Σημαντική επένδυση του ΟΠΑΠ στο δίκτυό του
Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η υλοποίηση της μεγάλης επένδυσης του ΟΠΑΠ στο δίκτυο των πρακτορείων του που αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης για την εταιρεία και τους πράκτορες της, ενισχύοντας τις βάσεις για ένα δυναμικό μέλλον.
Η επένδυση αυτή, παρά τη συνεχιζόμενη κρίση, αποτελεί μέρος των εν εξελίξει επενδυτικών και επιχειρηματικών πρωτοβουλιών του ΟΠΑΠ για την υλοποίηση του οράματός του ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ.
Σταθερό πενταετές περιβάλλον με εγγυημένη προμήθεια
Με τη νέα σύμβαση που υπογράφουν οι πράκτορες, ο ΟΠΑΠ με την επένδυσή του, δημιουργεί ένα ασφαλές και σταθερό περιβάλλον στο δίκτυο των πρακτόρων του για τα επόμενα 5 χρόνια. Η νέα σύμβαση ξεκαθαρίζει το τοπίο στην πολιτική προμηθειών, καθιερώνοντας συντελεστή προμήθειας στα καθαρά έσοδα από τα παιχνίδια, κάνοντας την κατάσταση πιο απλή για τον ΟΠΑΠ και τους πράκτορες του. Επίσης συμβάλει καθοριστικά στην αναβάθμιση της σχέσης του ΟΠΑΠ με το δίκτυό του και τον μετασχηματισμό των πρακτορείων του. Η προμήθεια παραμένει σταθερή για την επόμενη πενταετία, γεγονός που δίνει σιγουριά και ασφάλεια στους πράκτορες.
Η υλοποίηση της στρατηγικής από την κορυφαία εταιρεία τυχερών παιγνίων στη χώρα μας, ώστε να εξελιχθούν τα πρακτορεία σε σύγχρονους τοπικούς προορισμούς διασκέδασης, έρχεται την πλέον κατάλληλη στιγμή. Άλλωστε οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν και αυτοί είναι περισσότερο ενημερωμένοι και απαιτητικοί από ποτέ. Μέσα από την επένδυση για την εξέλιξη του δικτύου, σκοπός του ΟΠΑΠ είναι τα πρακτορεία να προσφέρουν περισσότερες προϊοντικές επιλογές, να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες και το δίκτυο να είναι πιο ελκυστικό προς τους παίκτες.
Σημαντικά τα μέχρι στιγμής οφέλη των πρακτόρων
Ήδη οι πράκτορες του ΟΠΑΠ έχουν πολλαπλά οφέλη από τις επενδύσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία και αυτά είναι εμφανή τόσο στον συνολικό τζίρο, όσο και τις προμήθειες που εισπράττουν. Η απόκτηση νέων αδειών (Ελληνικά Λαχεία, ΣΚΡΑΤΣ, Ιππόδρομος) και η βελτίωση υφιστάμενων παιχνιδιών (KINO Bonus, Πάμε Στοίχημα Live), δημιούργησαν επιπρόσθετο τζίρο για το δίκτυο, ο οποίος βάσει στοιχείων του 2015 ανέρχεται σε περισσότερα από 500 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση. Οι επιπλέον προμήθειες που εισέπραξε το δίκτυο βάσει αυτής της εξέλιξης ξεπέρασαν τα 40 εκατομμύρια ευρώ. Επιπρόσθετα, η επένδυση του ΟΠΑΠ στην εκπαίδευση των πρακτόρων –πρόγραμμα Retail Excellence– δημιούργησε επιπλέον προμήθειες 10% στα πρακτορεία που συμμετείχαν σε αυτό. Επίσης οι κεντρικές συμφωνίες για εξοπλισμό οδήγησαν σε εξοικονόμηση άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ για τους πράκτορες. Καρπούς αποδίδουν οι μεταβολές στη χωροθέτηση των πρακτορείων, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση κατά 20%, κατά μέσο όρο, του κύκλου εργασιών σε 450 πρακτορεία.
Οι τρείς πυλώνες της επένδυσης του ΟΠΑΠ: προϊόντα και υπηρεσίες, καταστήματα, υποστήριξη του πράκτορα
Η επένδυση στο δίκτυο εστιάζει σε τρεις πυλώνες: τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, τα καταστήματα και την υποστήριξη στον πράκτορα. Με αυτή ο ΟΠΑΠ προσφέρει στους πράκτορές του περισσότερες ευκαιρίες και εργαλεία για να προσελκύσουν πελάτες και να καλύψουν ακόμη και τις πιο υψηλές απαιτήσεις, μέσα σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο, μεταβαλλόμενο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Οι αλλαγές στα προϊόντα