Γιατί να προσθέσεις το pop corn στη διατροφή σου
1 SHARE

Γιατί να προσθέσεις το pop corn στη διατροφή σου

Αν είσαι από αυτούς που πάνε σινεμά για να πάρουν αγκαλιά μία γαβάθα pop corn με βούτυρο, έχουμε πολύ καλά νέα για σένα!

Γνώριζες πως το αγαπημένο σου σνακ εκτός από ακραία απολαυστικό είναι συγχρόνως εξίσου ευεργετικό για τον οργανισμό σου; Αν όχι, παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει τέσσερις λόγους που θα σε «ψήσουν» να τρως pop corn, όχι μόνο μπροστά από τη μεγάλη οθόνη. Προσοχή όμως, ό,τι διαβάσεις αφορά στο σκέτο pop corn, με άλλα λόγια μην «μπουκώσεις» τις μερίδες σου με αλάτι, βούτυρο ή λάδι. Έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Αμερικάνικο Κέντρο της Επιστήμης προς το Κοινό Όφελος, αποκάλυψε πως η μικρή συσκευασία που πωλείται στους κινηματογράφους, πλησιάζει τις 670 θερμίδες, η μεγάλη ξεπερνάει τις 1.000, ενώ ένα φλιτζάνι «σπιτικό» και «καθαρό» pop corn κυμαίνεται στις 30 θερμίδες.

Βοηθάει στην πέψη

Το pop corn, είναι ένας φυσικός σπόρος που περιέχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά ενός δημητριακού ολικής άλεσης, όπως βιταμίνη B και Ε, φυτικές ίνες και μέταλλα. Μάλιστα, σε σχέση με τα υπόλοιπα δημητριακά, το pop corn είναι το μόνο που είναι 100% μη επεξεργασμένο. Όλα τα παραπάνω βοηθάνε το πεπτικό σύστημα του οργανισμού, μειώνοντας τα εντερικά προβλήματα.

Μειώνει τη χοληστερόλη

Οι φυτικές είναι που περιλαμβάνει το pop corn απορροφάνε την περισσευούμενη ποσότητα  χοληστερόλης από τις αρτηρίες, μειώνοντας έτσι τα λιπαρά και διευκολύνοντας το αίμα να κυλάει καλύτερα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνει τις πιθανότητες για καρδιαγγειακές παθήσεις, όπως τα εγκεφαλικά επεισόδια.

popcorn2

«Καθυστερεί» τη γήρανση

Οι ελεύθερες ρίζες που απελευθερώνει ο οργανισμός από τα μιτοχόνδρια, είναι απειλή για τη «νεότητα» των οργάνων, των νεύρων και των κυττάρων. Τα αντιοξειδωτικά που περιλαμβάνει το pop corn, αποβάλλουν το οξειδωτικό στρες που είναι ο πρωταρχικός παράγοντας της πρόωρης γήρανση.

Ελέγχει το σάκχαρο

Οι φυτικές ίνες του pop corn ρυθμίζουν το σάκχαρο του αίματος και τα επίπεδα της ινσουλίνης. Σύμφωνα με μελέτες, άτομα που καταναλώνουν τρόφιμα με μειωμένη ποσότητα ινών είναι πιο πιθανό να παρουσιάσουν διαβήτη σε σχέση με τους άλλους. Ωστόσο, οι διαβητικοί μπορούν να το συμπεριλάβουν στη διατροφή τους καθώς θα διατηρήσει τα επίπεδα του σακχάρου σταθερά. 

popcorn3

Extra tip: Επειδή χωρίς αλάτι, λάδι ή βούτυρο το αγαπημένο σου σνακ μπορεί να σου φανεί άνοστο, πρόσθεσε λίγη τριμμένη γραβιέρα και δενδρολίβανο σε μία πλαστική σακούλα, ρίξε τα ζεστά pop corn, κούνα καλά τη σακούλα και ετοιμάσου να «απογειώσεις» θρεπτικά τον ουρανίσκο σου.


Χάντμπολ: Μεγάλη νίκη του ΠΑΟΚ στο Άργος (photos)
Χάντμπολ: Μεγάλη νίκη του ΠΑΟΚ στο Άργος (photos)
Basketball Champions League: Υψηλή πτήση η ΑΕΚ, δεν άντεξε ο ΠΑΟΚ!
Basketball Champions League: Υψηλή πτήση η ΑΕΚ, δεν άντεξε ο ΠΑΟΚ!
Αυτό είναι το wonderkid της Νορβηγίας που τρελαίνει Σόλσκιερ και Κλοπ! (vid)
Αυτό είναι το wonderkid της Νορβηγίας που τρελαίνει Σόλσκιερ και Κλοπ! (vid)
Η Τζιρόνα πέταξε εκτός Κυπέλλου Ισπανίας την Ατλέτικο! (videos)
Η Τζιρόνα πέταξε εκτός Κυπέλλου Ισπανίας την Ατλέτικο! (videos)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies