Η «δουλειά» που έμεινε στην μέση

Δημοσίευση: Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2011 18.00

Δεν έχουν νόημα σήμερα, ούτε οι κραυγές για διασυρμούς και ξεφτίλες, ούτε τίποτε σχετικά. Τα πράγματα στον Παναθηναϊκό, είναι τόσο… οδυνηρά απλά, που δεν χρειάζονται καν… φωτισμένες πένες και φωνές για να εξηγηθούν.

Έχουμε και λέμε λοιπόν. Προσωπικά δεν ήθελα να ασχοληθώ με τα διοικητικά και τα σχετικά, καθώς ήταν πολύ πιο… γυμνή η αλήθεια στο Ισραήλ, για να χρειαστεί να μπούμε σε τόσο… βαθιές αναζητήσεις προκειμένου να την εντοπίσουμε.

Ας είναι όμως. Μιας και απ’ ότι διαβάζω και ακούω μέχρι τώρα και πάλι το μετοχικό, το ιδιοκτησιακό και το διοικητικό μονοπωλεί την συζήτηση. Πράγμα φυσικά που αντανακλά από μια άποψη και την σχετική έλλειψη οποιασδήποτε ποδοσφαιρικής γνώσης και προσέγγισης απ’ όσους το κάνουν, αλλά τέλος πάντων.

Μια και που όλοι εκεί την γυρνάνε την ιστορία, θα πω και εγώ την άποψή μου. Για την ακρίβεια ένα μόνο πράγμα. Χωρίς κραυγές, χωρίς υστερίες και χωρίς να μπω στην διαδικασία να πω  τι έγινε στον Παναθηναϊκό, τι έκαναν οι σωτήρες, γιατί την κοπάνησαν και όλα τα συναφή.

Θα δεχτώ λοιπόν το… προφανές. Ότι για όλα φταίει ο Γιάννης Βαρδινογιάννης. Και γενικότερα η ιδιοκτησία.

Πολύ ωραία. Στον Παναθηναϊκό λοιπόν, ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο, έγινε τα τελευταία χρόνια μια προσπάθεια… βίαιης εναλλαγής στην ιδιοκτησία και στα διοικητικά του Παναθηναϊκού. Μέχρι πριν ένα χρόνο, διάβαζα και μάθαινα, ότι αυτή η προσπάθεια πέτυχε, ο Παναθηναϊκός απελευθερώθηκε, ο Παναθηναϊκός εκτινάχθηκε και προπάντων ότι… το ποτάμι πια δεν γυρίζει πίσω.

Μιλώντας λοιπόν, πάντα εκ του αποτελέσματος και με δεδομένο το που έφτασε ο Παναθηναϊκός, δύο πράγματα μπορώ να βρω σαν εξήγηση.

Ή ότι η προσπάθεια αυτή όντως πέτυχε και το αποτέλεσμά της ήταν αυτό που βλέπουμε σήμερα, ή ότι η προσπάθεια αυτή… απέτυχε.

Στην πρώτη περίπτωση, δεν χρειάζονται πολλά-πολλά. Αν η… προσπάθεια πέτυχε και το αποτέλεσμα ήταν αυτό που βλέπουμε, τότε με γεια μας με χαρά μας. Αυτό θέλαμε, αυτό… καταφέραμε.

Αν ισχύει η δεύτερη περίπτωση, που μάλλον πρέπει να ισχύει, αλλιώτικα δεν γίνεται μετά από τρία χρόνια να έχουμε πάλι σαν σύνθημα αυτό που είχαμε τότε, δηλαδή το… πούλα και εξαφανίσου, γι’ αυτό δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τον μεγαλομέτοχο. Είναι τουλάχιστον αφελές να κατηγορήσουμε για παράδειγμα τον Τζίγκερ γιατί… δεν κατάφερε να αυτοδιωχθεί από τον Παναθηναϊκό, ή δεν έκανε ακόμα συλλαλητήριο… κατά του εαυτού του.

Επομένως εδώ, δύο εξηγήσεις υπάρχουν.

Ή ότι αυτοί που ανέλαβαν το σχετικό εγχείρημα, της βίαιης δηλαδή αλλαγής της ιδιοκτησίας και της διοίκησης του Παναθηναϊκού, ήταν λίγοι ή ανίκανοι να το κάνουν, από την μια.

Ή από την άλλη, αυτοί που ανέλαβαν το σχετικό εγχείρημα, το… άφησαν ξαφνικά στην… μέση χωρίς να το ολοκληρώσουν. Με αποτέλεσμα, τρία χρόνια μετά, να συζητάμε και να… ζητάμε πάλι τα ίδια.

Το γιατί, λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ εγώ να το απαντήσω. Αρμόδιοι να απαντήσουν είναι μόνο αυτοί που ανέλαβαν το σχετικό… εγχείρημα.
Είναι γιατί κάποια στιγμή είδαν ότι, δεν μπορούν, δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα ή δεν θέλουν;

Είναι ότι τους έγινε, όπως λένε, πόλεμος, αλλά ήταν λίγοι και ανίκανοι να τον αντέξουν και έκαναν πίσω;

Είναι, ότι πήγαν ένα σημείο και μετά βούτηξαν στο μέλι και… βολεύτηκαν με την κατάσταση, αφήνοντας τα… περαιτέρω για άλλη φορά και σε μεταγενέστερους χρόνους και… αδειάζοντας και… ξεπουλώντας όσους πάλεψαν για πάρτη τους;

Ειλικρινά δεν ξέρω και δεν με νοιάζει.

Εκείνο που ξέρω, είναι ότι εμένα προσωπικά με κούρασε αυτή η ιστορία και ταυτόχρονα με δίδαξε και πολλά. Κι απ’ αυτή την άποψη, δεν με νοιάζει κιόλας το τι θα γίνει σχετικά. Όποιος νομίζει, ότι άφησε κάποια… δουλειά στη μέση, ανοιχτός είναι ο δρόμος και κανείς δεν τον εμποδίζει να την… ολοκληρώσει. Ας το κάνει και με όποιον τρόπο αυτός ή αυτοί, νομίζουν καλύτερο.

Εκείνο που πάντως είναι σίγουρο, είναι ένα.

Πως ο Παναθηναϊκός, συνολικά σαν σύλλογος, σαν οργανισμός, ακόμα και σαν ομάδα, μετά απ’ όλα όσα έγιναν τα τελευταία χρόνια, είναι στο χειρότερο σημείο της ιστορίας του από κάθε άποψη.

Από κει και πέρα και για να προλάβουμε να πούμε και πέντε πράγματα, επί της ουσίας και σε σχέση με το παιχνίδι στο Ισραήλ.

Λυπάμαι και πάλι. Αλλά όταν πριν λίγες μέρες, έγραφα ένα κείμενο για το πόσο έχουμε ρίξει τις απαιτήσεις μας στον Παναθηναϊκό, ο καθένας καταλάβαινε ότι του γούσταρε.

Άλλος έψαχνε να δει, αν μιλάω για τον... Κατσουράνη, ή για τον Βύντρα.

Άλλος έψαχνε να βρει αν πήγαινα να δικαιολογήσω τον… Μίτου και τον Ραγκουέλ.

Η ουσία είναι, πως ελάχιστοι κατάλαβαν, αυτό που τους έλεγα.

Το ότι δηλαδή, για τον άλφα ή βήτα λόγο, ο Παναθηναϊκός ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, όχι απλά έχει πάψει να συμπεριφέρεται σαν ποδοσφαιρικός σύλλογος, αλλά λειτουργεί όλο και περισσότερο αντιποδοσφαιρικά και προσβλητικά για την ιστορία του.

Αυτό ακριβώς είδατε και στο Ισραήλ. Μια ομάδα, που πολύ απλά και δεν ήταν και δεν λειτουργούσε σαν ποδοσφαιρική ομάδα. Μια ομάδα, που σου έδινε την εντύπωση, πως έχει να προπονηθεί κανονικά, τουλάχιστον ένα με δύο χρόνια.

Κι αυτό δεν ήταν κάτι που μας προέκυψε στο… Ισραήλ.

Αυτό είναι ο τρόπος που λειτουργεί τα τελευταία χρόνια ο Παναθηναϊκός.

Και δεν μιλάω μόνο για την ομάδα, αλλά μιλάω για όλα, από πάνω μέχρι κάτω. Καθώς καμιά φορά και οι λεπτομέρειες μιλάνε.

Για παράδειγμα, πήγε ο Παναθηναϊκός στο Πατριαρχείο την παραμονή του αγώνα. Και πήγε δώρο στον Πατριάρχη την φανέλα του… Σέργου Μαρίνου. Ε με το συμπάθιο… συνχριστιανοί. Αλλά εσείς αν ήσασταν ο… Θεός, και κοτζάμ Παναθηναϊκός έφερνε δώρο στον… επί γης εκπρόσωπό σου, την φανέλα του… Σέργου Μαρίνου, ποια θα ήταν η αντίδρασή σας. Θα του… ρίχνατε τρία ή… δεκατρία γκολ στο κεφάλι για να μάθει να σέβεται και το… Θεό αλλά πάνω απ’ όλα και τον ίδιο τον εαυτό του;

Και μην ακούω τώρα άμπαλες θεωρίες και σαχλαμάρες, του στιλ αν ήταν ο Σισέ αντί του Τότσε θα έβαζε το γκολ και υα είχαμε ξεμπερδέψει.

Πρώτον, γιατί δεν είχαμε τον Σισέ και είχαμε τον Τότσε και στο ποδόσφαιρο, είσαι υποχρεωμένος να κρίνεις πάντα αυτό που έχεις και όχι αυτό… που δεν έχεις.
Δεύτερον, γιατί το παιχνίδι με την Μακάμπι, ήταν το ΕΝΔΕΚΑΤΟ σερί παιχνίδι του Παναθηναϊκού χωρίς νίκη. Και απ’ αυτά τα ένδεκα χωρίς Σισέ και Ζιλμπέρτο παίζαμε μόνο στα τρία τελευταία. Στα προηγούμενα οχτώ τι έφταιγε; Το ότι είχαμε τον Σισέ και δεν είχαμε τον… Τότσε;

Τρίτον και το σημαντικότερον. Είναι αυτό που σας έλεγα, για το απίστευτο χαμήλωμα του πήχη και των απαιτήσεων στον Παναθηναϊκό.

Με το συμπάθιο λοιπόν και πάλι. Αλλά τα σέντερ-μπακ της Μακάμπι πόσο κοστίζουν; Εκατό, πεντακόσιες χιλιάδες, ένα εκατομμύριο, δύο εκατομμύρια; Γιατί εγώ λοιπόν σαν Παναθηναϊκός, για να ξεπεράσω το εμπόδιο των μπακ αυτής της τιμής θέλω ένα φορ που μου κόστισε είκοσι εκατομμύρια;

Άσε που κάμποσα χρόνια πριν (κι όχι πολλά μάλιστα), συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο. Με φορ των εκατό χιλιάδων και του μισού εκατομμυρίου το πολύ, ξεπερνούσα τις άμυνες με μπακ αξίας δεκάδων εκατομμυρίων.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

15 σχόλια
  • skiadas 76 Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2011 18:55 Συντάχθηκε από skiadas 76

    να χαιρομαστε τους 4 Αμπραμοβιτς !!!τουλαχιστον με τον Βαρδινογιαννη υπηρχε διοικητικη ηρεμια!!!Τωρα που γιναμε ΑΕΚΑΚΙ ειναι καλυτερα!!!

  • jonnieboy13 Κυριακή, 21 Αυγούστου 2011 15:11 Συντάχθηκε από jonnieboy13

    Cristof13 ποσο δικιο εχεις για την οικογενεια..απο την αλλη δε συμφωνω στην καλοπιστη προσεγγιση σου προς τους υπολοιπους..ακομα κι αν ειναι ετσι οπως τα λες, δεν επρεπε να βγουν να πουν τα πραγματα με το ονομα τους..??ο Βγενο πχ εφυγε αφηνοντας την εντυπωση οτι τον εδιωξαν οι οπαδοι στο ματς με τον Μπεο και χωρις ουσιαστικες εξηγησεις..ο Πατερας για πολυ καιρο φαινεται πως ηταν κολλητος με τον Μπεο και εσπευσε να υπερασπιστει τον Μαρινακη εσχατως..τα αδερφια πηραν εντελει σταση υποστηρικτικη προς την οικογενεια..αυτα τα ερωτηματα λιγο ευκολα δε τα προσπερνας?
    Σταθη..δυστυχως ολα αυτα τα ωραια που εξιστορεις εχουν συμβει εδω και δεκα χρονια..τοτε και η Ριβερ επαιρνε διηπειρωτικα και Λιμπερταδορες..τωρα ειναι στη β' Αργεντινης..και δεν καταλαβαινω το αιωνιο επιχειρημα αυτων που υποστηριζουν την οικογενεια για υγιη ισολογισμο, καμια αντιδραση στο κατεστημενο (εννοω θεμιτη και αποτελεσματικη)γιατι αλλιως γινομαστε σαν κι αυτους και οτι δε μας ενδιαφερει το ελληνικο πρωταθλημα..δειτε τι γινεται γυρω μας ρε μαγκες..και να πουμε οτι αυριο ο ΠΑΟ μενει χωρις διοικηση(που ειναι χωρις διοικηση)..τι φοβαστε?μηπως δεν ειμαστε πια δευτεροτριτοι?? τελος..οσοι δε θελουμε ιδιοκτησια Βαρδινογιαννη δε σημαινει οτι εχουμε εξιδανικευσει βγενοπατερες..μη το πιπιλιζετε αυτο το επιχειρημα γιατι δε στεκει για ολους..και οταν η ομαδα επαιζε καλα ο κοσμος του Παναθηναικου την υποστηριζε και πολλες φορες μαλιστα σωπαινε εκει που επρεπε να την ξυπνησει..οι απεναντι δλδ που χανουν ενα στα δεκα και επαναστατουν τους εχει βγει σε κακο? η καραμελιτσα της οικογενειας που θελει για τα στραβα στην ομαδα να φταιει ο κοσμος εχει λιωσει εδω και χρονια..φτυστε την επιτελους..

  • ΠΑΟ ΜΟΝΟ Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 17:02 Συντάχθηκε από ΠΑΟ ΜΟΝΟ

    παιδια μην το κουραζεται αλλο ολα ξεκινησαν οταν αλλαζονικα εδιωξε ο πατερας τον τενκατε χωρις να ξερει κανενας(ισως ο βγενο) εκει πιστευω τα πηρε ο ραλιστας κι εγινε οτι εγινε ο εγωισμος η ζηλεια και το μισος ειναι οι χειροτεροι συμβουλοι γι'αυτο μονο ΠΑΟ την πεμπτη ολοι οακα μπας και..... λεω τωρα εγω καμμια λαλακια να περασει η ωρα

  • ΑΝΤΡΕΑΣ Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 15:27 Συντάχθηκε από ΑΝΤΡΕΑΣ

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΟΠΑΔΟ ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΘΑ ΧΑΛΑΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ?ΤΟΝ ΟΠΑΔΟ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ
    1-ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ
    2-ΝΑ ΠΑΙΡΝΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ
    3-ΝΑ ΤΟΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ[ΕΠΟ.ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ.ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ Κ.Τ.Λ]ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ[ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΓΑΒΡΟΙ]
    4-ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
    5-ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ[ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ[ΠΟΙΟ ΦΙΛΙΚΟ ΓΙΑ ΣΑΡΑΒΑΚΟ-ΧΕΝΡΙΚΣΕΝ Κ.Τ.Λ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΓΚΟΥΜΑ ΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΦΟΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΛΑ
    ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΩΝΑΞΑΝ[Ο ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΕΠΑΙΞΕ-ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ-ΜΟΝΟ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΙΑΝΙΑ]
    6-ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΩΝΗ.

  • jake Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 12:06 Συντάχθηκε από jake

    Επειδή βλέπω ότι δεν είναι εφικτή μια ουσιαστική κουβέντα για την θλιβερή εικόνα του Παναθηναϊκού σήμερα, και αναπαράγονται κλισέ καθαρά αντιποδοσφαιρικά, ας κάνω μερικές ερωτήσεις κρίσεως.


    Ερώτηση κρίσεως νο.1:
    Στα χρόνια της μιζέριας, μιλάγαμε για τον Panathinaikos της Ευρώπης (τί... λειωμένη καραμέλα κι συτή...! ). Ήταν αλήθεια ο ίδιος Παναθηναϊκός του 6 στα 29; Ή μήπως υπήρχε κι άλλος Παναθηναϊκός και δεν το έχω αντιληφθεί τόσα χρόνια;


    Ερώτηση κρίσεως νο.2:
    Πώς γίνεται ο Panathinaikos της Ευρώπης να κερδίζει την εκτίμηση των Ευρωπαίων και στο Ελλαδιστάν να γίνεται περίγελος των ίδιων των οπαδών του; (εννοώ αυτούς που μιλάνε για μιζέρια, και τα υπόλοιπα γνωστά κλισέ)
    Παρεπιπτόντως, οι εν Ελλαδιστάν υποχθόνιοι αντίπαλοί μας μας φθονούσαν γι αυτό τον Panathinaikos...


    Ερώτηση κρίσεως νο.3:
    Ο εντός συνόρων (ψευτο)πρωταθλητής, τα ίδια χρόνια της "μιζέριας" του Παναθηναϊκού, γινότανε ρεζίλι μόλις πέρναγε τα σύνορα. ΓΙΑΤΙ άραγε;


    Ερώτηση κρίσεως νο.4:
    Τελικά, τα χρόνια της "μιζέριας", τί ακριβώς σήμαινε και ακόμα περισσότερο τί ακριβώς συνέπειες είχε για το ελληνικό ποδόσφαιρο είχε το εφαρμοσμένο στην πράξη λεχθέν "το Αιγάλεω κι ο ολυμπιακός να κερδίζουνε κι άλλοι να πάνε να γ....νε";


    Ερώτηση κρίσεως νο.5:
    Κάποιοι λένε ότι ο Πατερας ξήλωσε το παρασκήνιο/παράγκα σε 1,5 χρόνο ενασχόλησης. Δηλαδή ΠΩΣ ακριβώς το ξήλωσε; Και το κυριότερο γιατί αμέσως μετά το υποτιθέμενο "ξήλωμα" το παρασκήνιο "ξαναφύτρωσε" σε χρόνο ρεκόρ και φτάσαμε στο λεγόμενο "κοριόπολις";


    Ερώτηση κρίσεως νο.6:
    Τελικά, ποιά ακριβώς είναι τα χαρακτηριστικά - ικανότητες μιας υποτιθέμενης ικανής διοίκησης για την δημιουργία μιάς αποτελεσματικής και καλής ποδοσφαιρικής ομάδας;


    Ερώτηση κρίσεως νο.7:
    Εκτός από τις προφανώς καλές και σοβαρές - ποιοτικές μεταγραφές των Σισέ, Ζιλμπέρτο, Λέτο, ποιές ακριβώς ήταν οι 2-3 σοβαρές κινήσεις που έφεραν την υγεία στην εξέδρα, την ομάδα και τα sold-out;
    Γιατί πέρα από αυτά, οι αριθμοί λένε ότι στα χρόνια της υγείας με τις σοβαρές κινήσεις ο νέος-υγιής-Παναθηναϊκός έκανε περισσότερες εντός έδρας ήττες (αρκετές από αυτές με 3άρες) απ' ότι ο Panathinaikos της μιζέριας των προηγούμενων ετών...


    Ερώτηση κρίσεως νο.8:
    Ποιοί είναι διατεθιμένοι και κυρίως ΠΟΥ είναι αυτοί οι διατεθιμένοι να ΒΑΖΟΥΝ (και όχι να βάλουν) χρήματα;
    Σημείωση - επεξήγηση: το να βάλουν (απλός ενεστώτας) δεν είναι αρκετό. Πρακτικά το ποδόσφαιρο (ειδικά με τα ελληνικά μεγέθη) απαιτεί να ΒΑΖΟΥΝ (ενεστώτας διαρκείας).


    Ερώτηση κρίσεως νο.9:
    Τί ρόστερ, τί "επένδυση" και τι άλλες ποδοσφαιρικές - αθλητικές ικανότητες χρειάζεται μια ομάδα για να αποκλείσει ο Παναθηναϊκος ομαδες σαν την Οντένσε καιτην Μακαμπι;


    Πολλές ερωτήσεις θα μπορούσα να κάνω, άλλα δεν έχει νόημα νομίζω.


    Το ποδόσφαιρο, αν έχει κανείς διάθεση να το δει και να μιλήσει σε καθαρά αθλητικό-οικονομικό επίπεδο και χωρίς "κλισέ" είναι ένα θέμα που πολλά μπορεί να συζητήσει κανείς.
    ΑΛΛΑ δυστυχώς στο Ελλαδιστάν των μυαλοπώληδων και της ακατάσχετης μπουρδολογίας είναι φανερό πως είναι αδύνατον να γίνει τέτοια συζήτηση...

  • Green_dream Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 12:02 Συντάχθηκε από Green_dream

    Ρε παιδιά τι το κουραζετε και Εσείς κι ο Γκοντζος; Δεν τραβάει η σχέση του Γ. Βαρδινογιάννη με τον ΠΑΟ. Όσο και να το τραβάμε απο τα μαλλιά ούτε εκείνος θέλει ούτε ο κόσμος θέλει κάποιον που ταλαιπωρεί και ταλαιπωρείται απο την ομάδα. Δε θέλει το παιδι, τι να λέμε τώρα. Οφείλει να ξεκαθαρίσει τα πράγματα και να δρομολογήσει πώληση της ΠΑΕ διαλύοντας ασάφειες όπως Παιανία κλπ. Παρεπιπτοντως αυτήν την καραμέλα για το ότι δεν τσεπωσε τα λεφτά των πολυμετοχικων μην την πιπιλιζετε Γιατί δείχνει άγνοια. Η ΑΜΚ γίνεται για ενίσχυση των εταιρικών κεφαλαίων, όχι την τσέπη του ιδιοκτήτη, μη λέμε κουταμαρες... Άλλο πώληση άλλο ΑΜΚ.

  • Los13 Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 01:18 Συντάχθηκε από Los13

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΟΙ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΥΣ ΝΑ ΔΡΟΥΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ, ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ...ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ, ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΠΑΕ, ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΑΕ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΜΑΤΟΥΧΩΝ ΤΗΣ ΠΑΕ, Ή ΚΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ! "ΤΣΑΤΣΟΙ" ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ! ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ "Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΩΣ", ΟΜΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΝΟΟΥΝ ΟΙ...ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ...ΜΟΤΟ! ΑΡΑ, ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ" ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ, Ή ΖΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΡΩΝΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΟΥ, ΟΙ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ! ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΩΣ! ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ! ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ! ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΙΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΩ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥΣ Ή ΝΑ ΠΛΑΚΩΝΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ!
    Υ.Γ. ΜΑΚΑΡΙ ΜΟΝΟ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ-ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Ο ΒΓΕΝΟ! ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΩ!

  • cristof13 Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2011 23:49 Συντάχθηκε από cristof13

    Φιλε Brahamarios, αυτο μας ελειπε να τα εβαζε και στην τσεπη του. Αν καταλαβες ομως βαλανε λεφτα καλη τη θεληση αλλα τα ποσοστα που αγορασανε δεν τους εδιναν το δικαιωμα να παρουν καμια αποφαση. Επομενως ολο το εγχειρημα της πολυμετοχικοτητας βασιζοταν στην επιθυμια του Τζιγκερ. Ομως απεδειξε για ακομα μια φορα οτι δεν γουσταρει την ομαδα και εξαιτιας του διαλυθηκε η πολυμετοχικοτητα. Η μοναδικη ελπιδα του Παναθηναικου.

    Οσο για πριν το 96 φυσικα και ημουνα αρκετα μεγαλος να εχω ζησει πολυ μεγαλες στιγμες. Στιγμες ομως τις οποιες αμαυρωνε και παλι η οικογενεια αυτη. Θυμασαι μηπως τον Παρη Γεωργακοπουλο??? Θυμασαι μηπως τι απεγινε η ομαδαρα του 96??? Θυμασαι μηπως τι τιμες ειχαν τα εισητηρια και τα διαρκειας εκεινη την εποχη??? Θυμασαι μηπως ποσους συνδεσμους εκλεινε ο Καπετανιος και φταναμε στο σημειο να παιζουμε πρωταθλητες με 3000 κοσμο??? Θυμασαι πιο παλια που ημασταν πιτσιρικαδες και κυκλοφορουσαμε στην Ομονοια και οι γαυροι ηταν περισσοτεροι γιατι ο καπετανιος εκλεινε τους συνδεσμους???
    Υπαρχουν πολλα ακομα να θυμηθεις. Τελος ειλικρινα σου μιλαω στο μπασκετ που ο ισολογισμος μας ειναι αρνητικος ποτε δεν μου εχει περασει σαν κατι αρνητικο. Εκει υπαρχουν ανθρωποι που αγαπανε τον Παναθηναικο και βαζουν απο την τσεπη τους. Αντιθετως στο ποδοσφαιρο παρολο που η οικογενεια Βαρδινογιαννη ειναι η πλουσιοτερη στην Ελλαδα, ΔΕΝ γουσταρει να βαζει λεφτα. Τι σημαινει αυτο???? Μηπως οτι δεν αγαπαει την ομαδα??? Στο κατω κατω, αν βαρεθηκε ας φυγει. Ευχαριστουμε για τα λιγα αυτα που μας προσφερε αλλα ας ΦΥΓΕΙ. Αν φυγει πιστεψε με ο Παναθηναικος ειναι μαγαζι γωνια. Δεν προκειται να παει χαμενος.
    Τελος αυτο με τις παραγκες που μου λες ειναι και το μεγαλυτερο αρνητικο αυτης της οικογενειας. Και σε ρωταω: αν τον εκλεβαν στη Μοτορ οιλ ας πουμε τι θα εκανε??? Γιατι λοιπον στον Παναθηναικο η ισχυροτερη οικογενεια στην Ελλαδα δεν αντεδρασε ποτε σε καταφανεστατες κλοπες ολα αυτα τα χρονια??? Στις επιχειρησεις του με το σταυρο στο χερι παει???
    Και οπως παρατηρησες δεν ανεφερα καθολου κατι Κωνσταντοπουλους, Φιλλιπιδηδες κτλ.

  • ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΡΗΤΗ Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2011 22:46 Συντάχθηκε από ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΡΗΤΗ

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ Η ΟΙ ΜΕΝ Η Ο ΔΕ. ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΑΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΑΓΝΟΣ.ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΡΙΞΕΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΧΑΜΗΛΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΛΙΚΟΥΣ ΖΟΥΤΑΟΥΤΑΣ.Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΦΙΛΕ ΒΓΑΖΩ 5 ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΒΑΛΩ 5.ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΒΗΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΥΣΤΕΡΙΕΣ.

  • Brahamarios Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2011 21:51 Συντάχθηκε από Brahamarios

    Φίλε cristof13 θα αλλάξω λίγο την τελευταία σου πρόταση. Δυστυχώς αυτά που γράφεις ΔΕΝ είναι η αλήθεια κι είναι ακριβώς για λαϊκή κατανάλωση.
    Αυτοί οι άνθρωποι που λες όντως έβαλαν τα λεφτάκια τους, αλλά για να αγοράσουν μετοχές, των οποίων το αντίτιμο ο "πωλητής" αντί να το βάλει στην τσέπη του το παραχώρησε στην ομάδα για να φέρει τους παιχταράδες που ανέφερες.
    Πάντως δεν ξέρω αν έγινες Παναθηναικός από το 1996 κι έπειτα και μιλάς για μιζέρια και 1 στα 13 (όπως ακριβώς έμαθε ο Κόκκαλης τους γαύρους να μετράνε τα πρωταθλήματά τους). Μάθε λοιπόν ότι το '94 και το '95 πήραμε πρωτάθλημα άρα θα μπορούσες να έλεγες 3 στα 15 ή 11 στα 31 χρόνια επαγγελματικού ποδοσφαίρου κ.ο.κ. Μάθε όμως ότι αυτά τα πρωταθλήματα τα κερδίσαμε ΤΙΜΙΑ κι έντος αγωνιστικού χώρου κι εγώ ως Παναθηναικός είμαι πολύ περήφανος γι αυτά, ενώ τα περισσότερα από αυτά που ζηλεύεις στους απέναντι είναι πέτσινα, μαιμουδένια και χάρτινα (υπόθεση Βάλνερ) και τα κέρδισαν με την υποστήριξη δυο παραγκών.
    Επίσης μέχρι να έρθουν οι σωτήρες είμασταν η μοναδική υγιής οικονομικά ομάδα εν Ελλάδι και δεν χρειάστηκε ποτέ να καταφύγουμε σε ρυθμίσεις οφειλών, άρθρο 44 κι ήμουν και γι αυτό περήφανος. Ούτε αναγκάστηκα ποτέ να πουλήσω τον καλύτερό μου παίχτη για να βγάλω τη χρονιά.
    Επίσης αισθάνομαι υπερήφανος γιατί έζησα όλα αυτά τα χρόνια, που εσύ σκοπίμως παραγράφεις, ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΒΡΑΔΙΕΣ (εκεί που δεν υπάρχουν παράγκες) κοιτάζοντας στα μάτια οποιαδήποτε ομάδα έπαιζε μαζί μου με παίχτες που τιμούσαν κι ίδρωναν την φανέλα που φορούσαν είτε ήταν μικρής είτε μεγάλης αξίας (ναι είχαν έρθει και τέτοιοι όπως Ζάετς, Σαραβάκος, Ρότσα, Βαζέχα κλπ).
    Αρα λοιπόν δεν ήταν και τόσο μίζερα τα προηγούμενα χρόνια όπως λες.
    Αν παρ όλα αυτά ζηλεύεις ακόμα τους απέναντι τότε απλά έχεις διαλέξει λάθος ομάδα!!

  • ΣΤΑΘΗΣ Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2011 21:26 Συντάχθηκε από ΣΤΑΘΗΣ

    Μέχρι να έρθουν αυτοί οι άνθρωποι ζούσαμε στη μιζέρια. Είχαμε μόλις 1 τίτλο στο εντυπωσιακό, εκπληκτικό, τρομερό, φαντασμαγορικό ελληνικό πρωτάθλημα.
    Δεν μπορούσαμε να δούμε πόσο μεγάλος είναι ο Παναθηναικός.
    Όταν έβαζε το 3ο γκολ ο Βαζέχα στη Juventus δεν το καταλάβαμε.
    Όταν χάναμε τις ευκαιρίες τη μία πίσω από την άλλη στο Manchester δεν το καταλάβαμε.
    Όταν κερδίζαμε μέσα στη Σάλκε, δεν το καταλάβαμε.
    Όταν έβαζε το πέναλτυ ο Μπασινάς στη Barcelona είχε μόνο 18-19,000 κόσμο στο γήπεδο και δεν το καταλάβαμε.
    Όταν σφύριξε το δοκάρι αφού η μπάλα πέρασε 10 πόντους κοντά του από το σουτ μέσα στο Camp Nu, δεν το καταλάβαμε.
    Όταν ο κάποιος έγχρωμος μας έδινε τη νίκη μέσα στη Πορτογαλία, ένα βήμα από ημιτελικό ευρωπαικής διοργάνωσης, δεν το καταλάβαμε.
    Δεν το καταλάβαμε, γιατί αυτοί που τα πέτυχαν αυτά ήταν κάτι losers, άμπαλοι που οι περισσότεροι δεν κατάφεραν να πάρουν ούτε ΕΝΑ ελληνικό πρωτάθλημα, ώστε να δοξαστούν.
    Δεν το καταλάβαμε, γιατί τόσο καιρό περιμέναμε 2-3 σοβαρές κινήσεις από κάποιον που να αγαπάει την ομάδα. Όχι να φέρνει "κάποιους": Mykland, Asanovic, Henriksen, Vlaovic, Paulo Sousa, Michaelsen, Olisadebe, Κωνσταντίνου, Gonzalez, Munch, Παπαδόπουλο, Σαλπιγγίδη, Postiga.
    Δεν το καταλάβαμε γιατί είδαμε sold out σε πολύ λίγα ματς. Κάτι ΠΑΟ-Legia και Κάτι ΠΑΟ-Ajax. Α, και κάτι ΠΑΟ-Barcelona και ΠΑΟ-Porto. Αλλά αυτά ήταν σε μικρό γήπεδο. Απλά αυτά τα λίγα sold out νομίζω πως ήταν για κάτι 16.. Κάτι 8... Κάτι 4... Κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
    Έπρεπε να έρθουν αυτοί για να δούμε μεταγραφές αξίας: Moon, Souza, Rukavina, Μελίσσης, Cleyton, Gabriel, Wawrzyniak, Kante, Bjarsmyr, Leto...
    23.000.000 € - 17.000.000 € = 40.000.000 € για μεταγραφές σε 2 χρόνια ΠΕΚ. 40 εκ. € για να έχουμε τον παικταρά τον Cisse. Άντε και λέμε ότι έιχαμε και έναν Gilberto.
    Η μιζέρια είχε δώσει:
    Το 2008: 8.000.000 €.
    Το 2007: 7.500.000 €.
    Το 2006: 4.000.000 €.
    Το 2005: 3.000.000 €.
    Το 2004: 3.000.000 €.
    Το 2003: 1.000.000 €.
    Το 2002: 22.000.000 €.
    Το 2001: 2.000.000 €.
    ΣΥΝΟΛΟ: 50.000.000 €.
    Βλέποντας τους αριθμούς, θα αναγκαστώ να εναντιωθώ στη μιζέρια.
    Η μιζέρια έδωσε 50.000.000 € για ένα νταμπλ. Ενώ οι "άνθρωποι που έβαλαν τα λεφτάκια τους" έδωσαν 40.000.000 € για ένα νταμπλ.
    Στα πραγματικά σοβαρά τώρα. Ούτε ο Τζίγγερ έφερε μόνο καλούς παίκτες. Ούτε η ΠΕΚ έφερε σαπάκια. Αλλά και οι δύο πλευρές έκαναν και τα δύο. Εγώ σαν φίλος του ΠΑΟ, δεν με νοιάζει ποιος βάζει τα λεφτά. Με νοιάζει πως χρησιμοποιούνται. Δεν θα ήθελα να φύγει ο Τζιγγερ.
    Θα ήθελα απλά να έχει δίπλα του κάποιον να του έλεγε: "Κι ας σου λένε αυτοί να διώξεις τους losers, μην το κάνεις. Αυτοί σε πήγανε 3 φορές σερί στους 16 και στους 8 στην Ευρώπη. Κι ας έχασες στη Ριζούπολη. Πάρε 1-2 παίκταράδες και κυνήγα ευρωπαικό τίτλο. Και ασε να πάρει ο ΟΣΦΠ 10 σερί".
    Θα ήθελα κάποιον να του έλεγε: "Πες του προπονητή να μη βάλει κανένα βασικό στο μάτς με το Αιγάλεω. Τη Πέπμτη παίζουμε με τη Πόρτο. Κρατάμε το 0-0 και πάμε για ημιτελικά Uefa. Και άσε το 7ο για τον Θρύλο".
    Θα ήθελα κάπιον να του έλεγε: "Το ξέρω πως δεν θες να βάλεις λεφτά. Αλλά αν διώξεις τον Cisse, θα πουλήσεις 5.000 διαρκείας. Θα ανανεώσουμε και οι 30.000 τα διαρκείας μας. Έτσι μπορείς να πληρώσεις τον Djibril. Πούλα όλους τους άλλους."
    ΥΓ: Κατσουράνης ΕΞΩ ή κεντρικός αμυντικός. Νίνης δεξί εξτρέμ ή κοντά στον επιθετικό. Βιτόλο (ή Σιμάο) μαζί με Κάρα, Ζεκά ή όποιον άλλο γρήγορο μπορούμε να πάρουμε μιας και χάθηκε ο Κάστρο, στο κέντρο μας. Πωλητήριο στο Λέτο. Ας "κάνει όργια" αλλού, μη μαρκάροντας. Και σίγουρα μπορούμε να δούμε καλύτερες μέρες.

  • Kostas13 Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2011 20:06 Συντάχθηκε από Kostas13

    Ευχαριστώ που έγραψες μια μεγάλη αλήθεια στην οποία συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και την βάζω σε εισαγωγικά.

    "Πρώτον, γιατί δεν είχαμε τον Σισέ και είχαμε τον Τότσε και στο ποδόσφαιρο, είσαι υποχρεωμένος να κρίνεις πάντα αυτό που έχεις και όχι αυτό… που δεν έχεις."

    Αγαπητέ Κώστα, με την ίδια λογική, θέλω να σε δω πραγματικά να κρίνεις την διοίκηση που έχουμε και όχι αυτήν που δεν έχουμε. Να ρίχνεις μια σπόντα "Θα δεχτώ λοιπόν το… προφανές. Ότι για όλα φταίει ο Γιάννης Βαρδινογιάννης. Και γενικότερα η ιδιοκτησία." και στην συνέχεια να κρίνεις αυτούς που δεν υπάρχουν δεν συμβάλεις καθόλου σε κάτι επικοδομητικό και αντιφάσκεις στα ίδια τα λεγόμενά σου.

    ΥΓ. Θα ήθελα να δω και μια κριτική και για την επιλογή προέδρων της διοίκησης που έχουμε για 15 περίπου χρόνια τώρα και του κύρους της στα κέντρα εξουσίας και όχι μόνο. Να μας εξηγήσης και την ποδοσφαιρική λογική επιλογής του Κωνσταντόπουλου σαν πρόεδρο, αλλά ακόμη και του βολευμπολίστα Γόντικα, έτσι ξεκάρφωτα να ασχολειθούμε με την τελευταία διετία. Αν θες δώσε ουσιαστικές απαντήσεις, σαν κάπιοος με μεγαλύτερη επαφή στα κοινά της ομάδας που πονάμε και όχι δικαιολογίες για τον κ. Βαρδηνογιάννη.

  • Snake Plisken Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2011 19:38 Συντάχθηκε από Snake Plisken

    Κώστα το μόνο που μπορώ να πω είναι πως εσύ τα έλεγες καιρό τώρα αυτά που έρχονται αλλά κανείς δεν σε άκουγε. Έχεις δίκιο 100% σε αυτά που λες. Τώρα για τον Παναθηναϊκό μας, δυστυχώς εγώ δεν βλέπω καμία σωτηρία. Ο καθένας λαμβάνει αυτό που του αξίζει και εν τέλει αυτό λαμβάνουμε από την ομάδα μας.

  • ROJO BOTON Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2011 18:43 Συντάχθηκε από ROJO BOTON

    ΟΚ, ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑΤΙ "ΚΑΤΙ" ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ...ΦΟΡΑ!
    ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
    ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ "ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ"?
    ΚΑΙ ΟΣΟ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΤΖΙΓΚΕΡ, ΑΥΤΟΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΩΣ ΕΓΓΥΗΤΗΣ ΜΕ 50%.
    ΑΣ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ, ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΟΣ, ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΛΙΠΟΤΑΚΤΗΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ...

  • cristof13 Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2011 18:24 Συντάχθηκε από cristof13

    Μεχρι να ερθουν αυτοι οι ανθρωποι να βαλουν τα λεφτακια τους ζουσαμε μεσα στη μιζερια. Στο 1 πρωταθλημα στα 13 χρονια και στο 10000 κοσμο μεσο ορο και πολλα αλλα επισης.

    Οταν ομως ηρθαν ειδαμε ποσο μεγαλος μπορει να γινει ο Παναθηναικος με 2-3 κινησεις σοβαρες απο ανθρωπους που αγαπανε την ομαδα και ειναι διατεθιμενοι να βαλουν χρηματα. Ειδαμε ρεκορ στα διαρκειας, sold out, Σισε, Ζιλμπερτο, μεταγραφες αξιας, υγεια στην εξεδρα, στην ομαδα.

    Τα μοναδικα παρατραγουδα εκεινης της εποχης ηταν καποιες ...Παναθηναικες εφημεριδες που πολεμουσαν τον προεδρο και ο Τζιγγερ που καταφερε να διαλυσει την ομαδα του νταμπλ μεσα σε 2μηνες.

    Αυτα ειναι η αληθεια. Ολα τα υπολοιπα ειναι για λαικη καταναλωση.

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.