ΠΑΟΚ: Δίνει έμφαση στον τομέα του αθλητικού μάρκετινγκ
Στελέχη της Sportfive επισκέφθηκαν τα γραφεία της ΠΑΕ προκειμένου να ενημερώσουν σχετικά τους ιθύνοντες του «Δικεφάλου»
Θέλοντας να δραστηριοποιηθεί και σε θέματα αθλητικού μάρκετινγκ, ο ΠΑΟΚ έχει συνάψει συνεργασία με την Sportfive στελέχη της οποίας βρέθηκαν στα γραφεία της ΠΑΕ προκειμένου να υποβάλουν τις προτάσεις τους σε ζητήματα εταιρικής ανάπτυξης.
Αναλυτικά η σχετική ενημέρωση από τον «Δικέφαλο» αναφέρει: «Η πρώτη φάση της συνεργασίας του ΠΑΟΚ με την κορυφαία εταιρία στρατηγικών συμβούλων αθλητικού μάρκετινγκ Sportfive, ολοκληρώνεται με την επίσκεψη αντιπροσωπείας εξειδικευμένων στελεχών στα γραφεία της ΠΑΕ.
Η Sportfive προσφέροντας μια ευρεία γκάμα συμβουλευτικών υπηρεσιών έχει βελτιστοποιήσει με τις προτάσεις της και τις συνεργασίες που έχει αναπτύξει, τον τρόπο λειτουργίας δεκάδων ομοσπονδιών, όπως για παράδειγμα της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής με την οποία συνεργάζεται για τα δικαιώματα των Ολυμπιακών Αγώνων του 2016, καθώς και περισσότερων από 250 συλλόγων στον πλανήτη (μεταξύ άλλων και των Μπορούσια Ντόρτμουντ, Παρί Σεν Ζερμέν, Μονακό, Γιουβέντους).
Παράλληλα η εταιρία δραστηριοποιείται και στην κατασκευή νέων γηπέδων και τον εκσυγχρονισμό παλαιότερων προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η λειτουργικότητά τους, σχεδιάζοντας και ελέγχοντας τα έργα. Όπως είχε ανακοινωθεί η Sportfive, αφού ολοκληρώσει την ανάλυση των δεδομένων μετά τις συναντήσεις της με τα στελέχη του ΠΑΟΚ, αναμένεται σε συνεργασία με το ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να δημιουργήσει τη στρατηγική εταιρικής ανάπτυξης».