3 τρόποι για να ξεμπερδεύεις με τον πόνο του γυμναστηρίου like… a Pro
1 SHARE

3 τρόποι για να ξεμπερδεύεις με τον πόνο του γυμναστηρίου like… a Pro

Μόλις ξεπετάς και το τελευταίο σετ της προπόνησής σου και ετοιμάζεσαι να μαζέψεις τα πράγματά σου, νιώθεις κάτι λίγο λιγότερο από… βασιλιάς του γυμναστηρίου.

Εκείνη την ώρα, αναλαμβάνουν δράση όλες οι ορμόνες στο κεφάλι σου για να σε «ανταμείψουν» για τη σκληρή δουλειά που κατέβαλες. Αισθάνεσαι την απόλυτη ευεξία!

Λίγες ώρες μετά και ενώ έχεις επιστρέψει στο σπίτι, οι μυς σου έχουν «παγώσει», δυσκολεύεσαι να μετακινηθείς από τον καναπέ στην κουζίνα χωρίς να σε ταλαιπωρήσει κάποιο απρόσμενο τράβηγμα και εσύ, τρέμεις σαν πρωτάρης στην ιδέα ότι αυτός ο πόνος θα σε ακολουθεί για μέρες, τρενάροντας και το πρόγραμμα των προπονήσεων.

Ακριβώς επειδή δεν είσαι πρωτάρης, με τους τρόπους που ακολουθούν παρακάτω, θα επιταχύνεις την ανάρρωση των μυών, δίνοντας ακόμη παραπάνω ώθηση στην κυκλοφορία του αίματος. Έτσι φίλε μου, δεν θα επιτρέψουμε κανένας αφόρητος πόνος να σε «εκθρονίσει» από βασιλιά του γυμναστηρίου.

  1. Φάε μία μπανάνα

banana

Οι μπανάνες περιλαμβάνουν το απαραίτητο κάλιο που χρειάζεται ο οργανισμός για να καταπολεμήσει την προσωρινή αφυδάτωση και τις μυϊκές κράμπες μετά από μία «γερή» προπόνηση. Το να μη λαμβάνεις τη στοιχειώδη ποσότητα από βασικά στοιχεία, όπως το κάλιο, μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές μυϊκές κράμπες. Μια μπανάνα παρέχει 400 mg, περίπου 11% της ημερήσιας τιμής του καλίου.

  1. Κάνε διατάσεις

diataseis

Μία καλή προπόνηση πρέπει να «κλείνει» και με τον σωστό τρόπο. Αφιέρωσε πέντε λεπτά στις διατάσεις που χρειάζεται για να «τεντωθούν» οι μύες σου. Μπορεί να νιώσεις ένα μικρό πόνο κατά τη διάρκεια, αλλά αυτός σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με τον πόνο που θα ακολουθήσει αν δεν συμπεριλάβεις τις διατάσεις στο γυμναστηριακό σου πρόγραμμα. Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις έναν «σφουγγαρένιο» κύλινδρο, τον οποίο τοποθετώντας τον κάτω από τους μυς και ρολάροντας πάνω σε αυτόν να βοηθήσεις την κυκλοφορία του αίματος, μειώνοντας το ρίσκο να τους «τραυματίσεις» επιπλέον.

  1. Απόλαυσε ένα λουτρό με αλατόνερο

alatonero

Ένα ζεστό μπάνιο μετά από το ατελείωτο «λιώσιμο» στο γυμναστήριο θα σε χαλαρώσει. Οι ζεστές θερμοκρασίες φέρνουν τις τοξίνες στην επιφάνεια, όταν η θερμοκρασία του νερού θα αρχίσει να «πέφτει», οι ίδιες τοξίνες θα απελευθερωθούν από το δέρμα, καταλήγοντας στην μπανιέρα σου. Πέρα από αλατόνερο, μπορείς να προσθέσεις στο λουτρό σου μαγειρική σόδα, ξίδι μηλίτη ή κάποιο αιθέριο έλαιο που σου αρέσει.

Ο Άρβιντας Σαμπόνις δεν υπήρξε ποτέ θαύμα της φύσης
Ο Άρβιντας Σαμπόνις δεν υπήρξε ποτέ θαύμα της φύσης
Εβδομάδα πληρωμών: Πότε θα καταβληθούν συντάξεις, ΚΕΑ, επίδομα παιδιού, αναδρομικά
Εβδομάδα πληρωμών: Πότε θα καταβληθούν συντάξεις, ΚΕΑ, επίδομα παιδιού, αναδρομικά
ΑΟΧ/Κισσαμικός – Παναθηναϊκός 1-2: Αγχώθηκε αλλά… πήρε την πρωτιά
ΑΟΧ/Κισσαμικός – Παναθηναϊκός 1-2: Αγχώθηκε αλλά… πήρε την πρωτιά
ΠΑΟΚ: Με απουσίες στα Σπάτα, χειρουργήθηκε ο Βέρνμπλουμ
ΠΑΟΚ: Με απουσίες στα Σπάτα, χειρουργήθηκε ο Βέρνμπλουμ


Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies