηναϊκός μόνο αν βάζει πέντε αυτογκόλ σε όλα τα επίπεδα σε κάθε αγωνιστική, μπορεί να χάσει αυτό το πρωτάθλημα. Κι επειδή είμαι πολύ προσεκτικός στις φράσεις και τις λέξεις που χρησιμοποιώ, το επαναλαμβάνω. Μόνο αν βάζει πέντε αυτογκόλ σε όλα τα επίπεδα, θα κινδυνέψει να χάσει αυτό το πρωτάθλημα.

Κι ένα τέτοιο αυτογκόλ, είναι να συνεχίζει σε κάθε παιχνίδι, να δημιουργεί «εικονικές δυσκολίες» στον ίδιο του τον εαυτό και κατ’ επέκταση στην ψυχολογία και λειτουργία της ομάδας.

Για παράδειγμα, στα Γιάννινα, όλα συνηγορούσαν στο να αφήσει δύο ή και τρεις ακόμα βαθμούς ο Παναθηναϊκός εκεί.

Οι καιρικές συνθήκες. Η ανάγκη για βαθμούς του αντιπάλου. Η κατάσταση του αγωνιστικού χώρου. Οι επιλογές στην ενδεκάδα. Η απίστευτη λειτουργία του Σπάθα που αναρωτιόταν για μισή ώρα, όχι το αν είναι κατάλληλο το γήπεδο, αλλά αν έχει ο ίδιος την… αρμοδιότητα να αποφασίσει. Η φόρμα του Παναθηναϊκού. Και μια σειρά άλλα.

Κι όμως ο Παναθηναϊκός όχι απλά κέρδισε, αλλά ειδικά απ’ όταν αποφάσισε ότι το ματς θα… γίνει έτσι κι αλλιώς και άφησε κατά μέρος την… προσπάθεια να σταματήσει το παιχνίδι, ρίχνοντας έτσι καθαρά το βάρος του στο να κερδίσει το παιχνίδι, έβγαλε και τσαμπουκά και φάσεις και αποτελεσματικότητα την στιγμή που χρειάστηκε.

Κι έτσι όχι μόνο κέρδισε τους τρεις βαθμούς. Αλλά κέρδισε πολύ περισσότερα. Κέρδισε ένα σοβαρότατο λόγο με λίγα λόγια, ώστε να μπορεί από σήμερα να μείνει συγκεντρωμένος ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο στο πως θα κερδίσει η ομάδα τα παιχνίδια που έρχονται.

Κακά τα ψέματα. Βλέποντας τα όσα απασχολούν τον Παναθηναϊκό την επόμενη του αγώνα, ακόμα και μετά την νίκη, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γινόταν αν ο Παναθηναϊκός έχανε ή έφερνε ισοπαλία στο παιχνίδι. Θα ήταν πρακτικά αδύνατον να ακουστεί οποιαδήποτε φωνή λογικής, που θα καλούσε να μην ξεχειλώσει το πράγμα και να συνεχίσει να παλεύει για το πρωτάθλημα η ομάδα. Το πιο πιθανό θα ήταν μάλιστα να στηνόταν και στον τοίχο κιόλας σαν εχθρός του Παναθηναϊκού, όποιος αποτολμούσε να ζητήσει, να συνεχίσει να παλεύει η ομάδα αντί να αναλώνεται από το πρωί μέχρι το βράδυ στον πόλεμο που την προκαλεί επίτηδες ο αντίπαλος να μπει.

Γι’ αυτό και θα επιμείνω, πως το γκολ του Κλέϊτον, αν τελικά πάρει ο Παναθηναϊκός το πρωτάθλημα, θα είναι το πλέον πολύτιμο όλης της χρονιάς. Κυρίως γιατί χάρις σ’ αυτό, ο Παναθηναϊκός είναι… υποχρεωμένος να μείνει συγκεντρωμένος στο αγωνιστικό κομμάτι και να παλέψει για το πρωτάθλημα. Κάνοντας ταυτόχρονα οτιδήποτε άλλο, να φαντάζει σαν τρικλοποδιά στην προσπάθειά του αυτή και επομένως να μην… επιχειρηθεί, τουλάχιστον με την άνεση και τις αφορμές που θα γινόταν σε διαφορετική περίπτωση.

Από κει και πέρα. Και για όσα έγιναν στο παιχνίδι.

Κατ’ αρχήν και για να μην το πολυκουράζουμε, το παιχνίδι όχι απλά δεν έπρεπε, αλλά απαγορευόταν να ξεκινήσει. Και σ’ αυτό δεν χρειάζεται ιδιαίτερη κουβέντα.

Κατά δεύτερον, ο Σπάθας απαγορεύεται πια να θεωρείται όχι απλά έμπειρος και ικανός διαιτητής, αλλά καν διαιτητής. Κι όχι γιατί ξεκίνησε το παιχνίδι, αυτό πες πως μπορεί να ήταν και λάθος εκτίμηση. Αλλά για τον τρόπο με τον οποίο πήρε αυτή την απόφαση, που σύμφωνα με τον κανονισμό, ήταν αποκλειστικά δική του δουλειά και κανενός άλλου.

Από κει και πέρα. Ο Παναθηναϊκός χειρίστηκε λάθος το θέμα. Αν δηλαδή εκτιμάς ότι δεν πρέπει να ξεκινήσει το παιχνίδι και σωστά το εκτιμάς, τότε δίνεις την μάχη ΠΡΙΝ ξεκινήσει αυτό και κυρίως την δίνεις σε διοικητικό επίπεδο. Κι αν ακόμα συνειδητοποιείς ότι σου ξέφυγε το πράγμα και το άφησες να ξεκινήσει χωρίς ιδιαίτερη αντίδραση (καθώς αυτό μαρτυράνε οι… νηφάλιες σχετικά εικόνες όλων των πρωταγωνιστών και αρμοδίων, που βλέπαμε στην τηλεόραση πριν το παιχνίδι), στην συνέχεια δεν αφήνεις την όποια ενέργεια για να διακοπεί το παιχνίδι στους παίκτες, τον προπονητή και στον πάγκο της ομάδας σου, με απρόβλεπτες και καταστροφικές συνέπειες, που ευτυχώς για τον Παναθηναϊκό δεν ήρθαν.

Γιατί αυτό που έγινε στην συνέχεια, όχι απλά δεν υπάρχει, αλλά φανερώνει ένα ακόμα πρόβλημα που υπάρχει στον Παναθηναϊκό και που είναι η διάκριση των ρόλων που παίζει ο καθένας σ’ αυτή την ομάδα.

Με λίγα λόγια, δεν γίνεται ο παίκτης, όποιος κι αν είναι, να αποφασίζει ξαφνικά ότι θα σηκωθεί και θα φύγει από τον πάγκο ενώ παίζεται το παιχνίδι και θα πάει να στήσει κουβέντα με τον πάγκο της άλλης ομάδας, χωρίς να βρεθεί άνθρωπος να του πει «έλα εδώ εσύ που πας». Κι όχι μόνο αυτό, αλλά αντίθετα να τον ακολουθεί όλος ο πάγκος και να μπαίνει μέσα στον αγωνιστικό χώρο για να το… συζητήσει με τον διαιτητή.

Άσχετα αν είχαν δίκιο που τα πήραν στον πάγκο του Παναθηναϊκού και είχαν δίκιο, δεν είναι αυτή η δουλειά τους. Εκτός αν ο Λέτο ήταν στα Γιάννινα όχι με την ιδιότητα του ποδοσφαιριστή, αλλά αυτή του… αρχηγού αποστολής.

Κι εδώ δεν είναι το θέμα αν είχε δίκιο σ’ αυτό που ζήταγε ή όχι. Το ξαναλέω, δίκιο είχε και λογικά θέλησε να αντιδράσει βλέποντας συμπαίκτες και αντιπάλους να κάνουν τσουλήθρα στον πάγο. Το θέμα είναι η άνεση και η ασυλία με την οποία πήρε ανάλογη πρωτοβουλία. Και που αν στην συγκεκριμένη στιγμή ήταν για κάτι που ολοφάνερα είχε δίκιο, αύριο από την στιγμή που θεωρεί ότι έχει… δικαίωμα να το κάνει, μπορεί να το ξανακάνει για ότι νομίζει ο ίδιος πως είναι σωστό.

Όποιος καταλαβαίνει το τι σημαίνει αυτό για την λειτουργία, την πειθαρχία και την συνεκτικότητα μια ποδοσφαιρικής ομάδας, έχει καλώς. Όποιος όχι, μπορεί ελεύθερα να πιστεύει ότι θέλει και να απολαύσει το… θέαμα.

Μερικές παρατηρήσεις ακόμα.

Άσχετα με το αν ήταν σωστές ή όχι οι επιλογές του Φερέϊρα στην αρχική ενδεκάδα, αυτές ήταν, αυτός είναι προπονητής και δεν αλλάζει αυτό. Μπορεί και να έβγαιναν μπορεί και να μην έβγαιναν.

Από κει και πέρα όμως, δεν χρειάζεται να δοκιμάζεται στα σοβαρά η αξιοπρέπεια και η λογική όλου του κόσμου, με αστείες εξηγήσεις γι’ αυτές τις επιλογές. Καθώς οι εξηγήσεις που δίνονταν… ημιεπισήμως πριν το παιχνίδι, περισσότερο έμοιαζε ότι οι ίδιοι που τις έδιναν εκτιμούσαν ότι οι επιλογές ήταν λάθος και προσπαθούσαν να τις δικαιολογήσουν, παρά ενίσχυαν τις όποιες επιλογές του προπονητή. Με λίγα λόγια, τον εξέθεταν στα μάτια του κόσμου, αντί να ενισχύουν τις όποιες αποφάσεις του. Και ταυτόχρονα, εξέθεσαν και όσους προσπάθησαν άκριτα να τις αναπαράγουν.

Και δεν μπαίνω καν εδώ, στο με πόση φυσικότητα ανέλυαν όλοι το… απαιτούμενο και λογικό ροτέίσιον, το οποίο κάποτε για όσους θυμούνται ήταν αιτία πολέμου στο εσωτερικό του Παναθηναϊκού. Ούτε το με πόση ευκολία υιοθετήθηκε το κάποτε απαράδεκτο και καταστροφικό ροτέϊσιον τερματοφυλάκων, σαν σωστή επινόηση και αποτελεσματική. Αυτά πες αλλάζουν ανάλογα με το τι θέλουμε να πούμε και δόξα τω θεώ από τέτοιες… αλλαγές στον Παναθηναϊκό άλλο τίποτε.

Δεν μπορείς όμως να λες, ότι ο Λέτο δεν ξεκίνησε επειδή είχε ενοχλήσεις και μάλιστα… νερό στο γόνατο και μετά ο Λέτο να μπαίνει να παίξει πάνω στον πάγο. Δεν γίνεται πρακτικά αυτό. Εκτός κι αν ο πάγος… πάγωσε το νερό στο γόνατο και… αδρανοποίησε την επίδρασή του.

Κι ακόμα. Δεν χρειάζεται να ψάχνεις δικαιολογία γιατί ο προπονητής δεν χρησιμοποίησε τον Ζέκα. Έτσι σκέφτηκε έτσι αποφάσισε. Αυτός είναι προπονητής πάει και τελείωσε. Ούτε λόγο θα δώσει πριν το παιχνίδι, ούτε θα ρωτήσει κανένα για το τι θα κάνει. Όταν λοιπόν για κάτι τέτοιο, τρέχεις αν μοιράσεις σαν εξήγηση, ότι παρουσίασε συμπτώματα πνευμονία και για να προφυλαχθεί δεν τον ξεκινήσαμε στο παιχνίδι, τότε είναι σαν να λες «παιδιά, ο προπονητής μας έκανε βλακεία, αλλά ο έρμος δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς».

Γιατί και με το συμπάθιο, δεν γίνεται να λες για κάποιον, ότι έχει συμπτώματα πνευμονίας και να τον βάζεις να στέκεται ακίνητος για τρεις ώρες εκτεθειμένος στον παγετό και στον παγωμένο αέρα, για να τον… προφυλάξεις. Αυτό το κάνεις, μόνο αν έχεις κάτι μαζί του, αν σου έχει σκοτώσει κάποιον, τον… μισείς και θέλεις να τον… στείλεις αδιάβαστο μια ώρα αρχύτερα. Ειδεμή, αν πραγματικά έχει τέτοια συμπτώματα και θες να τον προφυλάξεις, τον χώνεις σε ένα ζεστό δωμάτιο, τον κουκουλώνεις και τον αρχίζεις στα ζεστά για να μην κατρακυλήσει. Εκτός κι αν ανακαλύψαμε στον Παναθηναϊκό, ότι η έκθεση κάποιου που έχει συμπτώματα πνευμονίας, τρεις ώρες ακίνητος στον παγετό, είναι νέα μέθοδος… πρόληψης της ασθένειας. Που μάλλον δεν το νομίζω.

Για να το κλείνουμε το πράγμα.

Ο Παναθηναϊκός στα Γιάννινα απέδειξε, ότι στην μπάλα μόνο όταν παλεύεις όσο μπορείς, πρώτον μπορείς να ξεπεράσεις τα εμπόδια που σου βάζουν και δεύτερον, μόνο τότε επίσης έχει και νόημα να δίνεις μάχη για όλα τα υπόλοιπα.

Επίσης. Το παιχνίδι στα Γιάννινα, άσχετα αν δεν έπρεπε να ξεκινήσει και την απαράδεκτη συμπεριφορά του Σπάθα, τελικά μετατράπηκε σε ένα απίστευτα ισχυρό ατού για τον Παναθηναϊκό στην μάχη του τίτλου. Για πολλούς και διάφορους λόγους.

Γιατί έδωσε ισχυρό χαστούκι και έσπασε τον τσαμπουκά, όσων πόνταραν με πολλούς και διάφορους τρόπους και για πολλούς και διάφορους λόγους, ότι ο Παναθηναϊκός θα σκοντάψει σ’ αυτό το παιχνίδι.

Γιατί επίσης, έδωσε απίστευτα αποθέματα τσαμπουκά και ψυχολογίας συνολικά στην ομάδα του Παναθηναϊκού, έτσι όπως ξεκίνησε, έτσι όπως εξελίχθηκε και έτσι όπως τελείωσε.

Γιατί επίσης ο Παναθηναϊκός ξεπέρασε νικηφόρα μια πολύ δύσκολη αποστολή, πολύ περισσότερο που αυτή η αποστολή του έτυχε στην περίοδο ντεφορμαρίσματος, απωλειών και γενικά όχι της καλύτερης ψυχολογίας.

Γιατί βοηθάει απίστευτα όσους θέλουν να βοηθήσουν με κάθε τρόπο την ομάδα, να καταλάβουν και να διδαχθούν πολλά απ’ όσα έγιναν, πριν κατά την διάρκεια αλλά και μετά το παιχνίδι.

Τέλος, γιατί καθαρά ψυχρά και βαθμολογικά, δίνει στον Παναθηναϊκός πραγματικά μεγάλο αβαντάζ στην μάχη του τίτλου και μεταφέρει πια το άγχος του «τελικού χωρίς επιστροφή» σε κάθε παιχνίδι του ΟΣΦΠ και ειδικά σε δύσκολες αποστολές σαν κι αυτή που έχει την επόμενη αγωνιστική στην Ξάνθη.

Απομένει ο Παναθηναϊκός, να εκμεταλλευτεί και κυρίως να διαχειρισθεί σωστά, όλα όσα κέρδισε, αλλά και όλα όσα… γλίτωσε, στο παιχνίδι με τα Γιάννινα. Πλέον τα πάντα είναι στο χέρι του. Χρειάζεται απλά, συσπείρωση, δουλειά, σωστές επιλογές και ενέργειες σε όλα τα επίπεδα, αξιοκρατία στην ενδεκάδα, καθαρό μυαλό και πάθος, Μα πάρα πολύ πάθος. Για να πανηγυρίσει ο Παναθηναϊκός στο τέλος, ένα πρωτάθλημα που θα αφήσει ξερούς πάρα πολλούς. Κι όχι μόνο στον… ΟΣΦΠ.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

13 σχόλια
  • psy13 Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012 12:00 Συντάχθηκε από psy13

    Είσαι επικίνδυνος. Και εσύ και αυτοί οι λίγοι που έχουν τις ίδιες απόψεις με σένα.
    Έχετε πιάσει πάτο.

  • vsm Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012 08:46 Συντάχθηκε από vsm

    κωστα, παλι τα ιδια? πισω απο λογικες εν πολλοις αναλυσεις, περνας στοιχεια που καθε αλλο παρα βοηθουν την ομαδα!! απο που και ως που γιναμε το πρωτο φαβορι???? εχουμε παραγκα να μας βοηθησει? (το αντιθετο) ειμαστε πληρεις σαν ομαδα? (παμπολλα τα κενα και οι μετριοτητες) εχουμε βαθος στο ροστερ? (εχουμε παικτες που τωρα ψηνονται σε συνθηκες πρωταθλητισμου - π.χ. ζεκα - ή ακομα και πρωταθληματος - καπινος, μαυριας κτλ) το οτι εχουμε ευνο'ι'κοτερο προγραμμα εχει αποδειχτει πως δεν σημαινει κατι.
    κανοντας αυτο και αν δεν παρουμε πρωταθλημα, θα εχεις ηδη βρει τους υπευθυνους, ετσι? ασε που χαλαρωνεις την ομαδα...

    και επειτα τι εξυπηρετει η για αλλη μια φορα επιθεση στον ΖΦ? εχει κανει πολλα λαθη. και εκανε στα γιαννενα αρκετα. αλλα σε αυτον πιστωνεται πρωτο απο ολους η σοβαροτητα και ο χαραχτηρας που η ομαδα
    διαμορφωσε. οποτε προς τι εντονη κριτικη? θα σε διαβασει και θα γινει καλυτερος? θα αλλαξει στα 60+ του?

  • ime antipanathinaikos, polimenos ipalilos, exthros tou silogou ke megalos fan Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012 04:55 Συντάχθηκε από ime antipanathinaikos, polimenos ipalilos, exthros tou silogou ke megalos fan

    se pirakse o leto? egrapses gia ton leto? sxoliases afto pou ekane o leto? pou olos o kosmos tou PAO sikothike mazi ke ton xirokrotouse pantou pou fonaze "bravo leto!!" sta spitia tou? na se kala re kosta.

  • Γιώργος Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012 01:16 Συντάχθηκε από Γιώργος

    Κώστα συμφωνώ σε αυτά που γράφεις, έχω όμως δυο ενστάσεις:
    1.όσον αφορά το πρωτάθλημα, νομίζω ότι έχει πολύ δρόμο ακόμα, και δεν είναι μόνο στο χέρι της ομάδας. γιατί
    α. τίθεται και θέμα παρασκηνιακό, που σίγουρα ο αντίπαλος είναι
    δυστυχώς πιο ισχυρός. θα πεις μα δε θέλω να παίζεται το παιχνίδι
    παρασκηνιακά, ούτε εγώ, αλλά έλα που υπάρχει και αυτή η παράμετρος.
    β. υπάρχει και η μεταξύ τους αναμέτρηση (ΠΑΟ-ΟΣΦΠ), που ναι μεν γίνεται στο ΟΑΚΑ και ο ΠΑΟ αν όλα πάνε κατ'ευχήν θα ναι (λογικά) +2
    οπότε θα πηγαίνει για δυο αποτελέσματα (1 ή Χ), αλλά όπως είναι γνωστό όλα γίνονται σε ένα ντέρμπι (από κακή μέρα της ομάδας και αντίστοιχα πολύ καλή του αντιπάλου, έως στημένες καταστάσεις, βλ. πέρσι στο Τηγάνι και πόσα άλλα έχουν δει τα μάτια μας).
    2. το δέυτερο θέμα που θέλω να αναφερθώ αφορά στη δκση της ομάδας.
    ενδεχομένως την Κυριακή να έπρεπε να είναι κάπως πιο σθεναρή η αντίδρασή της.
    αλλά σε αυτή τη δκση και σε αυτό τον προπονητή θα πρέπει να δωθούν αρκετά ελαφρυντικά, οι λόγοι είναι γνωστοί να μην επεκταθώ παραπάνω. αυτό που επιπλέον θέλω να πώ είναι ότι προσωπικά στηρίζω τον Γόντικα, γιατί:
    α. αν και είναι υπάλληλος (και ακούει τις σπόντες και την ειρωνία από δω και απο κει για αυτό), υπερασπίζεται όσο μπορεί την ομάδα πολύ καλύτερα και πιο αποτελεσματικά από άλλους διορισμένους προέδρους, πραγματικές μαριονέτες που σε πιο επικυνδινες καταστάσεις του παρελθόντος (βλ. Ριζούπολη), όχι μόνο δεν πήραν την ομάδα να φύγουν αλλά καν δεν ήταν μέσα στο γήπεδο. ο Γόντικας ήταν στο γήπεδο, έξω με το Ζέκα (που χε πνευμονία, πολύ καλό το σχόλιο σου επ'αυτού), και όχι μπροστά στην τηλεόρασή του, απολαμβάνοντας το ουισκάκι του. καλά οι μέτοχοι και ειδικότερα ο μεγαλομέτοχος (κ. Ιωάννης Βαρδινογιάννης) δεν νόμιζω καν να πήγαινε στα Γιάννενα, ουτέ καν το συζητώ ότι θα πρόβαλε αντίσταση για τη διεξαγωγή του αγώνα. αντίθετα ο Μαρινάκης θα πήγαινε, όπως άλλωστε το χει κάνει, ή στη χειρότερη θα στέλνε έναν από τους δυο αντιπροέδρους, και θα κοίταζε να χει συχνή επικοινωνία και να περάσει μέσω αυτών τη γραμμή της ομάδας του.εκεί είναι η διαφορά με τον απέναντι, εκεί είναι που χάνει Κώστα ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟ, αυτό είναι που πληρώνει...την ομολογουμένως (νομίζω σε εκπομπή σου μέχρι και εσύ το χεις δεκτεί και αν θυμάμαι και ο ίδιος το δέκτηκε το καλοκαίρι ως λάθος του) ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ του.
    β. ο Γόντικας ναι μεν δεν μπορεί να στηρίξει την ομάδα παρασκηνιακά (για αυτό θα ναι δυο φορές μάγκας και αυτός και η ομάδα αν πάρουν το πρωτάθλημα), αλλά τις σπόντες του (όπως έκανε την Κυριακή) τις πετάει και καλά κάνει, γιατί έτσι τους λέει τουλάχιστον ότι "να και εγώ είμαι εδω, δεν παίζεται μόνοι σας. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ".
    γ. νομίζω ότι διαχειρίζεται όσο καλύτερα γίνεται την οικονομική κρίση στην ομάδα, μια κρίση πρωτόγνωρη στα χρονικά της, ειδικότερα από το 1979 και μετά.
    για όλα αυτά ο Γόντικας χρειάζεται στήριξη και μόνο στήριξη, από όλους...
    ΥΓ. δεν είμαι με κανέναν, δεν είμαι ούτε με τον Βαρδινογιάννη ούτε με το Βγενόπουλο (αμφότεροι έχουν κάνει λάθη). είμαι μόνο με τον ΠΑΟ, που αγαπάω, ενδιαφέρομαι εδώ και 30 χρόνια από 5 χρονών παιδάκι.

  • ektoras Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012 23:31 Συντάχθηκε από ektoras

    Κωστα θα εχεισ καταλαβει οτι σε εκτιμω ιδιαιτερα...και αυτο δεν αλλαζει...αλλα κιεγω πιστευω οτι αυτο το υπονοουμενο με παπ ηταν καπωσ...αν εχεισ εστω ενδειξεισ παω πασο...βγαλτα ολα...φτανει να ειναι σοβαρεσ...να στεκουν...κατα ταλλα θεωρω οτι ξερεισ πολυ μπαλα οταν μιλασ γιαυτη...με αγαπη...και εκτιμηση...ευχαριστω...

  • ROJO BOTON Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012 19:33 Συντάχθηκε από ROJO BOTON

    ΚΩΣΤΑ, ΕΝΑ ΠΑ(Γ)ΟΘΡΑΥΣΤΙΚΟ ΟΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΣΑΛΑΠΑΤΗΜΑ ΧΙΛΙΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΤΩΝ ΕΜΠΟΔΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΜΑΓΚΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ. ΟΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΧΘΕΣΙΝΟ ΕΥΣΤΟΧΟ ΤΙΤΛΟ ΣΟΥ...

  • Sir_13 Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012 17:21 Συντάχθηκε από Sir_13

    Συγγνωμη αλλα αυτη η καραμελα "κ αλλα παιχνιδια ηταν με δυσκολες καιρικες συνθηκες αλλα παιχτηκαν" πρεπει να σταματησει.Επειδη δηλαδη παιχτηκαν τα αλλα σημαινει οτι σε καθε τετοιο παιχνιδι πρεπει να κανουμε τα στραβα ματια? Αν παιζατε εσεις που το λετε θα το δεχοσασταν να αγωνιστειτε με κινδυνο να τραυματιστειτε? Με την ιδια λογικη λεω εγω..Ελα μωρε παλια παιζανε σε χωμα να πουμε,οποτε και να καταστραφει ο χλωοταπητας αυριο μεθαυριο στο ΟΑΚΑ να παιξουνε να δειξουν οτι ματωνουν τη φανελα και ας τραυματιστουν,,ελα μωρε και στη ριζουπολη διεξαχθηκε ο αγωνας οποτε και 3ος παγκοσμιος να γινει οταν θα ερθει ο ΟΣΦΠ στο ΟΑΚΑ να παιχτει.Σιγα και τοτε δεν εγινε?Ελα μωρε ποσες φορες εχει παιχτει αγωνας σε βουρκο απο τη βροχη? Εδω εμεις τη χρονια του Αγιαξ παιξαμε σε γηπεδο με κοπρια να πουμε.Ε και? Αυτο το ποδοσφαιρο θελουμε?Καλα τα λεμε εμεις που ειμαστε απ'εξω και δεν κινδυνεουμε να σπασουμε κανα ποδι..ωραιοι ειμαστε...

  • κορέα/εκουαντόρ Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012 15:14 Συντάχθηκε από κορέα/εκουαντόρ

    Κώστα,
    πρέπει να σου πω εξαρχής, αλλά ίσως να μη χρειάζεται, γιατί απ ότι παρατηρώ διαβάζεις τα σχόλια των φίλων και έχεις αντιληφθεί, ότι συμφωνώ μαζί σου στον τρόπο λειτουργίας μιας ποδοσφαιρικής ομάδας,προκειμένου αυτή η ομάδα να διεκδικεί και να κερδίζει το
    πρωτάθλημα.
    Συμμερίζομαι λοιπόν την διατυπωμένη άποψή σου ότι για να πετύχεις αυτόν τον στόχο:
    1.δεν είναι αναγκαίο το μεγάλο μπάτζετ
    2.δεν είναι αναγκαίοι 11 Ροναλτίνιοι
    3.είναι αναγκαία μια διοικητική πυραμίδα και ιεραρχία στη λήψη των αποφάσεων
    4.οι επιλογές στη συγκρότηση του πόστερ πρέπει να είναι ποδοσφαιρικές και όχι δημοσιοσχετίστικες π.χ. Σειταρίδης κλπ
    5.είναι αναγκαία η ύπαρξη πλάνου, όσο αφορά το τρόπο παιχνιδιού της ομάδας και οι μεταγραφές παικτών να το υπηρετούν και όχι να το ανατρέπουν
    6.είναι αναγκαία τα καλά αποδυτήρια, εδώ να συμφωνήσω επίσης με το
    πρωτοσέλιδο σου για Παπαδόπουλο και να διαφωνήσω πλήρως με το φίλο
    που τον υπερασπίζεται.Το ότι ο Αντωνίου τον έθεσε εκτός πλάνων, μαζί με τον Μόρις, αμέσως την επόμενη χρονιά, από την μυστηριώδη απώλεια του σίγουρου πρωταθλήματος του 2008,θα έπρεπε λογικά να είναι ικανός λόγος για να πειστεί ο φίλος.Το ότι ο Παπαδόπουλος πανηγύρισε σαν τρελός,όπως λέει, το γκολ στο Καρα'ι'σκάκης δε λέει κάτι,διότι εκείνο που μετράει είναι το τι έκανε και τι είπε στα αποδυτήρια την επόμενη αγωνιστική στο θέμα για το πριμ και την πορεία της ομάδας απο τότε και μετά, νομίζω 8 σερί ήττες.Φαίνεται λοιπόν ένας ποδοσφαιριστής που δεν αγαπάει πραγματικά την ομάδα αλλά μόνο τον εαυτό του.Μη ξεχνάμε και τη στάση του στην ανανέωση συμβολαίου του και τη στάση του επίσης το 2008, επίσης στα αποδυτήρια,και τον προσβλητικό τρόπο αντιπαράθεσης απέναντι στον προπονητή του μπροστά στους συμπαίκτες του.
    7.είναι αναγκαία η λειτουργία των ακαδημιών της ομάδας.Οι πρωταγωνιστές των πρωταθλητών Ευρώπης 2004 προέρχονται από τις ακαδημίες της ομάδας.
    8.δεν είναι αναγκαίες οι γκλαμουριάρικες μταγραφές.
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.
    Από κει και πέρα αρχίζει η ΔΙΑΦΩΝΙΑ μας.
    Αν όλα αυτά ισχύουν, εν τούτοις δεν μπορούν να αποδώσουν σε μια ομάδα αυτά που πρέπει να της αποδοθούν, αν δεν υπάρχει ένα πλαίσιο κανονισμών λειτουργίας ολόκληρης της διοργάνωσης μέσα στην οποία δραστηριοποιείται και αγωνίζεται αυτή η ομάδα.
    Αν δηλαδή αυτή η ομάδα και πολλές άλλες ακόμα, βάλλεται με όλους τους τρόπους, κυρίως αθέμιτους και παρασκηνιακούς επι 15 χρόνια από τους απέναντι,εμείς δεν πρέπει να καθόμαστε και να συζητάμε για την πνευμονία του Ζέκα, τις επιλογές του Φερέιρα ή τους διαλόγους του ΛΈΤΟ,
    ΑΛΛΑ :
    ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΤΡΑΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
    ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΤΗΚΕ Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ 22 ΠΑΙΚΤΩΝ
    ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΙΣΤΟΒΑΣΙΛΗ ΦΕΡΘΗΚΕ ΕΤΣΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΤΗΚΕ ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑΣ ΚΙΤΡΙΝΗ ΣΤΟΝ ΚΛΕΥΤΟΝ
    ΓΙΑΤΙ ΚΙΤΡΙΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΟΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΑΣ
    ΓΙΑΤΙ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΟΙ ΣΠΑΘΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ
    ΓΙΑΤΙ,ΓΙΑΤΙ,ΓΙΑΤΙ...
    Εσύ είσαι ένας από αυτούς, που είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις, ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.
    Τότε λοιπόν Κώστα, γιατί αυτό το ζήτημα δεν είναι μόνιμο θέμα συζήτησης στα άρθρα σου,ΜΕΧΡΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΛΥΘΕΙ, και ασχολείσαι με τα δευτερεύοντα.
    Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολη η θέση σου,ότι πρέπει να συγκρουστείς με το κατεστημένο της 15ετίας,αλλά πρέπει επιτέλους να υπάρξει αυτή η σύγκρουση με όλα τα νόμιμα μέσα.Αλλά θα μου πεις,εδώ ο πρόεδρος των απέναντι κατηγορείται για δυο κακουργήματα και δεν κουνιέται φύλλο.Αυτό θα σου απαντήσω είναι θέμα της δικαιοσύνης.Δε θέλουμε να αναλάβεις ρόλο δικαστή.
    Εσύ όμως, όλοι οι δημοσιογράφοι της ομάδας, αλλά και των άλλων ομάδων,φαίνεται να έχετε αποδεχτεί αυτήν την κατάσταση και ασχολείστε, όπως προανέφερα με τα δευτερεύοντα.Αυτό όμως τους μόνους που βολεύει είναι τους απέναντι.
    Αυτό το γνωρίζεις επίσης πολύ καλά.
    Τι αξία έχει Κώστα, να φτιάχνεις μια ωραία ομάδα,π.χ. Κυράστας 2000 και να σούρχεταιο π.χ.κύριος Νίκου, για να μην αναφέρω τους δεκάδες διαιτητές που σε λήστεψαν κυριολεκτικά την περασμένη 15 ετία,
    και να σου στερούν το πρωταθλήματα.
    Για μένα αυτό είναι το κύριο:
    ΤΗΡΗΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
    ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ
    ΤΙΜΩΡΙΑ ΕΝΟΧΩΝ
    ΚΑΘΑΡΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    Αν όλα αυτά γίνουν τότε να μιλήσουμε για τις επιλογές του Φερέιρα...

  • LS68 Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012 13:25 Συντάχθηκε από LS68

    Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το 1996 με τη Λέγκια Βαρσοβίας σε παρόμοιο γήπεδο είχαμε παίξει και τότε δεν είχα ακούσει καμία διαμαρτυρία ή γκρίνια. Συσπείρωση και προστασία για την ομάδα. Υ.Γ. Οι σωτήρες του ΠΑΟ που δίναν 10 εκ. για τον Γκαλάς γιατί δε δίνανε 200 χιλ. για τον Πίντο? Επίσης κατά καιρούς διάφοροι παίκτες αποδοκιμάζονταν, όπως πχ Τζιόλης, Βύντρα, Γκέκας, Χαραλαμπίσης κ.α. Τώρα γιατί δεν κάνουν το ίδιο με Γιούρκα- Μελίσση?

  • Αντώνης....χιος Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012 12:48 Συντάχθηκε από Αντώνης....χιος

    Εχεις σκεφτεί ή τουλάχιστον έχεις προσπαθήσει να σκευτείς ότι ο ΖΦ σας έχει πάρει είδηση και σας δουλεύει;
    Αν όχι, δεν κάνεις τουλάχιστον μια προσπάθεια να μην γράφεις ανοησίες μετά από μια τόσο μεγάλη νίκη, τουλάχιστον ψυχολογική;
    Εστω ότι είναι λίγος, μέτριος, κακός...
    Εσύ αρχηγέ βλέπεις ότι με την υπονόμευση ή με τις υποδείξεις σου να γίνεται κάτι άλλο, εκτός από απόδοση ευθυνών κατά την αποφράδα ημέρα που πιθανόν θα πληρώσουμε την αγωνιστική γύμνια της ομάδας;
    ΕΤΟΙΜΟ τον έχεις για την πυρά.
    Αλλά ξέχασα ποιον προσταυτεύεις και για ποιον αγωνίζεσαι πάνω απ΄όλα....
    Πιστος πάντα στον Οδυσσέα σου.

  • Panos B. Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012 09:09 Συντάχθηκε από Panos B.

    Συμφωνώ και επαυξάνω Κώστα,

    για μένα τώρα είναι πιο επικύνδυνα με το επικείμενο πρόγραμμα των αγωνιστικών που έχουμε στο ΟΑΚΑ γιατί υποθάλπτει μια χαλαρότητα...

    Πάντως αν πάρουμε το πρωτάθλημα ,θα είναι το πιο "μάγκικο" και από αυτό του 2004 δεδομένου των συνθηκών!

  • tsarla Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012 04:57 Συντάχθηκε από tsarla

    Συναρπαστικός αγώνας,ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΝΙΚΗ! Παρά τον άθλιο αγωνιστικό χώρο και το γεγονός ότι δεν επιτρεπόταν να παιχτεί ματς εκεί, όπως πολύ σωστά λες, οι παίκτες μας έδειξαν τσαγανό και πήραν το πιο σημαντικό ίσως,τρίποντο.

    1)Κορυφαίος για μένα ο Κλέιτον, ο οποίος όχι μόνο δεν έχανε κοντρόλ(αυτός και ο Σιμάο ήταν λες και είχαν "καρφιά" στα πόδια) αλλά μοίραζε πολύ ωραία την μπάλα, με το ψαλίδι να αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα. Ελπίζω να ξυπνήσουν μερικοί που κράζουν αυτόν τον παίκτη.Ροναλντίνιο δεν είναι,αλλά με τα λεφτά και το ρόστερ που έχουμε,καλύτερος στη θέση αυτή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    2)Επίσης, ο Κατσουράνης ήταν πολύ καλός στόπερ,ειδικά με αυτό το σύστημα για τα εκτός έδρας, με Σιμάο,Βιτόλο να καθαρίζουν τα πάντα στο κέντρο,του πάει γάντι.Και γιατί πάει καλά πίσω και γιατί μπορεί να βοηθήσει όταν ανεβαίνει.
    3)Τρομερή εμφάνιση από Καρνέζη, ο οποίος δείχνει ότι αυτά που ακούνται ότι πάει καλά στις προπονήσεις, δεν είναι "ράδιο αρβύλα".

    Σωστά τα λες για τις διαμαρτυρίες του Λέτο και του Σπυρόπουλου.Δεν ήταν δικιά τους δουλειά.Δίκιο είχαν αλλά το έχασαν με τη συμπεριφορά τους.Έπρεπε να τους μαζέψουν από την αρχή ο Φερέιρα και το τιμ του, πριν πάρουν τσάμπα τις κάρτες. Όσον αφορά τις αλλαγές που έκανε κατά τη διάρκεια του ματς,με παραξένεψε, αλλά αυτή ήταν η σκέψη του, του βγήκε και δεν χρειάζονται παραπάνω λόγια.

    Και όπως πολύ σωστά λέει ο Γόντικας,εμείς δεν παίζουμε "φιλικά", αλλά ντέρμπι σε κάθε ματς. Και αν όντως όπως κλαίνε όλοι οι γαύροι και λένε για τον Κώτσιο,ότι την άφησε(που δεν υφίστανται τέτοια πράγματα),μαγκιά του.

    1) Όταν δηλαδή ξεκινάμε αυτό το ματς υπό τέτοιες συνθήκες δεν είναι υπέρ του Ολυμπιακού
    2)Όταν ο ΠΑΣ έχει μέσα Πάντο,Πάτσα Ζαραδούκα,που σκυλιάσανε και ο τελευταίος έδιωξε την μπάλα στη γραμμή και απέτρεψε σίγουρο γκολ, δεν είναι πάλι υπέρ του;

    Εμπιστοσύνη στον Φερέιρα,στους παίκτες που δείχνουν ότι παρά τα λάθη που έκαναν στο παρελθόν μπορούν να προσφέρουν τώρα(Καρνέζη,Κλέιτον) και όλοι να μείνουμε ενωμένοι και να πανηγυρίσουμε στο τέλος το πρωτάθλημα!

  • DeadMan Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012 00:29 Συντάχθηκε από DeadMan

    Για την νικη,που ηταν ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ και ΠΩΡΩΤΙΚΗ λογω τροπου,συνθηκων και ΕΧΘΡΙΚΗΣ διαιτησιας, θα πω μονο αυτο που γραφει ο Τσαρλι στην αρχη,οτι κερδισε ο Παναθηναικος την ιδια του τη φυση προχτες (τη φυση της τελευταιας 15ετιας για να ακριβολογω)...
    Θα πω ομως δυο λογια για το πρωτοσελιδο του Ντερμπι την ημερα του αγωνα,μιας και απ οτι εχω δει διαβαζεις τα σχολια και απαντας μαλιστα πολλακις...Ειναι απο τα πιο ΕΜΕΤΙΚΑ -μη υβριστικα- που εχω δει ποτε.Αυτος ο στιγματισμος ανθρωπων για το ποδοσφαιρο δεν ξερω αν εχει αντιστοιχια σε αλλο μερος του κοσμου.Ειναι αδιανοητο να αφηνεις υπονοουμενα για εναν ποδοσφαιριστη επειδη εχασε ενα πεναλτι,και ο τερματοφυλακας ειναι φιλος του!Μολις την προηγουμενη χρονια εχουμε πανηγυρισει ενα σουπερ πωρωτικο διπλο στο τηγανι με γκολ του Παπαδοπουλου,ο οποιος το πανηγυρισε σαν τρελος.Και ακουγα τα γελοια σχολια πολλων γαυρων και γελουσα,οτι δηθεν ηταν στημενο,οτι ο Νικοπολιδης επεσε υποπτα κλπ κλπ,και ελεγα 'ευτυχως που δεν ειμαστε σαν και δαυτους'.Φαινεται πως και σε μας υπαρχουν τετοια μυαλα.Απ την αλλη,θελω να πιστευω οτι ειναι λιγοι αυτοι που επηρεαζονται απο σας τους δημοσιογραφους σε τετοια θεματα,ειδικα οι Παναθηναικοι.Επισης θελω να πιστευω οτι οι (Ελληνες κυριως παιχτες) δεν θα παιρνουν στα σοβαρα τετοια 'σχολια-υπονοουμενα' γτ ειλικρινα δεν μπορω να φανταστω πως μπορει να θελει ενας παιχτης να παιξει σε μια ομαδα (οσο και αν την αγαπαει) οπου αν κανει λαθος θα τον πουνε στημενο,πουλημενο,φιλο του εχθρου κλπ κλπ...Δεν ειναι δυνατον να γραφεις για διχονοια που κατατρωει την ομαδα μας χρονια τωρα (και σωστα!) και μετα να εμφανιζεις αυτο το πρωτοσελιδο (παω στο θεμα για το Νινη-ασχετα αν εχει δικιο η αδικο) ανημερα ενος ΤΟΣΟ ΚΡΙΣΙΜΟΥ αγωνα για την πορεια της.Γινεσαι πρωτεργατης της διχονοιας! Και θα τελειωσω με μια δικη σ φραση απο το ακριβως πανω κειμενο :''να μπορεί από σήμερα να μείνει συγκεντρωμένος ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο στο πως θα κερδίσει η ομάδα τα παιχνίδια που έρχονται.''
    Περαστικα και ΠΑΟ ΓΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.