Πώς θα παίρνεις κάθε μέρα τις βιταμίνες που χρειάζεσαι… like a pro
22 SHARES

Πώς θα παίρνεις κάθε μέρα τις βιταμίνες που χρειάζεσαι… like a pro

Το σκηνικό είναι γνώριμο και το τελευταίο διάστημα το βιώνεις σε καθημερινό επίπεδο, από την ώρα κιόλας που ακούς το πρώτο ξυπνητήρι.

Επιχειρείς να σηκωθείς από το κρεβάτι και αισθάνεσαι εξαντλημένος. Ξέρεις, όμως, ότι πρέπει να πας στο γραφείο, να «σκοράρεις» στη σύσκεψη και από εκεί να οδηγήσεις ως το γυμναστήριο και να βγάλεις ολόκληρο το πρόγραμμα. Κάπως έτσι, φτάνεις νύχτα στο σπίτι και αν είσαι εργένης, τότε έχεις ως «εξτραδάκι» και τις δουλειές του σπιτιού (κάτι πρέπει να γίνει με τη στοίβα με τα άπλυτα πιάτα και… για πόσο ακόμη θα τη βγάζεις με delivery στο γραφείο;).

Με λίγα λόγια, οι ανάγκες σου είναι πολλές και καλό είναι να τις καλύπτεις σε καθημερινό επίπεδο για να μην «ξεμένεις» ποτέ από ενέργεια. Πώς, όμως, θα καταφέρεις να παίρνεις κάθε μέρα τις βιταμίνες που χρειάζεσαι και μάλιστα, να το κάνεις… like a pro; Τα παρακάτω tips θα σε βοηθήσουν να πετύχεις εύκολα τον στόχο σου και να μην ξυπνάς «κομμάτια» κάθε πρωί.

  1. Ξεκινά τη μέρα σου με ένα τονωτικό ρόφημα

Λένε πως η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και αυτό σίγουρα ισχύει σε ό,τι αφορά στην ενέργειά σου. Ακόμη και αν δεν συνηθίζεις να τρως πρωινό, προσπάθησε να πίνεις ένα δυναμωτικό ρόφημα πριν πας στην εργασία σου. Ένα smoothie με φρούτα, λαχανικά ή ένα τσάι με μία δόση τζίνσενγκ θα σε τονώσει και θα σε «ξυπνήσει». Αφιέρωσε δέκα λεπτά από τον χρόνο σου για να το ετοιμάσεις και δεν θα απογοητευτείς.

altion2

  1. Βρες μια πολυβιταμίνη με τα κατάλληλα συστατικά

Βασική συμβουλή που θα τονώσει τον οργανισμό σου. Αν θέλεις να αισθάνεσαι ακμαίος από το πρωί μέχρι το βράδυ δοκίμασε να βρεις ένα πολυβιταμινούχο συμπλήρωμα διατροφής για άμεση ενέργεια και κάλυψη των διατροφικών κενών. Το κατάλληλο συμπλήρωμα είναι εκείνο που περιέχει τα απαραίτητα συστατικά, δηλαδή τα στοιχεία εκείνα που συμβάλλουν στην παραγωγή ενέργειας, τη μείωση της κούρασης και της κόπωσης καθώς και τη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος. Το ALTION Tonovit® με τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, το εκχύλισμα panax ginseng, το συνένζυμο Q10, τις 13 βιταμίνες και τα οκτώ μέταλλα και ιχνοστοιχεία είναι ό,τι πρέπει για εσένα που χρειάζεσαι καθημερινή τόνωση και ενέργεια!

altion3

  1. Φρόντισε να τρως αρκετά μικρά γεύματα

Μην αφήνεις τις ώρες να φεύγουν δίχως να τρως κάτι. Όσο μένεις νηστικός, τόσο τα αποθέματα ενέργειας του οργανισμού σου εξαντλούνται. Προσπάθησε να τρως μικρά και υγιεινά γεύματα κάθε δύο με τρεις ώρες. Τι αξίζει να περιέχουν τα γεύματά σου; Έναν συνδυασμό καλών λιπαρών (δηλαδή, ωμέγα-3 λιπαρών οξέων), πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Λίγο ρύζι, μερικά λαχανικά, αρκετό γιαούρτι και ένα κομμάτι μαύρη σοκολάτα για επιδόρπιο θα σε καλύψουν, θα σε τονώσουν και θα ενισχύσουν τον μεταβολισμό σου

altion4

  1. Ενίσχυσε την καρδιά σου

Και επειδή πρέπει να φροντίζεις ακόμη περισσότερο την υγεία σου καθώς μεγαλώνεις, προσπάθησε να μην αγνοείς την καρδιά σου. Για να έχεις ακόμη περισσότερη ενέργεια σε καθημερινό επίπεδο, η καρδιά σου πρέπει να λειτουργεί καλά. Προσπάθησε να περιορίσεις το στρες, να ασκείσαι επί τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα και να καταναλώνεις τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

altion5

Λίγες και απλές αλλαγές στην καθημερινότητά σου και το ALTION Tonovit®, λοιπόν, μπορούν να σε βοηθήσουν να παίρνεις κάθε μέρα τις βιταμίνες που χρειάζεσαι like a pro και να παίζεις με άνεση «μπάλα», στο γραφείο, στο σπίτι και στο γυμναστήριο.

*Τα Συμπληρώματα Διατροφής δεν υποκαθιστούν την ισορροπημένη διατροφή. Το προϊόν αυτό δεν προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό θεραπευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας.

**Αρ. Γνωστ. ΕΟΦ: 63535/12-06-2018

Ο Αριθμός Γνωστοποίησης στον ΕΟΦ δεν επέχει θέση άδειας κυκλοφορίας από τον ΕΟΦ

***VI-90187-ALTION-3/2019


Λευτέρης Πετρούνιας: Ώρα… χρυσού και ολυμπιακής πρόκρισης στην Ντόχα (photos+video)
Λευτέρης Πετρούνιας: Ώρα… χρυσού και ολυμπιακής πρόκρισης στην Ντόχα (photos+video)
Αποζημίωση ειδικού σκοπού: Την Παρασκευή (25/6) η πληρωμή Απριλίου σε 16.506 καλλιτέχνες
Αποζημίωση ειδικού σκοπού: Την Παρασκευή (25/6) η πληρωμή Απριλίου σε 16.506 καλλιτέχνες
Μακεδονικός: Τέλος ο Παντζιαράς
Μακεδονικός: Τέλος ο Παντζιαράς
Επικουρική ασφάλιση: Αυτές είναι οι αλλαγές - Τα πλεονεκτήματα και οι δεσμεύσεις του νέου ταμείου
Επικουρική ασφάλιση: Αυτές είναι οι αλλαγές - Τα πλεονεκτήματα και οι δεσμεύσεις του νέου ταμείου

Meeting Point: Ο Άδωνις Γεωργιάδης στην Όλγα Τρέμη και το Newsbomb.gr

Meeting Point: Ο Άδωνις Γεωργιάδης στην Όλγα Τρέμη και το Newsbomb.gr

Ανησυχία για τη μετάλλαξη «Δ», καμπανάκι για την Κρήτη και συναγερμός για τον Σεπτέμβριο

Ανησυχία για τη μετάλλαξη «Δ», καμπανάκι για την Κρήτη και συναγερμός για τον Σεπτέμβριο

Μονή Πετράκη: Δίωξη για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη σε βάρος του ιερέα - Πότε θα απολογηθεί

Μονή Πετράκη: Δίωξη για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη σε βάρος του ιερέα - Πότε θα απολογηθεί

Γλυκά Νερά: Προμελετημένο έγκλημα «δείχνουν» οι ιατροδικαστές – Τα στοιχεία «κλειδιά» από την κάμερα

Γλυκά Νερά: Προμελετημένο έγκλημα «δείχνουν» οι ιατροδικαστές – Τα στοιχεία «κλειδιά» από την κάμερα

Αίτημα για από κοινού επιμέλεια της Λυδίας κατέθεσαν οι γονείς του πιλότου - Τι αναφέρουν

Αίτημα για από κοινού επιμέλεια της Λυδίας κατέθεσαν οι γονείς του πιλότου - Τι αναφέρουν

Καιρός- Αρναούτογλου: Αφόρητη ζέστη και την Παρασκευή (25/6) – Νέο κύμα καύσωνα από την Τρίτη (29/6)

Καιρός- Αρναούτογλου: Αφόρητη ζέστη και την Παρασκευή (25/6) – Νέο κύμα καύσωνα από την Τρίτη (29/6)

Πώς και πότε δημιουργήθηκε η «βλέννα του Μαρμαρά» - Πώς έφτασε στη Λήμνο;

Πώς και πότε δημιουργήθηκε η «βλέννα του Μαρμαρά» - Πώς έφτασε στη Λήμνο;

Ένας θρύλος του μπάσκετ στην Ελλάδα! - Στην Κέρκυρα ο Μάτζικ Τζόνσον (photos+videos)

Ένας θρύλος του μπάσκετ στην Ελλάδα! - Στην Κέρκυρα ο Μάτζικ Τζόνσον (photos+videos)